Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

tnk sd do 2016 telefonie do ebok i jeszcze gożej

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • tnk sd do 2016 telefonie do ebok i jeszcze gożej

    witam wszystkich na wstępie podam numer karty
    [ciach]
    karta leżała dłuższy czas w szufladzie obecnie potrzebuje jej używać problem w tym iż nie chce złapać uprawnień
    -pół dnia w dekoderze na kanale sterującym ( TVN sd)masa uprawnień spadła w między czasie restart dekodera ale nie doleciało odblokowanie karty
    -telefon do biura obsługi w poniedziałek godzina 21-47 po około 20 minutach karta datę złapała ale dalej ciemność stało tak do dzisiaj ale gdy przyjrzałem się dokładniej karta po za datą zmieniła też CAID na 0B01 a kanałów dalej niema
    z tego co wiem to pracownik zamiast uprawnień wysłał mi na kartę cesję przejścia na hd
    takiej operacji nie zamawiałem i nie chcę ! bo musiałbym co dwa miesiące płacić aby oglądać ten podstawowy pakiet na którym mi zależy.
    Proszę o odsłuchanie rozmowy tel. i informację co dalej z tym zrobić ?


    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    edit:
    dodam iż dalszy kontakt z ebok jest utrudniony gdyż wyjechałem zagranicę pod tym numerem 12 294 79 10 jest info z sekretarki aby dzwonić pod 22 417 0130 a jak wykręcam ten numer to taki nie istnieje
    więc i tą sekretarkę można by usunąć bo tylko wprowadza ludzi w błąd


    edit

    karta po czasie ruszyła i kanały jakie powinny być to są dziękuję tym co zrobili coś w tej sprawie

    trochę dziwne jest to dla mnie że karta zmieniła caid na 0b01 mam inną kartę którą trzeba doładować raz na rok i tam dalej jest 0b00 wiec niezabardzo wiem czym to idzie i z kąt ta zmiana
    Ostatni raz edytowany przez miś12345; 2014-07-01, 07:07. Powód: takich danych nie podajemy na forum

  • #2
    Napisz na jeden z poniższych adresów zamiast dzwonić i marnować kasę.
    Jeżeli chcesz pomocy moderatora\przedstawiciela_nc+ to wyślij e-mail na jeden z poniższych adresów:
    adres do obsługi Abonentów n: doradca.n@info2.ncplus.com.pl
    adres do obsługi Abonentów c+: doradca.c@info2.ncplus.com.pl
    adres do obsługi Abonentów nc+: doradca@info2.ncplus.com.pl
    W treści podaj dane do weryfikacji (numer umowy oraz imię i nazwisko), opisz problem.
    W temacie maila podaj swój Nick - i krótko opisz cel kontaktu.
    Pamiętaj koniecznie o zachowaniu ciągłości korespondencji!
    Umowa zakończona 31.03.2013r. Faktury zapłacone w terminie. Oni nasyłają firmy windykacyjne i kancelarie prawne. Ciekawe jak długo?

    Komentarz

    Pracuję...
    X
    nc+