Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

nc+ Go

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • nc+ Go

    Witam
    w jaki sposób usuwa się konto z Go ?
    Po zalogowaniu nie udało mi się znaleźć takiej opcji.

  • #2
    Witam.Mieszkam na stale w Polsce ale chciałbym sie logowac do nc-go zagranicą! Czy jest taka możliwość?

    Komentarz


    • #3
      Witam,
      korzystanie z naszych usług, w tym z serwisu nc+GO jest dozwolone tylko na terenie Polski.

      Komentarz


      • #4
        Witam.
        Mógłby ktoś po krótce opisać jak działa nc+go.
        Czy dostęp do nc+ jest zależny od wysokości abo?.
        Czy ilość pozycji dostępnych jest od wysokości abo?

        Komentarz


        • #5
          Tak po krótce to sobie zerknij na początek tutaj:
          http://go.ncplus.pl/go/jak-to-dziala

          Komentarz


          • #6
            Dzień dobry!
            Jestem kibicem ligi angielskiej i od samego początku istnienia serwisu ncplusgo korzystam z niego regularnie. Przez dłuższy czas wszystko działało bez zarzutu, ale od kilku miesięcy (od kiedy zaczęto kampanię reklamową nc+go) nie jestem w stanie oglądać meczów ponieważ Wasze serwery anj nie wyrabiają się ilością użytkowników. W "normalne" dni wszystko jest ok, działa w 720p, natomiast kiedy przychodzi mecz cieszący się dużym zainteresowaniem - obraz się ciągle zacina, buforuje itp.

            Dzwoniłem do działu technicznego wyjaśnić tę kwestię, ale zbyto mnie wyjaśnieniami, że to niemożliwe i problem musi leżeć po mojej stronie.
            Wykonałem test techniczny i pokazało mi że mogę oglądać nc+go w jakość High Definition.
            Wczoraj cała sytuacja się wyjaśniła, kiedy o 21:30 w momencie puszczania finałowego odcinka serialu "Belfer", strona nc+go padła kompletnie. To zdaje się ostatecznie udowadniać, że nie radzicie sobie z liczbą zainteresowanych użytowników.
            Pani w dziale technicznym powiedziała mi: "no wie Pan, ale tak się dzieje tylko przy dużym zainteresowaniu". Ale czy nie po to jest właśnie telewizja? Żeby oglądać te ciekawe, cieszące się dużym zainteresowaniem programy? Nie chcę być pozbawiany tej możliwości.

            Od razu przypomina się wakacyjna afera z Iplą i transmisjami EURO2016. Taka sama sytuacja - wielka kampania reklamowa, ogromne zainteresowanie użytkowników i techniczna klapa.

            Moje pytanie: Kiedy mają Państwo zamiar zareagować na ten problem i umożliwić nam - klientom, normalne korzystanie z Waszego serwisu. Bez wiecznie kręcącego się kółeczka buforowania.

            Komentarz


            • #7
              @ niepamietam dziękuję za przesłane uwagi. Przesłałam je do właściwego działu. Zapewniam, że wszystkie opinie naszych Abonentów są gromadzone, starannie analizowane i stanowią dla nas cenną wskazówkę w dalszym rozwoju.
              Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
              Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


              Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

              Komentarz

              Pracuję...
              X
              nc+