Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Empty Response??

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Empty Response??

    Przepraszam, ze zakladam taki temat, ale nie moge dodac komentarza w zalozonym przeze mnie poprzednim temacie; nie moge odpisac Panu Andrzejowi, ktory odpowiedzial na mój post. Pojawia mi sie komunikat EMPTY RESPONSE. Dlaczego??

  • #2
    Bo to forum nc+, czyli obsługa musi być utrudniona na maksa. Wczoraj też dzwoniłem do nc+, czas oczekiwania 36 min.?! Jedyna odpowiedź to, że SmartHD+ nie jest usługą nc+ (widać należy do UFO), a od abonentów nie ma sygnału, że brakuje kanałów (m.in. TVP2). Ja natomiast potwierdzam, że nadal brakuje autoryzacji na transponderach 12265V (TVP2, AXN) oraz 10911 (13 Ulica) są to transp. CP... nie dogadali się? To dlaczego abonenci nc+ nie mają tego problemu? [ciach]
    Ostatni raz edytowany przez Kasia_nc+; 2016-11-21, 07:03.

    Komentarz


    • #3
      napisał(a) Movida Zobacz post
      Przepraszam, ze zakladam taki temat, ale nie moge dodac komentarza w zalozonym przeze mnie poprzednim temacie; nie moge odpisac Panu Andrzejowi, ktory odpowiedzial na mój post. Pojawia mi sie komunikat EMPTY RESPONSE. Dlaczego??
      @Movida,

      napisz do Doradcy, zgodnie z moją sygnaturą. Wówczas postaramy się zweryfikować problem.
      Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
      Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


      Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

      Komentarz


      • #4
        napisał(a) andrzejb1975 Zobacz post
        Bo to forum nc+, czyli obsługa musi być utrudniona na maksa. Wczoraj też dzwoniłem do nc+, czas oczekiwania 36 min.?! Jedyna odpowiedź to, że SmartHD+ nie jest usługą nc+ (widać należy do UFO), a od abonentów nie ma sygnału, że brakuje kanałów (m.in. TVP2). Ja natomiast potwierdzam, że nadal brakuje autoryzacji na transponderach 12265V (TVP2, AXN) oraz 10911 (13 Ulica) są to transp. CP... nie dogadali się? To dlaczego abonenci nc+ nie mają tego problemu? [ciach]
        andrzejb1975 ,

        obsługą użytkowników telewizji na kartę zajmują się Konsultanci spółki Cyfrowy Dom, dostępni pod numerem telefonu 22 430 77 77 (opłata według stawek operatorów). Biuro Obsługi Klienta jest czynne 7 dni w tygodniu w godzinach od 8 do 22.
        Korespondencję pisemną należy wysyłać na adres:

        Cyfrowy Dom Sp. z o.o.
        Skrytka pocztowa nr 8
        02-100 Warszawa.

        Dzwoniąc na infolinie platformy nc+, która jest dostępna pod numerem telefonu 801044944 i 223104747, nie uzyskasz pomocy odnośnie oferty na kartę.

        Dodam, że przekazałam zgłoszony problem odnośnie braku dostępu do wybranych kanałów w ofercie Smart HD do odpowiedniego działu w celu weryfikacji.

        Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
        Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


        Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

        Komentarz


        • #5
          Mam to samo, wyskakuje mi ten błąd, przy próbie dodania jakieś grafiki. Tylko czysty tekst
          Ostatni raz edytowany przez amal; 2018-01-10, 19:16.

          Komentarz

          Pracuję...
          X
          nc+