Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

N NA KARTĘ (NNK)

Zwiń
Ten wątek został przyklejony.
X
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • #61
    Oprócz tego mogliby poprawić błąd bo na tej stronie jest zaznaczone że orange sport to kanal fta. Mogliby też przedstawić pakiet kanałów fta pod pakietem bez opłat żeby bylo widać ile ich jest i jakie to są na HotBird i Astrze lepiej by ta oferta wyglądała. Na stronie nc+ tak mają oprócz kodowanych wszystkie fta przedstawione, to czego na stronie n-ki nie może też tak być i na stronie TNKHD
    Ostatni raz edytowany przez Luki555; 2013-07-28, 08:12.

    Komentarz


    • #62
      Kiedy NC+ przedstawi ofertę(migracyjną) dla użytkowników NNK??? Dlaczego jeszcze tego nie zrobili i kiedy możemy się spodziewać nowej oferty?

      Komentarz


      • #63
        napisał(a) ortax123 Zobacz post
        Kiedy NC+ przedstawi ofertę(migracyjną) dla użytkowników NNK??? Dlaczego jeszcze tego nie zrobili i kiedy możemy się spodziewać nowej oferty?
        w tym roku pewnie to nie nastapi....olewaja klietow na karte i tyle

        Komentarz


        • #64
          Witam
          Proszę o pomoc przedstawiciela nc+...mam n na kartę, pakiet domowy opłacony był do 11.07.2013 r. po tym okresie miałem do 11.08.2013 pakiet bez opłat. Obecnie odbieram tylko FTA...W sobote zrobiłem przelew na doładowanie ponownie pakietu domowego....jaki jest okres oczekiwania na zaksięgowanie wpłaty i czy po zaksięgowaniu zacznę automatycznie odbierać ten pakiet? czy trzeba dokonać jakiś dodatkowych operacji? przez dwa lata regularnie z wyprzedzeniem robiłem doładowania i nie było problemu, tym razem z racji wyjazdu odpuściłem jedno doładowanie...na stronie https://ssl.telewizjanakarte.pl/tnk_...oladowania.php
          znajduję potwierdzenie tego co wyżej tzn.dat aktywnych pakietów.
          Proszę o pomoc w tej sprawie

          Komentarz


          • #65
            przeważnie to jest 3 dni robocze

            Komentarz


            • #66
              Problem z działaniem usługi TNNK HD

              Witam, w maju 2013 nabyłem ofert telewizyjną na kartę 1MSC z dekoderem Opticum ITI HD X8. Regularnie był doładowywany za 20zł czyli pakiet Domowy HD. W dniu wczorajszym czyli 24.09.2013 dekoder przestał odbierać kanały wyświetla się "Brak dostępu" i jest komunikat żeby skontaktować się z www.ncplus.pl. Dzwoniłem na infolinie nnk HD pod numer telefonu ze strony https://ssl.telewizjanakarte.pl/ pod numer telefonu *71 81 91 Pani ze wsparcia stwierdziła że została zrobiona migracja z "oferty na karte" do "abonametu" NC+ i teraz mam się kontaktować z Biurem Obsługi Klienta NC+, więc tak uczyniłem i nikt nie potrafi mi pomóc w mojej sprawie. Wg mnie wystąpił jakiś błąd ze strony NC+. Bo ja nie byłem podpisywać żadnej umowy, że niby ktoś był w Biurze obsługi i o godzinie 16 z minutami migrował do abonamentu. Na stronie gdzie się kiedyś logowałem w celu sprawdzenia doładowania, wyświetla się że dane nie poprawne. Proszę o pomoc w tej sprawie bo nie mogę oglądać TV. Dodam iż konto jest doładowane do 04.10.2013 i oczywiście pakiet podstawowy ważny do maja 2014. Czekam na szybką odpowiedź i oczywiście rozwiązanie problemu

              Komentarz


              • #67
                napisał(a) slupeq Zobacz post
                Witam, w maju 2013 nabyłem ofert telewizyjną na kartę 1MSC z dekoderem Opticum ITI HD X8. .... Proszę o pomoc w tej sprawie bo nie mogę oglądać TV. Dodam iż konto jest doładowane do 04.10.2013 i oczywiście pakiet podstawowy ważny do maja 2014. Czekam na szybką odpowiedź i oczywiście rozwiązanie problemu
                Ciekawostka. Do tej pory nie było opcji migracji na abonament z dekoderami innymi niż ADB. Już samo to może wskazywać na jakiś screw-up...
                NTC, NC+ na kartę pakiet startowy, CP Darmowy HD, HD+, tivsat

