Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Telewizja na kartę HD (TNK HD)

Zwiń
Ten wątek został przyklejony.
X
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • napisał(a) Gadam Zobacz post
    Jak rozwiązać problem dla dekoderów n box hd/


    no dokładnie co z nboxami...niestety aktualizacja listy kanałów nic nie daje...twardy reset też...co z tym nsportem sd...

    Komentarz


    • mam bialego n boxa oplacony tylko pakiet domowy n sport hd swieci wy tez tak macie?

      Komentarz


      • @pejo123,
        tak powinno być - aktualnie kanał nSport+ HD jest dostępny od pakietu Domowego HD.

        Komentarz


        • przedstawiciele ncplus skoro nastapily zmiany w ofercie tnk hd moglibyscie podac aktualna liste kanałów? o zmianach na stronie juz nie licze

          Komentarz


          • napisał(a) Paweł_nc+ Zobacz post
            @pejo123,
            tak powinno być - aktualnie kanał nSport+ HD jest dostępny od pakietu Domowego HD.
            Proszę o dodanie go również do oferty nc+tnk .
            Da radę ???

            pozdrawiam

            Komentarz


            • dwa dni temu kupiłem tnk hd. Czy w okresie promocji nie powinienem mieć aktywnych kanałów Eleven oraz Eleven Sport?

              Komentarz


              • napisał(a) viper1986 Zobacz post
                dwa dni temu kupiłem tnk hd. Czy w okresie promocji nie powinienem mieć aktywnych kanałów Eleven oraz Eleven Sport?
                Kanały Eleven dostępne są tylko w ofercie abonamentowej.
                Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                Komentarz


                • Witam czy może mi ktoś przybliżyć jakie kanały wchodzą w skład pakietu "BEZ OPŁAT".

                  Komentarz


                  • problem z dostępem do kanałów moduł NNK

                    Dzień dobry,
                    korzystam z oferty N na kartę i do odbioru wykorzystuję moduł nCAM, który zakupiłem w zestawie z telewizorem Sony. Telewizor i moduł są zaktualizowane. Od początku października mam problem z odbiorem kanałów, które przeniesiono na inne transpondery lub uruchomiono w jakości HD - np. TVP Info, TVS, TV4 HD. Przy próbie uruchomienia kanałów TVP Info, TVS pojawia się komunikat - Wybrany program jest niedostępny; a kanał TV4 HD w ogóle nie widnieje na liście jako HD. Zauważyłem iż kanały niedostępne nadal są odbierane ze starej częstotliwości. Niestety nie mogę zmienić w ustawieniach telewizora transpondera, z którego odbierany jest kanał. Próba aktualizacji listy nie pomogła. Pobranie od nowa całej listy także nie rozwiązuje problemy - cały czas pobierana jest lista ze starymi ustawieniami. Proszę o informację co mam zrobić aby mieć dostęp do wszystkich kanałów.

                    Komentarz


                    • napisał(a) Marcin_MM Zobacz post
                      Dzień dobry,
                      korzystam z oferty N na kartę i do odbioru wykorzystuję moduł nCAM, który zakupiłem w zestawie z telewizorem Sony. Telewizor i moduł są zaktualizowane. Od początku października mam problem z odbiorem kanałów, które przeniesiono na inne transpondery lub uruchomiono w jakości HD - np. TVP Info, TVS, TV4 HD. Przy próbie uruchomienia kanałów TVP Info, TVS pojawia się komunikat - Wybrany program jest niedostępny; a kanał TV4 HD w ogóle nie widnieje na liście jako HD. Zauważyłem iż kanały niedostępne nadal są odbierane ze starej częstotliwości. Niestety nie mogę zmienić w ustawieniach telewizora transpondera, z którego odbierany jest kanał. Próba aktualizacji listy nie pomogła. Pobranie od nowa całej listy także nie rozwiązuje problemy - cały czas pobierana jest lista ze starymi ustawieniami. Proszę o informację co mam zrobić aby mieć dostęp do wszystkich kanałów.
                      Witam mam ten sam problem korzystam również z modułu CAM. Dodzwonienie się na infolinie jest niemożliwe nikt nie obiera :/ Zapłaciłeś martw się sam że nie masz kanałów :/

                      Komentarz


                      • Witam,
                        Moje pytanko brzmi dlaczego takie kanaly jak TVN 24 HD czy Mini Mini+HD nie sa w pakiecie bez oplat w TNK HD a w TNK SD powinny byc w SD bez oplat .Przeciez to tylko kanal informacyjny a drugi dla dzieci zadne kanaly Premium zeby placic jakas kase zeby ich ogladac .Prosze o odpowiedz czy jest to mozliwe,pozdrawiam

                        Komentarz


                        • Także posiadam moduł i owy problem lecz na LA660s.

                          Komentarz


                          • napisał(a) Adrian1990 Zobacz post
                            Także posiadam moduł i owy problem lecz na LA660s.
                            A na tym telewizorze nie da się "z ręki" ustawić kanałów? Ja posiadam Samsunga i moduł cam i nie było żadnego problemu aby dodać kanały.

                            Komentarz


                            • napisał(a) Marcin_MM Zobacz post
                              Dzień dobry,
                              korzystam z oferty N na kartę i do odbioru wykorzystuję moduł nCAM, który zakupiłem w zestawie z telewizorem Sony. Telewizor i moduł są zaktualizowane. Od początku października mam problem z odbiorem kanałów, które przeniesiono na inne transpondery lub uruchomiono w jakości HD - np. TVP Info, TVS, TV4 HD. Przy próbie uruchomienia kanałów TVP Info, TVS pojawia się komunikat - Wybrany program jest niedostępny; a kanał TV4 HD w ogóle nie widnieje na liście jako HD. Zauważyłem iż kanały niedostępne nadal są odbierane ze starej częstotliwości. Niestety nie mogę zmienić w ustawieniach telewizora transpondera, z którego odbierany jest kanał. Próba aktualizacji listy nie pomogła. Pobranie od nowa całej listy także nie rozwiązuje problemy - cały czas pobierana jest lista ze starymi ustawieniami. Proszę o informację co mam zrobić aby mieć dostęp do wszystkich kanałów.
                              Niestety w dalszym ciągu nie mam dostępu do kanałów, które przeniesiona na nowe transpondery

                              Komentarz


                              • napisał(a) Marcin_MM Zobacz post
                                Niestety w dalszym ciągu nie mam dostępu do kanałów, które przeniesiona na nowe transpondery
                                Nie zmieniasz istniejącego kanału tylko wyszukujesz kanały z danego transpondera ręcznie i dodajesz do listy wszystkich kanałów.

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X
                                nc+