Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

N NA KARTĘ (NNK)

Zwiń
Ten wątek został przyklejony.
X
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • sonikus
    replied
    napisał(a) pablo82 Zobacz post
    zaś karty aktywowane po 1 kwietnia 2010r. działają tylko rok na pakiet bez opłat.
    Zależy jak na to spojrzeć... tylko rok albo AŻ rok. Bo jak zmigrujesz na smart hd to już miesiąc tylko.

    Leave a comment:


  • pablo82
    replied
    napisał(a) ariva210 Zobacz post
    Mam pytanie odnośnie pakietu bez opłat. W TNK wynosi 12 miesięcy, w NNK tylko 1 miesiąc. Czy okres ważności będzie ujednolicony dla obu ofert? To trochę irytujące dla użytkowników NNK.
    TNK HD istniało dużo wcześniej, a niżeli NNK. Ponieważ ludzie rzadziej doładowywali swoje karty TNK HD, gdyż wystarczyło im 12 miesięcy darmowego dostępu do pakietu bez opłat - to Cyfrowy Dom ITI wprowadził identyczną ofertę pod nazwą NNK i po to by "zmusić" ludzi do uiszczania częstszych opłat za oglądanie ich oferty - ukrócono pakiet bez opłat do 1 miesiąca po zakończeniu doładowania.
    PS. Podobna sytuacja jest z TNK SD, gdzie karty aktywowane do 31 marca 2010r. działają na pakiet bez opłat do końca ważności oferty (2016r. najprawdopodobniej), zaś karty aktywowane po 1 kwietnia 2010r. działają tylko rok na pakiet bez opłat.

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    napisał(a) Paweł_nc+ Zobacz post
    z tego co wiem, obecnie takich planów nie ma.
    Przykro mi to słyszeć, może trzeba ten temat poruszyć. Trzeba będzie albo zmienić na TNK HD, albo dokładniej się przyjrzeć na Pakiet Darmowy HD w CP.

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    @ariva210,
    z tego co wiem, obecnie takich planów nie ma.

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Mam pytanie odnośnie pakietu bez opłat. W TNK wynosi 12 miesięcy, w NNK tylko 1 miesiąc. Czy okres ważności będzie ujednolicony dla obu ofert? To trochę irytujące dla użytkowników NNK.

    Leave a comment:


  • rafalf911
    replied
    Chyba przypuścili niezłą ofensywę na karciarzy - właśnie dzwonili do mnie drugi raz.

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Serdecznie przepraszam za wprowadzenie w błąd.
    Jeżeli skorzystasz z oferty z dekoderem na własność, po rozwiązaniu umowy nie będziesz miał możliwości powrotu do oferty na doładowania.

    Leave a comment:


  • Luki555
    replied
    Może ten konsultant jest niedoinformowany bo każdy na tym forum napisze nawet przedstawiciel że nie ma możliwości powrotu do oferty na karte z abonamentu. Jeśli się tak zrezygnuje z umowy to tylko kanały fta zostają chyba że coś zmieniają i będzie można to już tylko przedstawiciel na tym forum może napisać.
    Ostatni raz edytowany przez Luki555; 2013-10-02, 10:10.

    Leave a comment:


  • rafalf911
    replied
    Dostałem telefon od nc+ z "super ofertą z racji tego, że jestem w n na kartę już prawie 2 lata".

    Zaoferowano mi pakiet Comfort+ za 29 zł miesięcznie z umową na 12 miesięcy, na moim dekoderze 5800S. Czyli ogólnie pakiet nc+ MIX bez konieczności wykupowania nowego dekodera. Co Wy na to?

    Swoją drogą spytałem, co po tych 12 miesiącach. Powiedziano mi, że po 9 miesiącach zadzwoni do mnie ktoś z opcją przedłużenia umowy, a jeśli się nie zdecyduję to będę mógł powrócić do mojej oferty na kartę na tym samym dekoderze.

    To jak to w końcu działa z tym parowaniem dekoderów i kart? W sumie bym w tę ofertę wszedł, boję się jednak, że będę miał problemy z moim dekoderem, tzn. po 9 miesiącach dostanę ofertę już za np. 39 zł, a nie chcę tyle płacić. Kiedy będę chciał wrócić do oferty na kartę to się okaże to niemożliwe? Co Wy na to? Mogę prosić o radę?