                Komentarz


                • #68
                  napisał(a) slupeq Zobacz post
                  Witam, w maju 2013 nabyłem ofert telewizyjną na kartę 1MSC z dekoderem Opticum ITI HD X8. Regularnie był doładowywany za 20zł czyli pakiet Domowy HD. W dniu wczorajszym czyli 24.09.2013 dekoder przestał odbierać kanały wyświetla się "Brak dostępu" i jest komunikat żeby skontaktować się z www.ncplus.pl. Dzwoniłem na infolinie nnk HD pod numer telefonu ze strony https://ssl.telewizjanakarte.pl/ pod numer telefonu *71 81 91 Pani ze wsparcia stwierdziła że została zrobiona migracja z "oferty na karte" do "abonametu" NC+ i teraz mam się kontaktować z Biurem Obsługi Klienta NC+, więc tak uczyniłem i nikt nie potrafi mi pomóc w mojej sprawie. Wg mnie wystąpił jakiś błąd ze strony NC+. Bo ja nie byłem podpisywać żadnej umowy, że niby ktoś był w Biurze obsługi i o godzinie 16 z minutami migrował do abonamentu. Na stronie gdzie się kiedyś logowałem w celu sprawdzenia doładowania, wyświetla się że dane nie poprawne. Proszę o pomoc w tej sprawie bo nie mogę oglądać TV. Dodam iż konto jest doładowane do 04.10.2013 i oczywiście pakiet podstawowy ważny do maja 2014. Czekam na szybką odpowiedź i oczywiście rozwiązanie problemu
                  prześlij proszę dane swojej karty na nasz adres e-mail. Sprawdzę w jakiej ofercie jest aktywna.

                  Komentarz


                  • #69
                    Problem z działaniem usługi TNNK HD

                    Wysłałem wiadomość email z moimi danymi pod wskazany adres.

                    Komentarz


                    • #70
                      Tak widziałem. Już przekazałem do weryfikacji.

                      Komentarz


                      • #71
                        Dostałem telefon od nc+ z "super ofertą z racji tego, że jestem w n na kartę już prawie 2 lata".

                        Zaoferowano mi pakiet Comfort+ za 29 zł miesięcznie z umową na 12 miesięcy, na moim dekoderze 5800S. Czyli ogólnie pakiet nc+ MIX bez konieczności wykupowania nowego dekodera. Co Wy na to?

                        Swoją drogą spytałem, co po tych 12 miesiącach. Powiedziano mi, że po 9 miesiącach zadzwoni do mnie ktoś z opcją przedłużenia umowy, a jeśli się nie zdecyduję to będę mógł powrócić do mojej oferty na kartę na tym samym dekoderze.

                        To jak to w końcu działa z tym parowaniem dekoderów i kart? W sumie bym w tę ofertę wszedł, boję się jednak, że będę miał problemy z moim dekoderem, tzn. po 9 miesiącach dostanę ofertę już za np. 39 zł, a nie chcę tyle płacić. Kiedy będę chciał wrócić do oferty na kartę to się okaże to niemożliwe? Co Wy na to? Mogę prosić o radę?

                        Komentarz


                        • #72
                          Może ten konsultant jest niedoinformowany bo każdy na tym forum napisze nawet przedstawiciel że nie ma możliwości powrotu do oferty na karte z abonamentu. Jeśli się tak zrezygnuje z umowy to tylko kanały fta zostają chyba że coś zmieniają i będzie można to już tylko przedstawiciel na tym forum może napisać.
                          Ostatni raz edytowany przez Luki555; 2013-10-02, 10:10.

                          Komentarz


                          • #73
                            Serdecznie przepraszam za wprowadzenie w błąd.
                            Jeżeli skorzystasz z oferty z dekoderem na własność, po rozwiązaniu umowy nie będziesz miał możliwości powrotu do oferty na doładowania.

                            Komentarz


                            • #74
                              Chyba przypuścili niezłą ofensywę na karciarzy - właśnie dzwonili do mnie drugi raz.

                              Komentarz


                              • #75
                                Mam pytanie odnośnie pakietu bez opłat. W TNK wynosi 12 miesięcy, w NNK tylko 1 miesiąc. Czy okres ważności będzie ujednolicony dla obu ofert? To trochę irytujące dla użytkowników NNK.

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X
                                nc+