Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

SMART HD+

Zwiń
Ten wątek został przyklejony.
X
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • @ max852,

    napisz do nas, zgodnie z moją sygnaturą.
    Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
    Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


    Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

    Komentarz


    • mail

      probowalem wiele raazy nie ma mozliwosci dostarczenia maila

      Komentarz


      • Pisząc do doradcy trzeba miec nr abonenta lub pesel,jednak w ofercie na karte nie ma nr abonenta i nie podaje się nr pesel to chyba jest przeszkodą ze twoje e-maile nie dochodzą bo doradcy nie mogą sprawdzić.Jedynie można podac nr karty lub nr konta do wpłat.

        Komentarz


        • napisał(a) ajoter Zobacz post
          Discovery oraz AXN u mnie działają ale w wersji SD. TRAVEL HD chyba nie ma w Smart HD. ewaewaproponuje w ustawieniach dekodera sprawdzić jak wyglada wartość jakość dla tych TP 10796 oraz 12188 może tutaj tkwi problem.
          U mnie jest dokładnie tak samo od kilku dni, a TRAVEL HD miałam 2 lata wiec jest

          Komentarz


          • Nie jest. Travel HD był przez ponad rok dostępny w promocji i został wyłączony w zeszłym tygodniu. To samo z AXH HD i Discovery HD.
            NTC, NC+ na kartę pakiet startowy, CP Darmowy HD, HD+, tivsat

            Komentarz


            • witam. Czy planowana jest jakaś płatna opcja z Eurosportem?
              Bo to był bardzo duży plus, a teraz jest trochę bieda w ofercie za te pieniądze.
              Te 2 kanały mogłyby być chociaż w jakiejś dodatkowej ofercie np. razem z nsport HD

              Komentarz


              • napisał(a) tomkep Zobacz post
                Nie jest. Travel HD był przez ponad rok dostępny w promocji i został wyłączony w zeszłym tygodniu. To samo z AXH HD i Discovery HD.
                Dlaczego wiec nie zostałam o tym poinformowana,szczególnie ze te kanały są płatne?

                Komentarz


                • Dzisiaj brak aktywacji mojej karty smart hd. Brak wszystkich kanałów. Tak się dzieje co jakiś czas na dzień dwa.

                  Komentarz


                  • pomocy bo mnie krew zaleje--- mam nowy telewizor sony kd 65x8505c ,nowy moduł cam Technicrypt CX ,starą kartę tnk która została ponownie aktywowana i jest opłacona . Telewizor widzi moduł CAM, moduł widzi kartę tnk (nawet ściągnięta została lista programowa) karta jest na pewno aktywowana i opłacona ponieważ jakimś cudem dodzwoniłem się .proszę niech się wypowie co jest nie tak .

                    Komentarz


                    • Daj na TVP1 HD 11449H i czekaj aż złapie uprawnienia, może to trochę potrwać.
                      Ostatni raz edytowany przez michalb77; 2016-01-13, 20:37.

                      Komentarz


                      • jak mogę sprawdzić czy TVP1 to 11449H

                        Komentarz


                        • To już musisz sam wyszukać w TV.
                          U mnie w LG ta informacja wyświetlana jak wcisnę INFO na pilocie (tam gdzie mam wyświetlone info jaki teraz program leci, parametry itd.),
                          Albo po prostu wyszukaj ręcznie kanały z tej częstotliwości.
                          Ostatni raz edytowany przez michalb77; 2016-01-13, 20:37.

                          Komentarz


                          • niestety u mnie na przycisku info pokazuje mi podstawowe informacje o aktualnie wyświetlanym programie ,jak myślisz ile czasu powinienem czekać na sygnał ( wiem że do skutku) zanim ponownie mnie szlag trafi z tą n-ką.

                            Komentarz


                            • Ciężko powiedzieć, pewnie zależy od tv/tunera. Ponoć szybciej łapie w czytniku tunera, bez modułu.

                              Ja wczoraj czekałem jakieś 1/2 do 1h, a od doradcy dostałem info żeby nie przełączać na 2-3h.

                              Możesz napisać co wyświetla w menu Informacje CI>>Informacja>>Moja karta>>status subskrypcji? (u Ciebie może to trochę inaczej wyglądać)
                              Ostatni raz edytowany przez michalb77; 2016-01-13, 22:04.

                              Komentarz


                              • w statusie subskrypcji pokazuje mi datę ostatnich opłat,wiem że w tym miejscu powinno się znajdować aktualna data subskrypcji jednak nic takiego nie mam

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X
                                nc+