Problem polega na tym ze niemal za każdym razem kiedy wysylam sms z nr karty i A101 po ok 2-3 minutach dostaje sms zwrotny: nie można wyslac (i tresc wiadomości). bodajże dwukrotnie zdarzylo się ze w sms zwrotnym było: saldo twojego konta niewystarczające. a konto miałem doładowane na ok 50 kilka dni...
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
Problem z włączeniem pakietu Premium HD
Zwiń
Temat został zamknięty
X
X
-
26 dni ważności pakietu PremiumHD+DomowyHD przekłada się na 52 dni DomowegoHD. A ja się założę, że regulamin mówi o ważności PO włączeniu dodatkowego pakietu, nie PRZED.
Jeśli miałeś DomowyHD na 50 dni, to sorry, ale po włączeniu PremiumHD ważność wyniesie 25 dni i stąd odmowa włączenia.NTC, NC+ na kartę pakiet startowy, CP Darmowy HD, HD+, tivsat
Komentarz
-
Dokładnie sytuacja ma się tak, że w momencie uruchamiania pakietu musisz mieć środki wystarczające na minimum 26 dni dostępu do obu pakietów po uruchomieniu pakietu Premium HD.
Sprawdziłem tutaj już dane karty i kwota salda nie wystarcza na uruchomienie tego pakietu.
Odpowiedź udzielona w kontakcie mailowym, więc wątek zamykam.
Komentarz
Komentarz