Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Kompetencje doradców telefonicznych, lub ich brak

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Kompetencje doradców telefonicznych, lub ich brak

    Na początku grudnia zrezygnowałem a abonamentu cyfry plus i zakupiłem i zakupiłem od NC+ Smart HD+ z 2 miesiące na start,
    Przy zakupie dowiedziałem się ze nie ma żadnego problemu z tym żebym używał mój odbiornik który kupiłem od cyfry plus czyli DSI83.
    Karta jest aktywowana pomimo ze zrobiłem to telefonicznie to i "musiałem" tez zrobić to internetowo?
    włączyłem odbiornik według instrukcji w opakowaniu czyli na TVN oczywiście nic się nie stało, czyli rozmowa z nowym doradca oczywiście po oczekiwaniu 40 min po czym nowa informacja już nie TVN tylko TVP musi być ustawiony do włączenia się urządzenia. oczywiście nic się nie stało-czyli nowa rozmowa do doradcy no i oczywiście nowa informacja mój odbiornik zakupiony od NC+ nie nadaje się do odbioru telewizji NC+.
    Kolega się nade mną zlitował i pożyczył mi całkiem nowy odbiornik ITI HDX8 w celu aktywacji karty( pod warunkiem ze nie aktywuję karty zawartej w pudelku tylko użyję mojej własnej)
    Nadal nic! wiec nowa rozmowa i nowe 40 minut oczywiście nowa rada należy włączyć na TVP 1 HD i czekać.
    Wiec czekam już od wczoraj i nadal nic!
    Zbliża się Wigilia i jeżeli do południa się nic nie stanie to chyba jednak załapię się na propozycje "kolegi" na dreamboxa koszt 70 dych działa bez problemowo i jest przy tym jeszcze wszystko.
    [ciach]
    Może problem polega na tym ze nie wpłaciłem żadnych pieniędzy jeszcze(Chociaż pisze 2 miesiące na start)? Zrobiłbym to na rok od razu ale pod zadnym warunkiem nie jeżeli to nie działa
    Ostatni raz edytowany przez Paweł_nc+; 2014-12-23, 08:04. Powód: dane

  • #2
    Dekoder DSI 83 nie obsługuje systemu kodowania Conax. Przekazane przez konsultanta informacje, nie były więc prawidłowe za co przepraszam.

    Z kolei dekoder Opticum ITI HD X8 obsługuje system kodowania Conax, ale jest parowany z kartą, zatem także nie będzie odpowiedni.

    Posiadając już własną kartę SMART HD+, aby korzystać z pełnej oferty programowej potrzebujesz odbiornika satelitarnego zgodnego z DVB-S2, MPEG-4 i systemem dostępu warunkowego Conax, który nie jest parowany.

    Komentarz


    • #3
      Zapytanie?

      A na jakim kanale (programie) Musi być włączony taki odbiornik?

      Komentarz


      • #4
        Posiadając kartę SMART HD+, na ten moment można korzystać z dekodera SD lub HD. Ten drugi pozwala na odbiór większej liczby kanałów i może być w przyszłości niezbędny do korzystania z usługi.

        Kanał na którym należy oczekiwać na uprawnienia zależny jest od dekodera:
        • dekoder SD - kanał TVP1 SD
        • dekoder HD - kanał TVP1 HD

        Komentarz


        • #5
          Poczekamy zobaczymy

          Moj Samsung smart tv dostał nowy cam moduł conax oraz nowa super głowicę Inverto Black Ultra High Gain Low-Noise with ULN+
          głowica ustawiona instrumentem profesjonalnym, niekodowane kanały są "żyletą"
          Włączyłem na TVP1 HD 10 minut temu i czekam.
          Swoja droga ciekawe podejście NC+ do oszczędzania energii w dobie oszczędności oni się tym specjalnie nie przejmują sadzać po czasach jakie żądają ze odbiorniki byle włączone dla samej aktywacji

