Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Jaki nr tel. stacjonarnego?

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Jaki nr tel. stacjonarnego?

    Witam.
    Jeżeli potrzebujesz pomocy moderatora\przedstawiciela_nc+ to skontaktuj się z Live Chat w serwisie moje nc+ który jest dostępny pod tym adresem https://moje.ncplus.pl/
    Pozostaje także kontakt droga mailową (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu) za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego po zalogowaniu do serwisu moje nc+. Odpowiedź zostanie udzielona w formie pisemnej.
    Ostatni raz edytowany przez Aleksandra_nc+; 2019-05-22, 12:09.

  • #2
    Leon, podany przez Ciebie nr telefonu stacjonarnego [ciach] dotyczy ogónej infolinii NC+, a nie ofert "na kartę". Zadzwoniłem pod ten wskazany przez Ciebie numer i dowiedziałem się, że aktualnym numerem stacjonarnym dla ofert pre-paid jest nadal [ciach] lub ewentualnie [ciach].

    Natomiast komunikaty, jakie podawane są przez mojego operatora o "zablokowaniu" w/w numeru, wynikają najprawdopodobniej z domyślnych ustawień tego operatora telekomunikacyjnego, blokujących połączenia na numery "0-700". Numery te bowiem swego czasu były wykorzystywane przez nieuczciwe podmioty do naciągania abonentów na niebotyczne koszty związane połączeniami wykonywanymi przez nieświadomych abonentów na numery "0-700". Pogratulować NC+ sposobu kontaktu ze swoimi klientami...
    Ostatni raz edytowany przez Aleksandra_nc+; 2019-05-22, 12:11.

    Komentarz


    • #3
      Ustaliłem, że dla telefonów stacjonarnych działa nr [ciach].

      Dodzwoniłem się, i przez - ja wiem - może godzinę, próbowałem wyjaśnic moją sprawę... Jednakże coś nas ostatecznie rozłączyło...

      W rozmoie telefonicznej wyjaśniłem, że koszty połączenia nie są najważniejsze... Bo interesuje mnie załatwienie swojej sprawy... Konsultant stwierdził, że pracują do godz. 22-ej. Na pytanie "czy czas rozmowy jest limitowany" usłyszałem, że nie jest, a Konsultant jest do dyspozycji dzwoniącego (klienta). Szkoda, że (ni stąd, ni z owąd) nas rozłączyło... Bo moja sprawa nadal nie jest załątwiona, więc będę musiał zadzwonić ponownie... Ale znam numer telefonu stacjonarnego (0.3? zł/min, a nie jak z komórkowego 1.23 zł/min, albo jakoś tak).
      Ostatni raz edytowany przez Aleksandra_nc+; 2019-05-22, 12:11.

      Komentarz


      • #4
        napisał(a) Adam Wójcik Zobacz post
        Leon, podany przez Ciebie nr telefonu stacjonarnego
        Sorry, nie doczytałem i skopiowałem ze strony głównej.

        Komentarz


        • #5
          napisał(a) Adam Wójcik Zobacz post
          Ustaliłem, że dla telefonów stacjonarnych działa nr [ciach].

          Dodzwoniłem się, i przez - ja wiem - może godzinę, próbowałem wyjaśnic moją sprawę... Jednakże coś nas ostatecznie rozłączyło...
          potwierdzam - to JEDYNY działający numer stacjonarny do TNK SD/HD

          Natomiast bardzo dziwne jest to, że konsultanci NC+ akurat tego numeru nie
          znają, w zamian podają numery tzw. wysokopłatne, lub komórkowe.
          Ostatni raz edytowany przez Aleksandra_nc+; 2019-05-22, 12:11.
          w polskiej TV nie ma co oglądać, chyba, że płacisz relatywnie 3 x więcej niz bogaty Szwed, Francuz, Holender, Brytol czy Niemiec, a polskie FTA to rekord światowego dziadostwa

          Komentarz


          • #6
            Mnie też numer działa.

            Komentarz


            • #7
              napisał(a) Adam Wójcik Zobacz post
              Ustaliłem, że dla telefonów stacjonarnych działa nr [ciach]
              Dodzwoniłem się, i przez - ja wiem - może godzinę, próbowałem wyjaśnic moją sprawę... Jednakże coś nas ostatecznie rozłączyło...

