Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Problem z aktywacja karty

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Problem z aktywacja karty

    Witam!

    Pisze bardzo zniesmaczony cala sytuacja. Zakupilem zestaw smart hd+ wraz z dekoderem (karta sparowana z urzadzeniem). Po przyjezdzie do domu i probie aktywacji okazalo sie, ze otrzymalem karte z innym numerem niz przypisany do urzadzenia. Karta jes wykrywana przez dekoder, ale cyfrowy dom nie ma jej w swoim systemie. Producent Globo odrzucil moja reklamacje, towaru zwrocic w sklepie nie moge... Czy jest ktos w stanie pomoc mi aktywowac karte ktorej nie ma w systemie? Jestem rozczarowany zaistniala sytuacja i nikt mi nie chce pomoc...

    Pozdrawiam,
    kamo131

  • #2
    W takim przypadku towar jest w oczywisty sposób niezgodny z umową i sklep MUSI go przyjąć i się ustosunkować do zarzutu. Pisz pismo, idź do sklepu, zostaw sprzęt z pismem, weź potwierdzenie i niech się martwią. W piśmie zaznacz w jaki sposób oczekujesz rozwiązania problemu: wymiana na towar zgodny z umową czy zwrot kasy.
    NTC, NC+ na kartę pakiet startowy, CP Darmowy HD, HD+, tivsat

    Komentarz


    • #3
      Problemem jest opinia serwisu Globo, bo stwiedzili, ze to ja zamienilem karty i jeszcze mam pretensje... Zaproponowali dopisanie innej karty do dekodera za 99PLN... A sklep nie moze zwrocic mi pieniedzy ani odebrac towaru, bo dla nich podstawa jest opinia producenta... Jade jutro zlozyc reklamacje jako niezgodznosc towaru z umowa i wniose o sprawdzenie urzadzenia w historii sklepu. Podejrzewam, ze zestaw mogl byc juz wczesniej reklamowany i trafil z powrotem na polke... Najsmieszniejsze jest to, ze karta rozni sie od tej ktora powinna byc w zestawie jedna cyfra, po wlozeniu do urzadzenia nie wyswietla bledu karty (sprawdzalem inna od znajomego i wyskoczyl blad parowania), a aktywowac jej nie mozna bo teoretycznie nie istnieje w ich rejestrach...

      Komentarz


      • #4
        Ta różnica na jednej cyfrze jest ciekawa, bo numer karty ma sumę kontrolną i taka zmiana powinna też zmienić ostatnią cyfrę w numerze karty... Ja bym się tego uczepił, pewnie wpisali do systemu numer karty z pudła a prawidłowy jest ten na karcie, niech to poprawiają na swój koszt. Nie udowodnią Ci, że zmieniłeś kartę, a ty masz podstawy sądzić, że wina jest po stronie producenta - niezgodność numeru karty na opakowaniu i wewnątrz niego.
        Odwołaj się i napisz o tym numerze.
        W sumie to może uderz też do doradcy na tym forum, powinni być w stanie sprawdzić Ci te numery (oba) i jeśli faktycznie jeden z nich jest w systemie (szczególnie ten z pudełka), a drugi nie, to by Ci dało mocne argumenty do ręki.
        Ostatni raz edytowany przez tomkep; 2014-12-12, 11:43.
        NTC, NC+ na kartę pakiet startowy, CP Darmowy HD, HD+, tivsat

        Komentarz


        • #5
          Zakupiłem dekoder i niestety nie mogę go aktywować a do BOK nie można się dodzwonić a wysyłając SMS pisze że nie mogę aktywować .

          Komentarz


          • #6
            witam posiadam oferte najnowszą z dekoderem na własność 130 kanałuf przez 1 mieśiąc i mieśiąc minoł tydzień temu a ja nadal mam te 130 kanałuf niewiem czy sie cieszyć ztego czy martwić doładowałem tydzień przed końcem okresu promocyjnego czy aby nie policzą za te dni

            Komentarz

            Pracuję...
            X
            nc+