Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Aktualizacja strony TNK HD

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Guest's Avatar
    Guest replied
    tomkep, Luki555
    dziękuję za zgłoszenia. Przesłałam wszystkie kwestie do analizy. Proszę o cierpliwość. Odpowiem najszybciej jak to możliwe.

    Leave a comment:


  • Luki555
    replied
    Plus, że jest strona, ale już na dzień dobry są błędy dla ofert TNK HD jak i NNK brakuje logotypu TVP HD, prawdopodobnie zamiast 2 logotypu TVP 1 w pakiecie premium powinien być ten logotyp. Brakuje logotypu Fokus i WP no i oczywiście ten travel channel hd widać od razu, że się powtarza i do poprawy logotyp Polsatu news na Polsat news 2 bo do dwójki mamy tylko dostęp. Fajnie by było jakby były pokazane logotypy kanałów fta jak to jest na stronach z abonamentem.
    Do czego służy telefon podany w zakładce sprawdź ważność oferty czy po wysłaniu tego smsa z nr karty dostane smsa zwrotnego z datą do kiedy mam opłaconą ofertę, czy jakiś konsultant będzie odzwaniał ? To jest ciekawe
    Ostatni raz edytowany przez Luki555; 2017-05-18, 07:58.

    Leave a comment:


  • tomkep
    replied
    Doczekaliśmy się aktualizacji strony (wreszcie): http://ncplus.pl/telewizja-na-karte.
    W związku z tym mam kilka pytań do moderatorów dotyczących ofert TNK HD i N na Kartę i proszę tutaj o odpowiedź:
    1. W którym pakiecie jest TVP HD? Zakładam, że zdublowane TVP 1 HD w pakiecie Premium HD to właśnie powinno być TVP HD?
    2. W którym pakiecie jest Travel Channel HD? Na stronie jest podany dwukrotnie, w pakietach Domowy HD i Ekstra HD.
    3. W pakiecie bez opłat jest wyszczególniony Polsat News, niestety nie jest dostępny. Dlaczego? Czy ni powinien tam widnieć Polsat News 2?
    4. W którym pakiecie/pakietach są Fokus TV i WP TV, które są dostępne w N na Kartę z wszystkimi pakietami, a które nie są wyszczególnione na stronie?
    5. Czy można prosić o zamieszczenie instrukcji aktywacji i deaktywacji pakietów na stronie?
    6. I ostatnia sprawa - czy powróci możliwość sprawdzania konta, aktywnych pakietów i doładowania przez internet?

    Leave a comment:


  • Ametyst
    replied
    ​@Pablo 82 No tak to dobre i jak widać skuteczne rozwišzanie. Posiadam Techisat Digit ISIO S ale na takš przekładankę nie wpadłem. Dzięki za wyjaœnienie.

    Leave a comment:


  • Luki555
    replied
    ITI Neovision przejmuje Cyfrowy Dom ciekawe co to będzie oznaczało dla nas czy nic się nie zmieni w zakresie ofert czy coś będzie dlatego pewnie strona z TNK HD nie działa satkurier.pl/news/159093/iti-neovision-przejmuje-cyfrowy-dom.

    Leave a comment:


  • pablo82
    replied
    napisał(a) Ametyst Zobacz post
    Szanowni oglądacze. Coś tu nie pasuje. Posiadam TNK HD Kartę wraz z modułem HD. Teoretycznie miało wszystko świecić do czerwca. A tu niespodziewanie w połowie marca egipskie ciemności. No cóż, nie było wyjścia, więc dwie dyszki posłałem na konto i na drugi dzionek wszystko znowu ładnie świeci. Może ktoś, może coś podobnego potwierdzić. Tak coś pachnie na to, że to państwo Managerowie na 141% coś tam knują. Ale odczekajmy czym to tym razem uczeni nas zaskoczą. Jak na razie nc+, czyli nic ciekawego z plusikiem. Pozdrawiam.
    Ametyst mnie również w marcu zniknął nagle "pakiet bez opłat" na module nCam TNK HD, mimo, że powinien mi grać do grudnia 2017r. Poradziłem sobie tak:
    Ponieważ mam własny niezależny od operatora dekoder z czytnikiem kart w systemie Conax, to po prostu wyjąłem kartę z modułu nCam HD i przełożyłem ją do czytnika w dekoderze. Po niecałej minucie na kanale TVP 1 HD obraz mi wskoczył na tv. Uprawnienia wtedy złapałem aktualne marcowe. Z powrotem włożyłem kartę do modułu i działa mi bez problemu. Nigdzie nie dzwoniłem i nie musiałem doładowywać karty wcale.
    Ps. odbieram TNK HD od 2012r. na module nCam HD na dekoderze Opticum x403p bez żadnych problemów i co najważniejsze listę kanałów układam sobie sam wg własnych upodobań i to mi się podoba.

    Leave a comment:


  • Ametyst
    replied
    Szanowni oglądacze. Coś tu nie pasuje. Posiadam TNK HD Kartę wraz z modułem HD. Teoretycznie miało wszystko świecić do czerwca. A tu niespodziewanie w połowie marca egipskie ciemności. No cóż, nie było wyjścia, więc dwie dyszki posłałem na konto i na drugi dzionek wszystko znowu ładnie świeci. Może ktoś, może coś podobnego potwierdzić. Tak coś pachnie na to, że to państwo Managerowie na 141% coś tam knują. Ale odczekajmy czym to tym razem uczeni nas zaskoczą. Jak na razie nc+, czyli nic ciekawego z plusikiem. Pozdrawiam.