          Komentarz


          • #6
            napisał(a) Jan Wasilewski Zobacz post
            Moj Samsung smart tv dostał nowy cam moduł conax oraz nowa super głowicę Inverto Black Ultra High Gain Low-Noise with ULN+
            głowica ustawiona instrumentem profesjonalnym, niekodowane kanały są "żyletą"
            Włączyłem na TVP1 HD 10 minut temu i czekam.
            Swoja droga ciekawe podejście NC+ do oszczędzania energii w dobie oszczędności oni się tym specjalnie nie przejmują sadzać po czasach jakie żądają ze odbiorniki byle włączone dla samej aktywacji
            cos za cos. musisz otrzymać uprawnienia, które leca przez satelitę. zakupując wyraziłaś zgode na aktywacje do 24h, to trzeba to przecierpiec. później będzie już ok.
            Comfort+, Multi+, Extra+, 6C+, HBO
            mediaBOX+, MR Premium, Samsung F8000
            69zł

            Komentarz


            • #7
              Ciekawe co według Ciebie znaczy "coś za coś"? Gdy większość operatorów w UE aktywuje coś takiego u siebie do maksymalnie trzech godzin.
              Ogólnie to jestem ciekawy czy Ci którzy zainwestowali w NC+ wiedza o tym ze ich pracownicy prawie dosłownie "wpychają" klientów w ręce konkurencji?
              Mamy 21 wiek ludzkość w krótszym czasie potrafi polecieć na inna planetę niż oni potrafią wysłać sygnał aktywujący!

              Komentarz


              • #8
                Przeważnie przesyłanie uprawnień trwa niedługo, ale czasami jak czytam od lat występują jakieś problemy techniczne. Wszystko jest w rękach pracowników obsługi technicznej, której doradca telefoniczny zleca wysyłanie uprawnień. Wiem, że klienta nie powinno obchodzić jak to się odbywa, ale tak to jest.

                Komentarz


                • #9
                  Dzień wigilii

                  Jest godz. 6:19 dzień wigilii, nie zrobię rodzinie tego ze nie będzie programu tv w moim domu tylko i wyłącznie poprzez lenistwo lub niekompetencje pracowników NC+.
                  Ponieważ nie wierze ze jest jeszcze ktoś u nich co dzisiaj pracuje, to w akcie desperacji zadzwoniłem do kolegi który wiem ze wstaje o godz 5:30 rano.
                  O godz. 7:00 mam u niego odebrać "rozwiązanie" mojego problemu.
                  A swoja droga jestem ciekawy ilu ludzi tak załatwili na święta?
                  Mnie stać na rozwiązanie takich nieudogodnień życiowych, ale może nie wszystkich.

                  Komentarz


                  • #10
                    Juz nie masz szans chyba?

                    Oni już rozpoczęli świętowanie, jak czekałem do 5:30 rano i już na nich nie czekam
                    rozwiązałem to moim sposobem, na karcie było napisane dwa miesiące za darmo.
                    Chciałem wpłacić za rok z góry ale coś mi podpowiedziało ze tak długo jak nie mam od nich sygnału aktywującego to się nie płaci.
                    Mialem z nimi poprzednio umowę i wiem na co ich stać!
                    Mam większe zaufanie do honoru kryminalisty niż do nich.
                    Zresztą mam dużo czasu tez dlatego tez zaraz po nowym roku napisze kilka skarg do
                    UOKiK i to takich które będą mam nadzieje dla nich odczuwalne, uzasadnione ponieważ nigdzie w UE nie są dozwolone takie praktyki pisania np. umów jak oni to robią oraz kilka innych punktów które są nie praktykowane nigdzie indziej w UE.

                    Komentarz


                    • #11
                      Jeśli nie występują problemy techniczne aktywacja dociera szybko - z reguły nie trwa to dłużej niż 2-3h. Jeżeli natomiast z jakiegoś powodu pobranie sygnału aktywacyjnego po jego pierwszej wysyłce się nie powiedzie, często może być konieczne jego ponowienie (uprawnienia utrzymują się na satelicie przez określony czas).

                      Sugeruję zatem abyś ponownie skontaktował się z infolinią - Konsultant powinien ponownie wysłać odpowiednie uprawnienia. Biuro Obsługi Klienta jest dzisiaj czynne, a Konsultanci są dostępni w godzinach 8 - 22.

                      Komentarz

                      Pracuję...
                      X
                      nc+