Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

płatne programy niedziałają

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • #16
    dobra Panowie nie kłócić mi się tu tylko pomóżcie jakimiś pomysłami

    Komentarz


    • #17
      napisał(a) kasia869 Zobacz post
      dobra Panowie nie kłócić mi się tu tylko pomóżcie jakimiś pomysłami
      Jeżeli masz brak dostępu pozostaje jedynie BOK i ponowne nadanie uprawnień. Tu żadna inna porada nie rozwiąże problemu.
      Najlepiej telefonem ze stacjonarnymi bez limitu zadzwonić na 12 294 79 10 lub 22 417 01 30 a po zgłoszeniu sie automatu wybrać chęć zakupu ich oferty i rozmowę z konsultantem. Przedstawić sprawę to przełączy do odpowiedniego konsultanta i tam trzymać go na linii aż programy pojawią się.
      PS.
      Po zgłoszeniu się automatu i wybraniu problemów technicznych można nie doczekać się na żywego człowieka.
      Umowa zakończona 31.03.2013r. Faktury zapłacone w terminie. Oni nasyłają firmy windykacyjne i kancelarie prawne. Ciekawe jak długo?

      Komentarz


      • #18
        no ok BOK ale co z tym moim poziomem transpondera? czy to nie jakaś moja wina?

        Komentarz


        • #19
          Witam a jaką masz siłę sygnału i jakość

          Komentarz


          • #20
            Sprawdź proszę poziom jakości sygnału na kanale TVN (w przypadku TNK z tego kanału wychodzą uprawnienia). Powinna ona wynosić minimum 60%- lecz wiadomo że im więcej tym lepiej.

            Natomiast komunikat o którym piszesz nie sugeruje złego ustawienia anteny, ale brak odpowiednich uprawnień. Prześlij na jeden z poniższych adresów @ "doradca" swój numer karty wraz z nickiem. Ponowię wysyłkę uprawnień.

            Komentarz

            Pracuję...
            X
            nc+