Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Nie można dołądować "starej" karty.

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Nie można dołądować "starej" karty.

    Mojej karty się nie da doładować!!, Po kilku latach postanowiłem wznowić ofertę NNK, udałem się do punktu aby dołądować, a tam udzielono mi informacji, że jest to niemożliwe, ponieważ nie ma takiego numeru w systemie!! Kontakt z BOK, przyjęcie zgłoszenia i ponad miesiąc czekam, co tydzień dzwonię i uzyskuję informację, że nadal trzeba czekać na odpowiedź, a nikt nic nie wie. "Super sprawa"!!!, jedyne co mi potrafią zaoferować w tej sytuacji to zakup nowego zestawu.

  • #2
    Próbowałeś wysłać smsa z nr karty (pełny nr z tą kreską przed ostatnią liczbą też) na nr 725727272 i byś zobaczył co ci przyjdzie, czy dostaniesz smsa zwrotnego z nr konta jaki miałeś do wpłat

    Komentarz


    • #3
      Nie próbowałem ale gdyby tak można było, to pewnie infolinia by mnie o takiej możliwości poinformowała, natomiast dostaję info., że nie ma numeru tej karty w systemie.

      Komentarz


      • #4
        Skoro takie info dostajesz to za długo nie używałeś. Można jeszcze skontaktować się poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka napisz do nas i tam posprawdzają co i jak i ci odpiszą co robić. Z tego co jest na forum to 2 osoby były w identycznej sytuacji chciały doładować żeby mieć i odpowiedź była taka, żeby napisać do przedstawiciela nc+ i czekać na wiadomość zwrotną. To tylko ci zostaje. Przeczytaj sobie posta, którego napisała Aleksandra nc+ może to trzeba zrobić - pod tym linkiem
        https://forum.ncplus.pl/forum/forum/...2;aty-na-konto
        Ostatni raz edytowany przez Luki555; 2018-11-20, 14:23.

        Komentarz


        • #5
          A jeśli nie mam konta na "moje nc+? i korzystam tylko z ofert przedpłaconych? - wygląda na to, że muszę napisać reklamację tradycyjnie na adres skrzynki pocztowej i liczyć na to, że ktoś po kolejnych 30 dniach mi odpowie... - po prostu nawet nie mam siły tego komentować!!!, ręce opadają..., XXI wiek, a nie można załatwić takiej "skomplikowanej" reklamacji za pomocą telefonu lub maila... :/

          Komentarz

          Pracuję...
          X
          nc+