Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

opłacona aktywna karta brak domowy HD

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • opłacona aktywna karta brak domowy HD

    Witam serdecznie; właśnie opłaciłem kartę; Pakiet bez opłat do 2016-11-02 a brak kanałów i sprawdzając ważność pakietów Domowy HD nieaktywny; karta załadowana kwotą 25 zł; proszę o pomoc; dziękuję

  • #2
    Proszę o pomoc operatora odnośnie uruchomienia pakietu domowego. W dniu 11.11.2016 dokonałem wpłaty a pakiet jest nieaktywny. Nr karty [ciach]
    Ostatni raz edytowany przez Kasia.G_nc+; 2016-10-19, 09:16. Powód: podanie numeru karty

    Komentarz


    • #3
      alan101,

      w celu nadania uprawnień na kartę, proszę o kontakt z BOK Telewizji na kartę. Konsultanci są dostępni pod numerem telefonu 22 430 77 77 (opłata według stawek operatorów). Biuro Obsługi Klienta jest czynne 7 dni w tygodniu w godzinach od 8 do 22.

      Komentarz


      • #4
        Przepraszam ale jakich uprawnień, kartę aktywowałem, opłaciłem to co jeszcze mam zrobić. Nadać uprawnienia do czego?

        Komentarz


        • #5
          Skontaktuj się z przedstawicielem poprzez meila (masz wyżej podanego meila) podaj nr karty i wyślą ci uprawnienia po otrzymaniu zwrotnej odpowiedzi na pocztę uruchomisz dekoder na tvp 1 i dekoder pobierze uprawnienia wysłane przez przedstawiciela. Sprawdź jeszcze czy kasa została zaksięgowana bo jeżeli jeszcze nie ma to dlatego nie masz dostępu

          Komentarz


          • #6
            ok dzieki za informacje

            Komentarz


            • #7
              Jeżeli pierwszy raz opłaciłeś pakiet to trzeba wysłać smsa to tak na boku piszę bo nie wiem czy wiesz, wszystko masz na stronie z ofertą

              Komentarz


              • #8
                wiesz co aktywowałem miesiąc temu przez sms, chodziło wszystko odkodowane, a teraz tylko pakiet bez opłat. Zaksięgowało mi 11.10. Maila przesłałem jak wyżej czekam na odpowiedz, jeszcze raz dzieki

                Komentarz


                • #9
                  alan101, @Luki555,

                  tak jak pisałam powyżej w celu nadania/ponowienia uprawnień na kartę w celu nadania uprawnień na kartę, proszę o kontakt z BOK Telewizji na kartę. Konsultanci są dostępni pod numerem telefonu 22 430 77 77 (opłata według stawek operatorów). Biuro Obsługi Klienta jest czynne 7 dni w tygodniu w godzinach od 8 do 22.

                  Komentarz


                  • #10
                    Ręce opadają. Dodzwonić się, to nie takie proste. Ja się w koňcu dodzwoniłam, ale sygnału dalej nie mam.

                    Komentarz


                    • #11
                      Jolka K.,

                      jeżeli uprawnienia zostały już nadane na Twoją kartę, kanały powinny odblokować się najpóźniej do 24 godzin. W celu przyspieszenia aktywacji proszę o pozostawienie dekodera na kanale TVP 1 SD (w przypadku dekodera SD) lub TVP1 HD (w przypadku dekodera HD).

                      Komentarz

                      Pracuję...
                      X
                      nc+