Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Blad karty (kod bledu 67)

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • gary73
    założył(a) wątek Blad karty (kod bledu 67)

    Blad karty (kod bledu 67)

    Witam.
    Ten sam problem co reszta znerwicowanych klientów.ZestawNC+ na kartę bez umowy zakupiony kilka dni temu stoi bezużyteczny.Dwa kanały ok a na reszcie "nieobsługiwany system kodowania lub błąd karty.dekoder pace hds 7241 box+.Jak pózniej z Wami umowy podpisywać jak sami sobie takie reklamy robicie.Tych klientów z takimi problemami technicznymi jest po prostu za dużo!Proszę o pomoc

  • Aleksandra_nc+
    replied
    tomkep przepraszam. podje prawidłowe dane. Korespondencję pisemną proszę wysyłać na adres:
    ITI Neovision S.A.
    Skrytka pocztowa nr 8
    02-100 Warszawa.

    Leave a comment:


  • noxnails
    replied
    Próbowałeś resetować?

    Leave a comment:


  • tomkep
    replied
    Przecież Cyfrowy Dom już nie istnieje - został połączony z NC+ (http://ncplus.pl/~/media/ncplus/d/og...m_Sp_z_o_o.pdf), więc poprosimy o PRAWIDŁOWY adres.

    Leave a comment:


  • Aleksandra_nc+
    replied
    @Hanula,
    w związku z brakiem dostępu do oferty możesz ubiegać się o rekompensatę. Skontaktuj się proszę z obsługo TNK.
    Reklamację należy skierować do:
    Cyfrowy Dom Sp. z o.o.
    Skrytka pocztowa nr 8
    02-100 Warszawa

    Leave a comment:


  • Hanula
    replied
    Witam, od trzech dni czekam na uruchomienie mojego dekodera i karty (kod statusu 67). Dzwoniłam rano na infolinię po 15 minutach łaskawie ktoś odebrał i powiedział że ponowi sygnał minęło ponad 11h i dalej nic. Co teraz mam zrobić? I dlaczego mam płacić za te dni w których nie mogę korzystać z telewizji i to z waszej winy?

    Leave a comment:


  • Aleksandra_nc+
    replied
    apk
    konieczna jest weryfikacja sprawy. Sugeruje abyś zgłoszenie wysłał do TNK wówczas uzyskasz odpowiedź dotyczącą ewentualnego rabatu. Korespondencję pisemną proszę wysyłać na adres:
    Cyfrowy Dom Sp. z o.o.
    Skrytka pocztowa nr 8
    02-100 Warszawa

    Leave a comment:


  • apk
    replied
    Kupiłem Dekoder Pace HDS &@$! z pakietem startowym z Canal + przez 30 dni . Podłączyłem dekoder sprawdziłem jakość sygnału Włączyłem TVP1 wysłałem SMS po 2 godzinach przeszły uprawnienia a obrazu brak na drugi dzień dzwoniłem do BOK TNK wysłali ponownie uprawnienia w kolejny dzień zadzwoniłem do BOK kazał wejść do informacji o dekoderze MAX INDEX - czyli jeśli jest - dekoder do wymiany . dekoder sklep odebrał do reklamacji 22 grudnia . Ze względu że zakupiłem dekoder ze względu na promocyjny pakiet Extra + Canal + to chciałbym wstrzymać uprawnienia na okres naprawy lub wymiany dekodera czyli 30 dni ( od 22 stycznia wznowić uprawnienia ) wtedy będę miał pewność że nie stracę pakietu Startowego zanim naprawią dekoder .
    ze względu że nie da się wysłać wiadomości i zalogować do moje nc+ tp podaję Nr. karty [ciach]
    Ostatni raz edytowany przez Aleksandra_nc+; 2017-12-29, 08:20.

    Leave a comment:


  • apk
    replied
    W żaden sposób nie da się wysłać wiadomości i nie da się zarejestrować moje NC+ podać nr karty i dekodera
    Ostatni raz edytowany przez apk; 2017-12-28, 14:51.

    Leave a comment:


  • Aleksandra_nc+
    replied
    @apk,
    w tej sytuacji skontaktuj się z nami zgodnie z moją sygnaturą. Konieczna jest weryfikacja konta abonenckiego.

    Leave a comment:


  • apk
    replied
    Kupiłem dekoder Pace aby oglądać pakiet Ekstra+ Canal+ Filmbox za ponad 100 zł tylko że kupiłem dekoder uszkodzony a po 2 dniach dzwonienia dowiedziałem się od konsultanta że nie uruchomią mi się kanały bo kupiłem uszkodzony dekoder a więc nawet TVP1 nie odebrałem . ze względu że dekoder wysłałem do serwisu to prosiłbym o wstrzymanie uprawnień na 30 dni bo serwis ma 30 dni na naprawę lub wymianę . mogę podać nr karty .

    Leave a comment:


  • tomkep
    replied
    Jak znam życie, to odpowiedź brzmi NIE.

    Leave a comment:


  • apk
    replied
    Kupiłem dekoder Pace na święta niestety po aktywacji i szukaniu przyczyny braku odbioru niestety okazało się że zakupiłem uszkodzony dekoder .
    Teraz mam problem bo miałem mieć 1 miesiąc pakietu Extra+ ale niestety jeśli sklep nie wymieni dekodera to czy po wymianie dekodera będę miał pakiet Extra+ jeśli wymiana potrwa 30 dni ?

    Leave a comment:


  • Aleksandra_nc+
    replied
    gary73
    informuję, że w związku z tym problemem konieczny jest Twój kontakt z informunią TNK.
    Obsługą użytkowników telewizji na kartę zajmują się Konsultanci dostępni pod numerem telefonu 22 430 77 77 (opłata według stawek operatorów). Biuro Obsługi Klienta jest czynne 7 dni w tygodniu w godzinach od 8 do 22.
    Korespondencję pisemną proszę wysyłać na adres:
    ITI Neovision S.A.
    Skrytka pocztowa nr 8
    02-100 Warszawa.

    Leave a comment:

Pracuję...
X
nc+