Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Nie działa interfejs SMSowy

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Luki555
    replied
    honeyowsky: Jeżeli ktoś odpowiedni nie weźmie się za awarię to możemy zapomnieć już o wysyłaniu smsa i otrzymywaniu, że odświeżono sygnał. Dlatego twierdzę, że ta opcja jest dużo lepsza od wysłuchiwania bzdur jakiegoś konsultanta i wmawiania przez niego rzeczy o których nie chce się słuchać bo nie po to się dzwoni. Do kwietnia jeszcze wszystko działało gdzieś na początku miesiąca coś jest nie tak z tą usługą.
    Ostatni raz edytowany przez Luki555; 2018-05-02, 08:28.

    Leave a comment:


  • honeyowsky
    replied
    Witam, potwierdzam jakaś awarię.. od paru dni próbuje otrzymać jakiś sms zwrotny, ale nic z tego.. dzwoniąc na infolinię Pani powiedziała, że pierwszy raz słyszy o takim numerze (tj. 725727272).. I uparcie chce, abym przeszedł na ofertę z abonamenetem.
    Pytanie do Administracji owy numer będzie działać ?
    Pozdrawiam

    Leave a comment:


  • Luki555
    replied
    Spróbowałem i nadal nic nie przyszło, że odświeżono sygnał i z pozostałymi informacjami jakie były wysyłane w smsie zwrotnym. Nadal jest jakaś awaria i próbowanie wysłać smsa nic tu nie da bo przychodzi info, że sms wysłano (raport jeśli ktoś ma tą opcję włączoną w telefonie) i gdzieś ten sms nie dochodzi do Waszego systemu, żeby odświeżył uprawnienia na podanej karcie. A za tym usługa sms z odświeżaniem sygnału nie działa tak jak powinna.
    Aleksandro proszę nie pisać, że usługa działa poprawnie i wszystko jest ok skoro tak nie jest i proszę nie kasować moich postów bo, w tym co go nie ma zadałem pytanie czy informacja była przekazana dalej, żeby usunąć awarię. Zamiast odpowiedzi to nie ma postu. Widać, że w nc+ co nie którzy olewają tą sprawę skoro jest tak jak każdy widzi, za chwilę będzie miesiąc od pisania o tym problemie i nie tylko ja widzę, że usługa nie działa. To nic innego jak utrudnianie ludziom, którzy mają ofertę normalnie korzystać z niej, bo lepiej jest wysłać smsa niż wysłuchiwać jakiegoś konsultanta w telefonie.
    Ostatni raz edytowany przez Luki555; 2018-05-01, 16:00.

    Leave a comment:


  • mm_psl
    replied
    Ja także potwierdzam problem z numerem sms na 725727272.

    Leave a comment:


  • Aleksandra_nc+
    replied
    @tomkep,
    serwis sms działa poprawnie. Spróbuj ponownie.

    Leave a comment:


  • tomkep
    replied
    Dokładnie, niech ktoś to sprawdzi. Tym bardziej, że dzwoniąc na infolinię trzeba OBOWIĄZKOWO wysłuchać jak to jest super skorzystać z aktywacji SMSem, czy takowego ponowienia uprawnień.

    Leave a comment:


  • dlenetworj
    replied
    OK. kontakt z infolinią napewno jest nieunikniony ale skoro są sygnały , że 725727272 nie działa poprawnie może można poprosić technika żeby zrestartował system (- może coś się zawieśiło takie rzeczy się zdarzają) i wszystko zacznie działać poprawnie.

    Leave a comment:


  • Luki555
    replied
    Tu już nie chodzi o to czy kontaktować się z infolinią a to, żeby sprawdzić czy nie ma jakiejś awarii bo to jest dziwne, że sms zwrotny nie przychodzi po wysłaniu smsa z nr karty. Proszę to zgłosić niech to naprawią, bo lepsze jest wysłanie smsa niż dzwonienie na infolinie.

