Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

doładowałem kartę - a po 48 h konto pusto

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • szybki_jozek
    założył(a) wątek doładowałem kartę - a po 48 h konto pusto

    doładowałem kartę - a po 48 h konto pusto

    Czy ktoś z NC+ może sprawdzić, kiedy pojawią się pieniądze na koncie karty ?

    Kasę przelałem w środę, dziś piątek, konto puste, karta nie działa, a konsultanci (nie powiem - sympatyczni) nic nie wiedzą - oprócz tego, że konto puste.
    Nie wiedzą kto i kiedy ma przelać srodki z banku, prowadzącego konta TNK, nie mają żadnych informacji kto nadzoruje ich pracę (chciałem złożyć reklamację to dostałem tylko nr skrytki w Warszawie), nie mają adresu mailowego do reklamacji, nie mają telefonu do swojego przełożonego, nawet nie bardzo wiedzą, który bank prowadzi te konta.

    Normalnie szooooooooooook, jak można tak olewać klienta - zapłaciłem ,a nie mogę nic pooglądać, bo nagle karta - BEZ OSTZREŻENIA - zgasła.

  • Guest's Avatar
    Guest replied
    napisał(a) theghost9191 Zobacz post
    witam, doladowalem konto i waznosc na stronie telewizji na karte zmienila sie o wykupiony czas, ale kanaly nadal sa zakodowane. dlugo to potrwa? zawsze bylo w ciagu 5min a teraz minelo kilka godzin i nic.
    Analogicznie do mojego posta powyżej, prześlij swój numer karty na @ doradca i podaj swój nick.
    Uprawnienia mogą przechodzić do 24h. Jeżeli nie masz dalej kanałów- pomogę.

    Leave a comment:


  • theghost9191
    replied
    witam, doladowalem konto i waznosc na stronie telewizji na karte zmienila sie o wykupiony czas, ale kanaly nadal sa zakodowane. dlugo to potrwa? zawsze bylo w ciagu 5min a teraz minelo kilka godzin i nic.

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Zawsze pozostajemy do waszej dyspozycji pod adresami z mojej sygnatury. Prześlij numer karty.

    Leave a comment:


  • dexu
    replied
    No to pozostaje reklamacja w BANKu. Powinien być a nima

    Leave a comment:


  • szybki_jozek
    replied
    nr konta potwierdziłem na infolinii ZANIM puściłem przelew - tak, że nie ma mowy o pomyłce

    Leave a comment:


  • dexu
    replied
    numer konta potwierdzales ? czy sie zgadza ?

    Leave a comment:


  • szybki_jozek
    replied
    Przecież piszę WYRAŹNIE, że kasa nie wpłynęła - mimo, ze przelew elektroniczny poszedł do banku prowadzącego konta TNK jeszcze w ŚRODĘ.


    Poza tym, nie będę biegał po punktach NC+, skoro 10 lat temu wymyślono dostęp do banków przez internet ...

    Leave a comment:


  • dexu
    replied
    Sugeruję doładowywać kartę w punktach - tak jest najszybciej.

    A czy kasa wpłyneła możesz zapytać dzwoniąc do BOK TNK - 22-417-01-30

    Leave a comment:

Pracuję...
X
nc+