Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Brak kanałów SMART HD+

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Brak kanałów SMART HD+

    Witam mam problem otóż po aktualizacji oprogramowania straciłem wszystkie kanały .Podczas gdy wyszukuje owszem znajduje je ale nie zapisuje i po zakończonym wyszukiwaniu kanałów dalej widnieje Czerwona ramka z informacja Brak kanałów . Brak niektórych kanałów z oferty Smart HD + . Proszę przejść do MENU --Instalacja anteny itd .... Co z tego że szuka kanałów ale ich nie zapisuje . Posiadam dopiero ten dekoder pare dni . Jest to model Globo Xs2 . Próbowałem wrócić do ustawień fabrycznych ale dalej nic . Prosze bardzo o pomoc bo ręce opadają . Dziękuje .Szymon

  • #2
    W takim wypadku zahcęcam do kontaktu z producentem Twojego dekodera.
    Skoro przed aktualizacją dekodera było dobrze to możliwe, że coś z nią jest nie tak. Możesz też spróbowac wgrać mu o ile to możlwie starszą wersję oprogramowania. Nie wiem akurat czy Globo daje taką możliwość.

    Komentarz


    • #3
      Dziękuje za szybką odpowiedź. Założyłme też temat na forum Globo więc moze uzyskam tam odpowiedź lub zadzwonie do serwisu który widnieje na karcie gwarancyjnej . Mam nadzieje że uda się rozwiazać ten problem bo nawet dobrze się nie nacieszyłem telewizją na kartę a już problemy

      Komentarz


      • #4
        Zobaczymy co powiedzą. Wydaje mi isę to dość dziwne. Choć miałem kilka przypadków z Fergusonami, że trzeba było robić downgrade softu, żeby uprawnienia działały.

        Komentarz


        • #5
          Indetyczny problem

          Witam mam identyczny problem przez pierwszy tydzień miałem wszystkie kanały z ofert potem zniknęły TVP1HD regionalna i parę innych a od niedzieli wyskoczył mi komunikat Brak kanałów i tak jak kolega próbowałem przywracać ustawienia fabryczne i nic nie pomaga antena jest na 100% ustawiona prawidłowo. Dzwoniłem do BOK ale nie powiedzieli mi nic czego bym już nie próbował proszę o pomoc
          Attached Files

          Komentarz


          • #6
            Witam
            Mam ten sam problem jak koledzy wcześniej. Zakupiłem nowiutki zestaw w dniu 19.12.2014 r. Prosił bym o info w jaki sposób ten problem został rozwiązany ponieważ nie mogę sobie z tym poradzić. Nie mogę nawet włączyć kanału TVP1 aby pobrać uprawnienia do karty ponieważ ciągłe czerwony komunikat Brak niektórych kanałów z oferty SMART HD+..... Chyba, że muszę czekać najpierw na aktywację karty a dopiero potem pobrać do niej uprawnienia ??

            Komentarz

            Pracuję...
            X
            nc+