Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Samsung Smart TV 55e8000 + moduł CAM

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Samsung Smart TV 55e8000 + moduł CAM

    Witam serdecznie.

    Mam taki problem z tv Samsung Smart TV 55e8000 i TV na kartę z modułem CAM, wszystkie kanały znalazło karta się z aktywowała. Obraz i dźwięk jest na wszystkich kanałach chodzą płynnie żaden nie przerywa a na ekranie wyświetla się cały czas przezroczysty komunikat " Słaby sygnał lub brak sygnału " chociaż tak jak pisze obraz i dźwięk jest. Siła sygnału na poprzednim dekoderze N była 79% a jakość 90%, jak wchodzę w ustawienia TV to jakość pokazuje 100% czy można coś z tym zrobić ? Może po prostu ten komunikat da rade jakoś wyłączyć ?

    Z góry dziękuje za odpowiedź. Pozdrawiam serdecznie

  • #2
    SMART TV

    Witam. Czy próbowałeś ponownie uruchomić dekoder od N-ki z kartą? Czy tam nie wyświetla się żadnen komunikat i programy są w dobrej jakości? Jeżeli nie, to sprawdź aktualizację oprogramowania lub jeżeli nie będzie dostępna skontaktuj się z firmą SAMSUNG telefonicznie i podaj numer seryjny urządzenia, jeżeli to nie pomoże, a telewizor był kupiony niedawno skontaktuj się ze sklepem w celu zwrotu/wymiany telewizora.

    Komentarz


    • #3
      sign post

      Powiedzcie po co przy Aktywacji SMART HD+ są podawane wszystkie dane abonenta?? Skoro jest to opcja na kartę wydaje mi się że jest to po prostu niepotrzebne tak jak przy telefonach na kartę.
      We offer up to date exam practice questions

      Komentarz

      Pracuję...
      X
      nc+