Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Ponowny ekran aktywacyjny.

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Ponowny ekran aktywacyjny.

    Witam.
    Przy podłączaniu dekodera, oczywiście miałem ekran aktywacyjny, co można było jeszcze zrozumieć. Mieszkam za granicą, więc nie miałem opcji tego wykonać. Ostatecznie wykonał to za mnie mój znajomy, i telewizja działała dotychczas. Po zakończeniu okresu próbnego, postanowiłem załadować telewizję na kolejne 3 miesiące. Przelałem 59,70zł na dobre konto, potwierdzenie jest itd. Czekałem 3 dni, a po tym okresie ujrzałem ponownie ekran aktywacyjny. Teraz nikt nie może tego za mnie wykonać. Proszę tutaj o jedną z dwóch opcji. Proszę o aktywację konta jednego z konsultantów NC+ bezpośrednio, lub może licząc na dobroć jednego z użytkowników ;) Niektórych to nic nie kosztuje
    (Ciach)
    Dziękuję z góry dla kogokolwiek kto rozwiąże mój problem
    Ostatni raz edytowany przez Piotrek_nc+; 2014-10-25, 09:37. Powód: Nie podajemy danych karty na forum

  • #2
    Edytowałem Twój post o dane karty. Nie podajemy takich danych na forum.
    Wpłata została zaksięgowana a uprawnienia do kanałów są wysyłane. Ponowiłem je na kartę. Napisz jaką masz jakość sygnału na ekranie aktywacyjnym. Widzisz przycisk przełącz na ofertę na kartę czy przełącz na ofertę abonamentową n?

    Przypomnę też, że korzystanie z usług naszej platformy poza granicami kraju jest niezgodne z Regulaminem i nie gwarantujemy, że będzie tam działać.

    Komentarz

    Pracuję...
    X
    nc+