              W rozmoie telefonicznej wyjaśniłem, że koszty połączenia nie są najważniejsze... Bo interesuje mnie załatwienie swojej sprawy... Konsultant stwierdził, że pracują do godz. 22-ej. Na pytanie "czy czas rozmowy jest limitowany" usłyszałem, że nie jest, a Konsultant jest do dyspozycji dzwoniącego (klienta). Szkoda, że (ni stąd, ni z owąd) nas rozłączyło... Bo moja sprawa nadal nie jest załątwiona, więc będę musiał zadzwonić ponownie... Ale znam numer telefonu stacjonarnego (0.3? zł/min, a nie jak z komórkowego 1.23 zł/min, albo jakoś tak).
              Nie dzwoń szkoda kasy, tu napisz i pomogą

              adres do obsługi Abonentów nc+: doradca@info2.ncplus.com.pl
              W treści podaj dane do weryfikacji (numer umowy oraz imię i nazwisko), opisz problem.
              W temacie maila podaj swój Nick - i krótko opisz cel kontaktu.
              Ostatni raz edytowany przez Aleksandra_nc+; 2019-05-22, 12:11.

              Komentarz


              • #8
                Ale przecież podany przez ciebie w pierwszym poście telefon działa nie wiem jak go wpisujesz ale u mnie działa. Może ci stacjonarka nawala spróbuj z komórki zadzwonić na ten numer [ciach]

                http://telewizjanakarte.pl/wazne_adresy_i_telefony.html
                Ostatni raz edytowany przez Aleksandra_nc+; 2019-05-22, 12:12.

                Komentarz


                • #9
                  napisał(a) tom-asz Zobacz post
                  ... spróbuj z komórki zadzwonić na ten numer [ciach]
                  ...
                  I płać dodatkowo (niezależnie o posiadanych pakietów w abonamencie) po 0,37PLN/min aby zasilić kase Domu Cyfrowego? Dobra rada!!!
                  Ostatni raz edytowany przez Aleksandra_nc+; 2019-05-22, 12:12.
                  Umowa zakończona 31.03.2013r. Faktury zapłacone w terminie. Oni nasyłają firmy windykacyjne i kancelarie prawne. Ciekawe jak długo?

                  Komentarz


                  • #10
                    Tu

                    tel:12-2947910
                    BOK TNK HD
                    SPRAWDZONY
                    POZDROOO
                    ITI 2849 ST/ADB -TNK HD/Comfort HD & C+ (6pack)
                    LG 42" Plasma HD.TV
                    LNB 13.0*E Hot Bird

                    Komentarz


                    • #11
                      Ten krakowski nr tel stacjonarnego do BOK TNK już jest nieaktualny.
                      Powiem inaczej, od bodajże marca 2013r. jest już nowy nr stacjonarny do BOK TNK, a dokładnie ten:
                      224170130
                      Sprawdzony osobiście w 1000%
                      PS. przepraszam za powtórzenie, numer ten podano już w tym temacie kilka postów wcześniej ale najważniejsze, że działa on nadal!!!
                      Ostatni raz edytowany przez pablo82; 2013-11-21, 13:09.

                      Komentarz


                      • #12
                        U mnie również działa.
                        Zdecydowanie czas się zdecydować na ;)

                        Komentarz


                        • #13
                          tel. (22) 417 01 30.

                          Komentarz


                          • #14
                            napisał(a) Adam Wójcik Zobacz post
                            Witam.

                            Na stronie NC+, ale także na "papierowych" ulotkach i regulaminach świadczenia usług podajecie Państwo, że z telefonu stacjonarnego - w celu dodzwonienia się do Biura Obsługi Klienta - należy wybierać nr [ciach]

                            Okazuje się natomiast, że po wybraniu w/w numeru otrzymujemy komunikaty:

                            "Realizacja połączenia została zablokowana", a następnie

                            "Połączenie nie może być zrealizowane", po czym następuje rozłączenie.

                            Uprzejmie proszę o podanie aktualnego numeru do BOK dla teleforów stacjonarnych, a także cenę za to połączenie.

                            Na wskazany przez Państwa numer próbowałem dodzwonić się wielokrotnie, w związku z czym nie jest to chilowa usterka albo przejściowe trudności techniczne.

                            Z poważaniem, Adam Wójcik.
                            Ten numer jest bardzo drogi więc najczęsciej jest blokowany w danej sieci komórkowej, w jakiej sieci masz swój numer?
                            Jeżeli po rozmowie otrzymasz do zapłaty 200zł to wtedy zrozumiesz powody,
                            Ostatni raz edytowany przez Aleksandra_nc+; 2019-05-22, 12:12.

                            Komentarz

                            Pracuję...
                            X
                            nc+