Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Jak wyłaczyć kanały Multi+ w Smart HD

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Jak wyłaczyć kanały Multi+ w Smart HD

    Mam problem z wyłaczeniem kanałów Multi+ w ofercie Smart HD
    Na stronie nc+ jest zakładka do właczenia, ale brak do deaktywacji tej opcji

    Po rocznym oglądaniu pełnego pakietu, chciałem pozostać tylko przy pakiecie podstawowym. Opłaciłem według taryfy za 3 miesiące, opisując w przelewie za co płacę. Jakie było moje zdziwienie, że karta jest aktywna na 1,5 miesiąca i z kanałami Multi+

    Zadzwoniłem na BOK cyfry ale pani mnie odesłała na inny numer (kilkakrotnie dzwoniłem ale nik się nie zgłasza) Postanowiłem więc poszukać pomocy w internecie - dlatego tu piszę.

    Dziwi mnie podejście NC+ do tego problemu (wystarczyło by tylko zrobić taką samą zakładkę jak do aktywacji) Jeżeli rzucaniem kłod pod nogi, ktoś myśli, że coś zyska to jest w błedzie. Jeżeli do 11 listopada na mojej karcie nikt nie wyłaczy opcji Multi+, to całkowicie zrezygnuje z usługi

    Ps. Gdzieś przeczytałe, że bark środków powoduje powrót do pakietu podstawowego. Czy to prawda?

  • #2
    Czytam od kilku dni forum i jestem zdumiona ile takich pytań jest pozostawionych bez odpowiedzi.Przecież to są proste zdawałoby się pytania,na które konsultanci powinni zaraz odpowiedzieć....: to w końcu oficjalne forum nc+.....ale widać pomocy to nie gwarantuje.....

    Komentarz


    • #3
      Nie dokładnie czytacie wystarczy przejrzeć przewodnik po ofercie i tam pisze że trzeba zadzwonić do biura obsługi klienta Smart HD i tam telefonicznie poprosić o wyłączenie pakietu dodatkowego. W przypadku gdy po jakimś czasie będziecie chcieli uzyskać dostęp do dodatkowego pakietu najpierw musicie wpłacić kasę tak żeby było na oba pakiety podstawowy i multi i dopiero później dzwonić do biura żeby włączyć wam dostęp do pakietu multi. Oczywiście podajecie też nr karty

      3. Zmiany w zakresie Dostępu do Pakiet ów
      1) Zmiana w zakresie Pakietów, do których Abonent posiada Dostęp, może zostać dokonana na żądanie Abonenta po jego identyfikacji
      i w zakresie możliwym, określonym przez Dostawcę.
      2) Aktywacja Pakietu skutkuje automatycznym rozliczeniem Salda konta i uzyskaniem przez Abonenta Dostępu do Pakietów aktywnych
      na koncie Abonenta, na Okres ważności wynikający z Salda konta.
      3) Dostawca umożliwi Dostęp do Pakietu/ów, którego/ych aktywowania zażądał Abonent, w terminie do 2 dni roboczych od daty
      przyjęcia przez Dostawcę dyspozycji Aktywacji Pakietu/ów pod warunkiem, że Saldo konta Abonenta jest wystarczające do udostępnienia,
      na minimalny Okres ważności, Pakietu/ów, którego/ych udostępnienia Abonent zażądał.
      4) Dostawca Dezaktywuje Pakiet/y Dodatkowe/Ekstra:
      a) z upływem 31 dnia od daty przyjęcia przez Dostawcę dyspozycji Dezaktywacji, jeżeli w dniu przyjęcia przez Dostawcę dyspozycji
      Dezaktywacji Saldo konta Abonenta umożliwiało Dostęp na co najmniej 31 dni,
      b) bez zachowania 31-dniowego terminu, o którym mowa w lit. a) niniejszego punktu, z końcem aktualnie posiadanego Dostępu, jeżeli
      w dniu przyjęcia przez Dostawcę dyspozycji Dezaktywacji Saldo konta Abonenta nie umożliwiało Dostępu na co najmniej 31 dni,
      c) bez zachowania 31-dniowego terminu, o którym mowa w lit. a) niniejszego punktu, w przypadku złożenia przez Abonenta polecenia
      Dezaktywacji w okresie, gdy Abonent posiada na koncie Pakiety, lecz ich Okres ważności wygasł.
      5) Abonent korzysta z Dostępu:
      a) do wyczerpania Abonamentu,
      b) do Pakietu/ów Dodatkowych/Ekstra przez okres nie dłuższy niż Dostęp do Pakietu Podstawowego chyba, że co innego wynika
      z warunków promocji, odrębnych szczegółowych warunków oferty,
      c) w przypadku Dezaktywacji Pakietu/ów, przez okresy wymienione w pkt. 4) niniejszego ustępu.
      6) W przypadku zgłoszenia przez Abonenta w formie ustnej wniosku o zmianę Pakietu/ów aktywnych na koncie Abonenta, o fakcie
      zaakceptowania przez Dostawcę przedmiotowego wniosku Abonent zostanie poinformowany niezwłocznie przez osobę przyjmującą
      zgłoszenie.
      7) W przypadku zgłoszenia przez Abonenta telefonicznie wniosku o zmianę Pakietu/ów aktywnych na koncie Abonenta, Dostawca ma
      prawo zarejestrować treść zgłoszonego przez Abonenta wniosku poprzez dokonanie zapisu, na co Abonent wyraża zgodę.
      8) Po Dezaktywacji Pakietu/ów Abonent ma prawo do ponownego Aktywowania Pakietu/ów, z zastrzeżeniem ust. 5 pkt6, pod warunkiem,
      iż:
      a) Abonent złoży dyspozycję ponownej Aktywacji Pakietów i,
      b) Saldo konta Abonenta jest wystarczające do przyznania Dostępu na minimalny Okres ważności do Pakietu/ów, którego/ych
      aktywowania Abonent zażądał.
      Ostatni raz edytowany przez Luki555; 2014-11-30, 07:59.

      Komentarz

      Pracuję...
      X
      nc+