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Tak widziałem. Już przekazałem do weryfikacji.

    Leave a comment:


  • slupeq
    replied
    Problem z działaniem usługi TNNK HD

    Wysłałem wiadomość email z moimi danymi pod wskazany adres.

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    napisał(a) slupeq Zobacz post
    Witam, w maju 2013 nabyłem ofert telewizyjną na kartę 1MSC z dekoderem Opticum ITI HD X8. Regularnie był doładowywany za 20zł czyli pakiet Domowy HD. W dniu wczorajszym czyli 24.09.2013 dekoder przestał odbierać kanały wyświetla się "Brak dostępu" i jest komunikat żeby skontaktować się z www.ncplus.pl. Dzwoniłem na infolinie nnk HD pod numer telefonu ze strony https://ssl.telewizjanakarte.pl/ pod numer telefonu *71 81 91 Pani ze wsparcia stwierdziła że została zrobiona migracja z "oferty na karte" do "abonametu" NC+ i teraz mam się kontaktować z Biurem Obsługi Klienta NC+, więc tak uczyniłem i nikt nie potrafi mi pomóc w mojej sprawie. Wg mnie wystąpił jakiś błąd ze strony NC+. Bo ja nie byłem podpisywać żadnej umowy, że niby ktoś był w Biurze obsługi i o godzinie 16 z minutami migrował do abonamentu. Na stronie gdzie się kiedyś logowałem w celu sprawdzenia doładowania, wyświetla się że dane nie poprawne. Proszę o pomoc w tej sprawie bo nie mogę oglądać TV. Dodam iż konto jest doładowane do 04.10.2013 i oczywiście pakiet podstawowy ważny do maja 2014. Czekam na szybką odpowiedź i oczywiście rozwiązanie problemu
    prześlij proszę dane swojej karty na nasz adres e-mail. Sprawdzę w jakiej ofercie jest aktywna.

    Leave a comment:


  • tomkep
    replied
    napisał(a) slupeq Zobacz post
    Witam, w maju 2013 nabyłem ofert telewizyjną na kartę 1MSC z dekoderem Opticum ITI HD X8. .... Proszę o pomoc w tej sprawie bo nie mogę oglądać TV. Dodam iż konto jest doładowane do 04.10.2013 i oczywiście pakiet podstawowy ważny do maja 2014. Czekam na szybką odpowiedź i oczywiście rozwiązanie problemu
    Ciekawostka. Do tej pory nie było opcji migracji na abonament z dekoderami innymi niż ADB. Już samo to może wskazywać na jakiś screw-up...

    Leave a comment:


  • slupeq
    replied
    Problem z działaniem usługi TNNK HD

    Witam, w maju 2013 nabyłem ofert telewizyjną na kartę 1MSC z dekoderem Opticum ITI HD X8. Regularnie był doładowywany za 20zł czyli pakiet Domowy HD. W dniu wczorajszym czyli 24.09.2013 dekoder przestał odbierać kanały wyświetla się "Brak dostępu" i jest komunikat żeby skontaktować się z www.ncplus.pl. Dzwoniłem na infolinie nnk HD pod numer telefonu ze strony https://ssl.telewizjanakarte.pl/ pod numer telefonu *71 81 91 Pani ze wsparcia stwierdziła że została zrobiona migracja z "oferty na karte" do "abonametu" NC+ i teraz mam się kontaktować z Biurem Obsługi Klienta NC+, więc tak uczyniłem i nikt nie potrafi mi pomóc w mojej sprawie. Wg mnie wystąpił jakiś błąd ze strony NC+. Bo ja nie byłem podpisywać żadnej umowy, że niby ktoś był w Biurze obsługi i o godzinie 16 z minutami migrował do abonamentu. Na stronie gdzie się kiedyś logowałem w celu sprawdzenia doładowania, wyświetla się że dane nie poprawne. Proszę o pomoc w tej sprawie bo nie mogę oglądać TV. Dodam iż konto jest doładowane do 04.10.2013 i oczywiście pakiet podstawowy ważny do maja 2014. Czekam na szybką odpowiedź i oczywiście rozwiązanie problemu

    Leave a comment:


  • Luki555
    replied
    przeważnie to jest 3 dni robocze

    Leave a comment:

Pracuję...
X
nc+