Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Zagubiona karta na TNK!

Zwiń
Temat został zamknięty
X
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Zagubiona karta na TNK!

    Mam nietypowy problem, bynajmniej nie jest do śmiechu. Doładowałem TNK (sd) miałem jednak pecha bo zepsuł się od razu dekoder (mam go już kilka lat) wiec postanowiłem nowy zakupić. Gdy wreszcie to zrobiłem i kupiłem wybrany model okazało się, że nie mam mojej karty. W międzyczasie prawdopodobnie omyłkowo została wywalona! I stawiam sobie pytanie co teraz zrobić. Konto na TNK zasiliłem na cały rok, a moje „przygody” TNK już zajmują kilka tygodni, w ogóle nie korzysta z satelity! A tu kasa poszła raz na konto karty no i nowy odbiornik!
    Czy można otrzymać nową karta, a starą zdeaktywizować? Oczywiście chodzi mi, że data ważności wykupionej usługi przeszła by na nowa kartę.

  • #2
    Stara karta i tak by nie działała w nowym dekoderze, bo jest parowana z dekoderem z którym została sprzedana i tylko w tym dekoderze działa. Z tym dekoderem 2 co zakupiłeś nie było karty? Jeśli była to musisz tej użyć
    Ostatni raz edytowany przez Luki555; 2014-10-06, 15:39.

    Komentarz


    • #3
      Z tego co sie dowiadywałem to działałaby, TNK chyba nie były parowana?

      Komentarz


      • #4
        napisał(a) Luki555 Zobacz post
        Stara karta i tak by nie działała w nowym dekoderze, bo jest parowana z dekoderem z którym została sprzedana i tylko w tym dekoderze działa. Z tym dekoderem 2 co zakupiłeś nie było karty? Jeśli była to musisz tej użyć
        Witam !
        Od kiedy Karty "TnK" SD sa parowane z dekoderem ?
        Kazda karta dziala w kazdym dekoderze ktory dekoduje system Conax.
        A czy dostaniesz nowa karte to najlepie dowiedziec sie u zrodla.Zadzwon na infolinie.
        pozdrawiam

        Komentarz


        • #5
          Najlepiej wyślij dane karty na doradcę. Informacje znajdziesz w mojej sygnaturze.
          Po jej uzyskaniu udzielę Ci odpowiedzi w przedmiotowej sprawie.

          Komentarz


          • #6
            Chciałbym wyrazić pozytywną opinię odnośnie interwenci w moim nietypowym problemie. Korespondencję prowadziłem doradcami. Wymiana mailowa odbywała się bardzo sprawnie – szybko i rzeczowo.
            Duplikat zostanie wydany w określonej procedurze. Z uwagi, że na teraz jestem w punkcie dowiedzenia się „ co i jak” to swoją pozytywną opinię adresuję do forum nc +.
            Dalej jak mój problem będzie rozwiązywany i dotrze karta „drogą ślimacza” to wtedy będę mógł wyrazić pełną opinię.

            Pozdrowienia i podziękowania

            Komentarz


            • #7
              Informuję, że nietypowy ;) problem został pomyślnie rozwiązany. Został wydany mi duplikat karty. Jedynie zastrzeżenie jakie mogę zgłosić, to to że należy uzbroić się w cierpliwość. Procedura reklamacyjna przewidziana jest albowiem do 30 dni.
              Ale tak nie narzekam, jestem zadowolony bo uzyskałem to co chciałem. Jeszcze raz pozdrowienia dla doradców nc+, z którymi kontakt przebiegał bezproblemowo.
              Temat uważam za zamknięty.

              Komentarz


              • #8
                Temat zatem zamykam.

                Pozdrawiam

                Komentarz

                Pracuję...
                X
                nc+