Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

doładowałem 3 dni temu

Zwiń
Temat został zamknięty
X
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • doładowałem 3 dni temu

    Witam! Jak w temacie dokonałem doładowania karty lecz niestety nie mam możliwości oglądania programów, próbowałem dodzwonić się do biura obsługi klienta lecz po ok 6 min (3 razy dzwoniłem) nie udało mi się z takowym porozmawiać ;)
    Cóż mogę zrobić w takiej sytuacji?
    dzięki i pozdrawiam!

  • #2
    Odezwij się na doradcę zgodnie z moją sygnaturą. Sprawdzimy czy wpłata została zaksięgowana, ewentualnie prześlemy nowe uprawnienia.
    Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
    Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


    Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

    Komentarz


    • #3
      napisał(a) nimon Zobacz post
      ... próbowałem dodzwonić się do biura obsługi klienta lecz po ok 6 min (3 razy dzwoniłem) nie udało mi się z takowym porozmawiać ;)
      ...
      Po ok. 6 czy 60 minutach. Chyba zero po szóstce pominąłeś. Jeżeli rzeczywiście po 6 minutach rezygnowałeś to jesteś mocno niecierpliwy. Norma to 30-60 minut oczekiwania albo i dłużej.
      Umowa zakończona 31.03.2013r. Faktury zapłacone w terminie. Oni nasyłają firmy windykacyjne i kancelarie prawne. Ciekawe jak długo?

      Komentarz


      • #4
        oo kurczęę to ładnie to dobrze, że dłużej nie czekałem
        Dzięki za szybkie odpowiedzi ;))

        Komentarz


        • #5
          Już wszystko działa ;)) Bardzo bardzo dziękuję!!!

          Komentarz


          • #6
            Wątek zamykam.

            Komentarz

            Pracuję...
            X
            nc+