    Leave a comment:


  • Aleksandra_nc+
    replied
    dlenetworj
    skontaktuj się proszę z Infolinią TNK.
    Obsługą użytkowników telewizji na kartę zajmują się Konsultanci dostępni pod numerem telefonu 22 430 77 77 (opłata według stawek operatorów). Biuro Obsługi Klienta jest czynne 7 dni w tygodniu w godzinach od 8 do 22.
    Korespondencję pisemną proszę wysyłać na adres:
    ITI Neovision S.A.
    Skrytka pocztowa nr 8
    02-100 Warszawa.

    Leave a comment:


  • dlenetworj
    replied
    Ten numer 725727272 to jakaś lipa od tygodnia wysyłam smsy dwa, trzy razy dziennie i raport ze sms dostarczono a odpowiedzi zwrotnej o odświeżeniu sygnału brak i nie wiem do kiedy ważne są uprawnienia aż strach doładować bo numer konta gdzieś tam w historii przelewów mogę odnaleźć ale doładuje i nie mam informacji czy konto doładowane i nie można wysłać uprawnień to jest lipa chyba dam sobie z tym spokój .

    Leave a comment:


  • Luki555
    replied
    Proszę sprawdzić czy usługa sms nie ma jakiejś awarii, chciałem odświeżyć sygnał i wczoraj wysłałem smsa i teraz i w ogóle żadnej odpowiedzi nie ma (smsa zwrotnego). Wcześniej nie przytrafiło się tak albo zaraz przychodziła odpowiedź albo do 5 minut a teraz nic. Nigdy nie było problemów jak wysyłałem smsa. (Czyżby nc+ rachunku za telefon nie zapłaciła i operator odciął telefon )
    Ostatni raz edytowany przez Luki555; 2018-04-13, 10:34.

    Leave a comment:


  • Aleksandra_nc+
    replied
    @tomkep,
    sugeruję abyś skontaktował się z Infolinią nc+. Pomoc można uzyskać kontaktując się z Telefonicznym Centrum Abonenta pod numerem telefonu 801 044 944 lub 22 310 47 47 (opłata według stawek operatorów). które pozostaje do Twojej dyspozycji całą dobę.


    Leave a comment:


  • tomkep
    replied
    Jest jakiś problem z ponawianiem uprawnień i sprawdzaniem ważności pakietów na zestawach, które były oryginalnie sprzedawane przez N-kę: Świat HD i NC+: NC+MIX. Zgodnie z regulaminem: Warunki promocji "nc+ telewizja na kartę - bez umowy" na tych kartach, dostępny jest pakiet Domowy HD+ w trybie prepaid, więc powinno dać się uzyskać numer konta, a przez SMS-a jest to niemożliwe. Na innych portalach są sygnały, że numeru konta nie da się również uzyskać przez kontakt z infolinią.

    Nie słyszałem, żeby NC+ odwołała powyższą promocję, więc chyba coś jest nie tak.

    Żeby było śmieszniej - mam stary zestaw z oferty NC+MIX, do którego podano mi (przy aktywacji) numer konta. W chwili obecnej zapytanie o numer konta dla tej karty nie skutkuje żadną odpowiedzią.

    Proszę o sprawdzenie tego problemu!

    I dlaczego nie mogę wstawić linku do regulaminu w tym poście, bo dostaję EMPTY RESPONSE?
    Ostatni raz edytowany przez tomkep; 2018-01-14, 18:29.

    Leave a comment:


  • tomkep
    replied
    Numer karty był na pewno poprawny, aktywowałem ją 3 dni temu i działa. Żeby było ciekawiej - informację o innym zestawie dostałem z powrotem prawie natychmiast (choć nie był doładowywany od ponad 2 lat).

    Leave a comment:


  • Luki555
    replied
    Wypróbowałem i działa po 5 minutach dostałem smsa. Może z błędem wysyłałeś nr karty dlatego nie dostałeś.
    W tamtym roku zaraz po wysłaniu smsa otrzymałem smsa z informacjami. Tym razem 5 minut czekałem na informację, też już myślałem, że może coś być nie tak, ale przyszedł sms.
    Ostatni raz edytowany przez Luki555; 2018-01-12, 10:56.

    Leave a comment:

Pracuję...
X
nc+