    Leave a comment:


  • Play23
    replied
    spoko dzięki śliczne za pomoc co do stoiska nc+ fajnie ująłeś kumatego bo raz byłem i pracownik od razu na wstępie mnie oddelegował iż to co posiadam nie jest na abonament umowę ale spróbuje z innym stoiskiem

    Leave a comment:


  • pablo82
    replied
    napisał(a) Play23 Zobacz post
    Witam chcę zapłacić na trzy miesiące telewizje tnk hd 59,70 (domowy pakiet+ hd) idzie się skontaktować z kimś żeby mi podał dokładnie o ile mi to przedłuży bo strona nie działa a ja nie mam dostępu do dekodera bo zawsze doładowuje internetowo bardzo starszej osobie która tylko obsługują pilot 1,2,3 i czy mogę zrobić przelew na te sam nr konta co mam w historii w banku czy zaczekać aż zacznie działać strona ?
    Witaj. Jeśli masz w swoim miejscu zamieszkania punkt nc+, który bezprowizyjnie doładowuje karty TNK HD, Smart HD i NNK. To wystarczy, że się do niego udasz, powiesz jaką masz ofertę, np TNK HD oraz podasz sam nr karty do doładowania i czas na ile miesięcy chcesz ją doładować - wówczas pracownik (jeśli trafisz na "kumatego") doładuje Ci taką kartę w 5 minut i jeszcze do tego dostaniesz papierowe potwierdzenie z nc+ z dokładną ważnością pakietu doładowanej Twojej karty.
    Ps. Ja tak doładowuję sobie kartę TNK HD w punkcie nc+ i odkąd jestem tu na forum nie miałem z tymi doładowaniami żadnych problemów i co najważniejsze te doładowania są u nich bez prowizji.
    Ps. Z prowizją (od 2zł) również doładujesz swoją kartę w 5 minut na znanym portalu aukcyjnym. I jak poprosisz sprzedawcę, to Ci wyśle potwierdzenie doładowania karty np. w pdf-ie.

    Leave a comment:


  • Luki555
    replied
    Nie wiadomo czy w ogóle będzie jakaś strona www. Kwota jaką podałeś to na 3 miesiące 1 pakietu, a co do zapłaty więcej to policz sobie 1 pakiet kosztuje 19,90 pomnóż przez ilość miesięcy na ile chcesz mieć dostęp i ci wyjdzie kwota do zapłaty. Jeżeli chcesz mieć dostęp jeszcze do pakietu premium i ekstra to dodatkowe 19,90 za każdy pakiet doliczaj na tyle miesięcy ile potrzebujesz. Co do nr konta to na pewno się nie zmienił i będzie ten co masz w historii przelewów. 3 dni robocze się czeka na zaksięgowanie jeżeli przelewem to zrobisz to jeśli rano zlecisz przelew kasa będzie na 2 dzień po południu na tym koncie
    Ostatni raz edytowany przez Luki555; 2017-04-21, 11:37.

    Leave a comment:


  • Play23
    replied
    Witam chcę zapłacić na trzy miesiące telewizje tnk hd 59,70 (domowy pakiet+ hd) idzie się skontaktować z kimś żeby mi podał dokładnie o ile mi to przedłuży bo strona nie działa a ja nie mam dostępu do dekodera bo zawsze doładowuje internetowo bardzo starszej osobie która tylko obsługują pilot 1,2,3 i czy mogę zrobić przelew na te sam nr konta co mam w historii w banku czy zaczekać aż zacznie działać strona ?
    Ostatni raz edytowany przez Play23; 2017-04-21, 11:09.

    Leave a comment:


  • Luki555
    replied
    No super a może by tak Cyfrowy Dom wydał info dlaczego strona nie działa i kieruje do nc+? Bo to też jest ciekawe co oni kombinują.
    Ciekawe kto wpadł na taki pomysł, na stronie było wszystko po informacje o tym jak aktywować dany pakiet po cennik a teraz co z każdą bzdurą dzwonić po konsultantach ( infolinie) jeszcze, żeby ci konsultanci odbierali te telefony od razu to by może problemu nie było. Może by tak nc+ pousuwało swoje strony z ofertami było by najsprawiedliwiej w tym wszystkim niech sobie wszyscy dzwonią po konsultantach
    Ostatni raz edytowany przez Luki555; 2017-04-21, 07:29.

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Drodzy,
    obecnie ważność konta ofert innych niż Smart HD można sprawdzić kontaktują się z Infolinią telewizji na kartę.
    Weryfikacja dla ofert Smart HD jest dostępna pod adresem:
    https://ssl.telewizjanakarte.pl/spra...oladowania.php

    Leave a comment:


  • koz
    replied
    Trzeba dokładnie sprawę opisać dla VIVENDI może wtedy ktoś w Polsce wyleci ze stołka odpowiedzialnego za oferty na kartę i wtedy będzie porządek bo takiego bałaganu nie ma żaden operator usług na kartę w Polsce.

    Leave a comment:


  • Luki555
    replied
    I najlepiej jakieś info niech AleksandraNC+ uzyska gdzie podziała się strona z TNK HD oprócz tej opcji do sprawdzania bo to jest dziwna sytuacja

    Leave a comment:

Pracuję...
X
nc+