Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Comedy central

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Comedy central

    Witam , jakoś nie mogę się wpasować z pytaniem więc piszę od nowa.
    Być może super biegłą nie jestem ale podstawy komunikacji raczej znam i jak jest kwestia kontaktu to było by miło by konsultant odebrał rozmowę a kanał opłącony działał.
    Sprawa dotyczy kanału Comedy Central HD , który jak to zwykle NC+ ma w zwyczaju przeniesiono z dniem 01.11 na inny kanał wraz z kilkoma innymi.
    Pomijam fakt ponownego ustawiania lubionych ale czemu po przenosinach wyświetla mi się info o fakcie iż ten kanał nie zawiera się w moim pakiecie?
    nie ja wymyśliłam HD i jak zwykłe było opłacone do 18.11 to nawet po zmianach winno działać.
    Oświeci mnie ktoś bo do szanownego biura obsługi nijak nie mogę się dodzwonić i w ogóle to jakaś porażka

  • #2
    Zapraszam do kontaktu przez e-mail zgodnie z informacjami zawartymi w mojej sygnaturze.

    Komentarz

    Pracuję...
    X
    nc+