Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

ITI-2850st problem z aktualizacją

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • ITI-2850st problem z aktualizacją

    Witam.Jestem posiadaczem n na kartę.Sprzęt zakupiłem z drugiej ręki ponieważ tej osobie nie był już przydatny.Osoba poprzednia wspomniała tylko że sprzętu długo nie używała i trzeba zaktualizować oprogramowanie i niestety tu mam problem ponieważ przy 99% wyskakują błędy nagrałem krótki filmik z tego procesu.
    http://www.youtube.com/watch?v=i1PzAJH0qtA


    Kolejny problem to brak kanałów sd tvp i tvn. Szukanie nowych programów nie pomaga.
    Ostatni raz edytowany przez lukanio913; 2013-11-11, 08:50.

  • #2
    Najlepiej wyślij meila na jeden z niżej podanych do przedstawiciela i on coś poradzi. Tak będzie najszybciej i zamieść ten filmik.
    Jeżeli chcesz pomocy moderatora\przedstawiciela_nc+ to wyślij e-mail na jeden z poniższych adresów:
    adres do obsługi Abonentów n: doradca.n@info2.ncplus.com.pl
    adres do obsługi Abonentów c+: doradca.c@info2.ncplus.com.pl
    adres do obsługi Abonentów nc+: doradca@info2.ncplus.com.pl
    W treści podaj dane do weryfikacji (numer umowy oraz imię i nazwisko), opisz problem.
    W temacie maila podaj swój Nick - i krótko opisz cel kontaktu.
    Pamiętaj koniecznie o zachowaniu ciągłości korespondencji!

    Warto tez pamiętać o kilku innych istotnych zasadach, które spowodują, że szybkość realizacji korespondencji będzie znacznie wyższa:

    1. W temacie maila proszę wpisać swój nick forumowy i krótko opisać czego dotyczy sprawa, np.
    Twój nick – aktywacja Multiroom
    Twój nick – oferta
    Twój nick – problem techniczny
    Taka prosta zasada a ułatwi nam to pracę.
    2. Wysyłając prośbę o pomoc zawsze podaj numer umowy (jeżeli jesteś abonentem) i Imię i nazwisko osoby, na którą jest ona sporządzona, im więcej danych tym lepsza i skuteczna pomoc.
    3. Nie pytaj czy pomożemy nie podając żadnych danych. Pomożemy, ponieważ po to tutaj jesteśmy.
    4. Utrzymuj ciągłość korespondencji.
    Ostatni raz edytowany przez Luki555; 2013-11-11, 12:00.

    Komentarz


    • #3
      napisał(a) lukanio913 Zobacz post
      Witam.Jestem posiadaczem n na kartę.Sprzęt zakupiłem z drugiej ręki ponieważ tej osobie nie był już przydatny.Osoba poprzednia wspomniała tylko że sprzętu długo nie używała i trzeba zaktualizować oprogramowanie i niestety tu mam problem ponieważ przy 99% wyskakują błędy nagrałem krótki filmik z tego procesu.
      http://www.youtube.com/watch?v=i1PzAJH0qtA


      Kolejny problem to brak kanałów sd tvp i tvn. Szukanie nowych programów nie pomaga.
      A tuner przechodzi ten etap aktualizacji do planszy uruchomienia tunera?

      Komentarz


      • #4
        Jaka moc i jakoś sygnału ?? To jest bardzo istotne, po drugie wyłącz dekoder z gniazdka przez OK 1min może być więcej podłącz i spróbuj ponownie.

        Komentarz


        • #5
          Zachęcam w takim wypadku zrobić reset. W tym celu proszę na pilocie wybrać odpowiednią konfigurację przycisków.
          Klawisze należy naciskać jeden po drugim w odstępie sekundy: SETUP czerwony czerwony 7 3 7 3 8.
          Po tej czynności dekoder uruchomi się ponownie.
          Dodam, że reset ten przywraca niektóre ustawienia fabryczne:
          - znikają faktury,
          - znikają listy użytkowników.

          Komentarz

          Pracuję...
          X
          nc+