Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

zapłaciłam i nie mam telewizji

Zwiń
Temat został zamknięty
X
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • zapłaciłam i nie mam telewizji

    witam,


    doładowałam telewizje na karte 25.03.2015 r. i do dnia dzisiejszego telewizji nie mam i nie mam co ogladać. ((

  • #2
    Dzisiaj powinieneś już mieć bo minimum 3 dni robocze trzeba czekać żeby zaksięgowali. Jeśli dzisiaj nie będzie to napisz do przedstawiciela i sprawdzą co tak długo księgują kasę.
    Nie wiem jaką masz dokładnie ofertę na kartę ale tutaj sprawdzisz czy już zaksięgowali i sprawdzisz czy poprawny nr konta podałeś
    https://ssl.telewizjanakarte.pl/tnk_...oladowania.php
    Jeśli się okaże że masz już kasę na koncie a nadal nie ma dostępu to napisz do przedstawiciela o komplet uprawnień żeby podesłali na twoją kartę.
    Jeżeli potrzebujesz pomocy moderatora\przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez skrzynkę e-mail doradca@info2.ncplus.com.pl. W treści opisz problem a także podaj dane do weryfikacji (numer umowy/Abonenta lub PESEL oraz imię i nazwisko właściciela kontraktu). Z kolei w temacie wiadomości wpisz swój nick. Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.
    Pamiętaj koniecznie o zachowaniu ciągłości korespondencji!
    Ostatni raz edytowany przez Luki555; 2015-03-31, 07:59.

    Komentarz


    • #3
      tv

      witam mam ten sam problem karta doładowana i brak kanałów, do biura obsługi nie można się dodzwonić

      Komentarz


      • #4
        w dalszym ciągu nie mam telewizji a doładowałam za 156 zł i co teraz ??

        Komentarz


        • #5
          juz mam telewizje dziekuje bardzo. Jednak czasem trzeba troche poczekac. Cierpliwość ))

          Komentarz


          • #6
            napisał(a) kasia0000 Zobacz post
            witam mam ten sam problem karta doładowana i brak kanałów, do biura obsługi nie można się dodzwonić
            Proszę o kontakt przez skrzynkę @doradca. Wytyczne znajdziesz w mojej sygnaturze.

            Komentarz


            • #7
              witam

              zapłaciłam za telewizję i zastanawiam się jak długo należy czekać, aby kanały zostały odblokowane... proszę o odpowiedz.

              Komentarz


              • #8
                @kinia86 Odezwij się na doradcę zgodnie z moją sygnaturą. Sprawdzę, czy Twoje doładowanie zostało już zaksięgowane, ewentualnie ponowię uprawnienia.
                Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                Komentarz


                • #9
                  Konto doładowane programów brak

                  Witam.
                  Proszę o info ile trzeba czekać na ponowne wznowienie programów. Doładowałam kartę za 20 zł w niedziele tj.17-05-2015, na necie pokazało się już że karta ważna do 20-06-2015 ale dzis jest już 21-05-2015 i programy dalej nie włączone. Nie chciałam więcej zapłacić bo bałam się że, konto może już jest nie aktywne, a dodzwonić się na nr 224307777 nie można. Już straciłam 15 zł na same połączenia z tym nr ale tylko muzyczka gra. Więc już mnie kosztowała ta karta 35zł i dalej nic nie oglądam. Chyba jednak trzeba zrezygnować i kupić zwykłą telewizje naziemną. Masakra...

                  Komentarz


                  • #10
                    napisał(a) Alicjag63 Zobacz post
                    ... a dodzwonić się na nr 224307777 nie można. Już straciłam 15 zł na same połączenia z tym nr ale tylko muzyczka gra. Więc już mnie kosztowała ta karta 35zł ...
                    Na połączenie z konsultantem trzeba czekać ok 60 minut. Połączenie szybsze to tylko sprawa szczęścia. Najlepiej kliknąć nr dla zainteresowanych ofertą. Konsultant zgłasza się prawie natychmiast. Powiedzieć o co chodzi a on przełącza do odpowiedniego działu gdzie odbierają też prawie natychmiast.

                    napisał(a) Alicjag63 Zobacz post
                    ... Chyba jednak trzeba zrezygnować i kupić zwykłą telewizje naziemną...
                    Zwykła telewizja naziemna jest bezpłatna (potrzebna tylko tradycyjna pozostała po analogu antena) przynajmniej MUX1, MUX2 i MUX3. Nie ma potrzeby jej kupowania chyba, że chce się mieć dostępne w niektórych regionach MUXy o wyższych numerach.
                    Umowa zakończona 31.03.2013r. Faktury zapłacone w terminie. Oni nasyłają firmy windykacyjne i kancelarie prawne. Ciekawe jak długo?

                    Komentarz


                    • #11
                      No to nawet ciekawie jak trzeba czekać 60 minut na połączenie z konsultantem, czyli za takie połączenie wyjdzie chyba z 50 złotych, no to przy takich warunkach już prawie na 3 miesiące byłaby karta opłacona?

                      Komentarz


                      • #12
                        napisał(a) Alicjag63 Zobacz post
                        No to nawet ciekawie jak trzeba czekać 60 minut na połączenie z konsultantem, czyli za takie połączenie wyjdzie chyba z 50 złotych, no to przy takich warunkach już prawie na 3 miesiące byłaby karta opłacona?
                        No nie żartuj. Ponad 0,80 zł za 1 minutę? Ja mam no limit na stacjonarne i do swojego operatora przy abonamencie 21,52 zł brutto. O nie limitowanych SMS-ach do wszystkich i bardzo duży pakiet (300 minut) poza swojego operatora nie wspominając.
                        Umowa zakończona 31.03.2013r. Faktury zapłacone w terminie. Oni nasyłają firmy windykacyjne i kancelarie prawne. Ciekawe jak długo?

                        Komentarz


                        • #13
                          napisał(a) Alicjag63 Zobacz post
                          Witam.
                          Proszę o info ile trzeba czekać na ponowne wznowienie programów. Doładowałam kartę za 20 zł w niedziele tj.17-05-2015, na necie pokazało się już że karta ważna do 20-06-2015 ale dzis jest już 21-05-2015 i programy dalej nie włączone. Nie chciałam więcej zapłacić bo bałam się że, konto może już jest nie aktywne, a dodzwonić się na nr 224307777 nie można. Już straciłam 15 zł na same połączenia z tym nr ale tylko muzyczka gra. Więc już mnie kosztowała ta karta 35zł i dalej nic nie oglądam. Chyba jednak trzeba zrezygnować i kupić zwykłą telewizje naziemną. Masakra...
                          @Alicjag63 zapraszam do kontaktu e-mail z Moderatorami, sprawdzimy co się dzieje na Twoim koncie. Szczegóły znajdziesz w mojej sygnaturze.

                          Wątek powielony dotyczy uprawnień TNK, zainteresowanych tematem zapraszam tu: Brak uprawnień w TNK SD

                          Zamykam

                          Komentarz

                          Pracuję...
                          X
                          nc+