Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Problemy z NC+

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Problemy z NC+

    W dniu 10.02.2015 wysłałam listem poleconym wypowiedzenie umowy nr [ciach].
    W okresie wcześniejszym w wielokrotnych rozmowach telefonicznych mówiłam, że nie będę przedłużała umowy. Skoro informowaliście mnie, że rozmowy są nagrywane, to łatwo to sprawdzić.
    W dniu 20.05.2015 o godz. 15.29 wysłałam maila, w którym poinformowałam o wcześniejszym wypowiedzeniu umowy, następnie 16.07.2015 o godz. 17.54 ponownie wysłałam maila, tym razem w załączniku dołączyłam potwierdzenie wysłania listu poleconego.
    Pan, który ze mną rozmawiał w dniu 21.07.2015 twierdził, że nie wie o wypowiedzeniu i mailach, żądał tylko zapłacenia według mnie nienależnych składek, które nadal są naliczane. Straszył mnie tylko windykacją, mówił również, że moja reklamacja nie musi być rozpatrzona pozytywnie. – cóż, powalczymy i zobaczymy.
    Drodzy Państwo uważam, że tak poważna firma nie powinna tak niepoważnie traktować klientów. Skoro macie taki bałagan w papierach, to może wypadałoby pomyśleć o zatrudnieniu kogoś kompetentnego, bo, jak widać na moim przykładzie, bardzo takich osób w firmie brakuje.
    Proszę o załatwienie wreszcie sprawy rozwiązania umowy i poinformowanie mnie, gdzie mam zwrócić dekoder.
    Bardzo żałuję, że podpisałam umowę z NC+ i zapewniam, że już nigdy nie powtórzę tego błędu.
    Ponieważ podobno nie docierają do Was moje listy i maile – wysyłam więc teraz tę wiadomość wszelkimi dostępnymi mi środkami przekazu.
    Ostatni raz edytowany przez Damian_nc+; 2015-07-22, 22:58. Powód: dane

  • #2
    Odezwij się na doradcę zgodnie z moją sygnaturą. Postaramy się pomóc.
    Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
    Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


    Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

    Komentarz


    • #3
      Dziękuję za chęć pomocy. NC+ w końcu się odezwało na meila i rozpoczęła się procedura reklamacyjna. Lecz niestety jestem ciągle nękana telefonami z działu windykacji.

      W dniu 27.07.2015 o godz. 14.43 dostałam ponownie wiadomość z działu windykacji. Tym razem był to sms. Po przeczytaniu go poczułam, że NC+ kpi sobie ze mnie w żywe oczy. Nie dość, że chce wyłudzić ode mnie dodatkowe pieniądze za koszt wysłanej sms’em odpowiedzi (tylko według stawki operatora – ale to jednak pieniądze), to dodatkowo udaje, że nie dotarł do nich jeszcze fakt, iż NIE ZAMIERZAM być nadal ich klientką. NC+ ŚMIE mi proponować przywrócenie odbioru kanałów.
      Czy nie wyraziłam się jasno, że NIE ZAMIERZAM BYĆ KLIENTEM NC+ JUŻ NIGDY W ŻYCIU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Jedyne czego w tej chwili pragnę, to by rozpatrzono moją reklamację i zapomnieć o istnieniu NC+!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Jeżeli do firmy nie dotarło jeszcze – to powtórzę: w lutym rozwiązałam umowę, nie chcę jej kontynuować, chcę jak najszybciej zakończyć wszelkie wspólne sprawy związane z NC+.

      Miałam już zapłacić jakoby zalegającą sumę, ale zrezygnowałam, ponieważ obawiam się, że nie doczekałabym się nigdy zwrotu moich nadpłaconych pieniędzy.

      Komentarz


      • #4
        Dziś, w dniu 30.07.2015, o godzinie 14.58 znowu miałam telefon od NC+. Myślałam, że to ponownie dział windykacji, ale nie. Okazało się, że Pan, który dzwonił, dostał informację, żeby się ze mną skontaktować, gdyż chcę zmienić taryfę. Mam więc pytanie – JAKIM PRAWEM NC+ ŚMIE MI PROPONOWAĆ ZMIANĘ TARYFY W SYTUACJI, GDY DOSKONALE WIE, ŻE JA NIE CHCĘ MIEĆ JUŻ NIC WSPÓLNEGO Z TĄ FIRMĄ???????????????????????
        Powiem więcej – nawet gdyby z jakiejś przyczyny NC+ byłoby jedynym dostarczycielem sygnału telewizyjnego w mojej okolicy – prędzej zrezygnuję całkowicie z oglądania telewizji niż choćby pomyślę o podpisaniu umowy z ta firmą!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!
        Teraz druga sprawa: również dzisiaj, to znaczy w dniu 30.07.2015, o godzinie 18.43 dostałam sms’a z działu windykacji. Zadzwoniłam pod podany numer o godzinie 18.44 i dowiedziałam się od Pana, który odebrał telefon, że moja reklamacja została rozstrzygnięta negatywnie i została wysłana listem. Powodem jest jakoby brak stempla Poczty na potwierdzeniu wysłania listu. Czy osoba wydająca tą decyzję jest ślepa? Widać tak – więc radzę jej iść do okulisty – gdyż stempel jest. Oczywiście, jak tylko list przyjdzie – wnoszę odwołanie. Mam jednak pytanie: DLACZEGO NIE DOSTAŁAM INFORMACJI O NEGATYWNYM ROZSTRZYGNIĘCIU MOJEJ REKLAMACJI, SKORO JESTEM W STAŁY KONTAKCIE MEILOWYM Z NC+???????????????????? W DNIU 28.07.2015 O GODZINIE 20.35 WYSŁAŁAM Print Screen ze strony Poczty Polskiej o statusie listu z wypowiedzeniem umowy wysłanego 10.02.2015 – został odebrany 13.02.2015 o godzinie 19.38. Jeszcze tego samego dnia, czyli 28.07.2015 o godzinie 22.02, dostałam odpowiedź: „dziękuję za wiadomość i nadesłany załącznik. Uprzejmie proszę o cierpliwość, reklamacja zostanie rozpatrzona w najkrótszym możliwym terminie, nie dłużej niż 30 dni.” DLACZEGO NIE POINFORMOWANO MNIE O WYNIKU REKLAMACJI??????????????????????????????? DLACZEGO NC+ ZBYWA MNIE, PROSI O CIERPLIWOŚĆ, A PÓŹNIEJ ZA MOIMI PLECAMI WYSYŁA LIST POCZTĄ, ŻEBY DOCHODZIŁ DO MNIE DŁUŻEJ I ŻEBYM MIAŁA MNIEJ CZASU NA REAKCJĘ??????????????
        JAKIM PRAWEM NC+ ŚMIE MNIE TAK LEKCEWAŻYĆ?????????????????????????
        Jeszcze w dniu dzisiejszym, to znaczy 30.07.2015 o godzinie 19.56, na inny numer telefonu zadzwoniła Pani z działu windykacji strasząc mnie po raz kolejny. Zapewniam, że takie nękanie nie wpłynie na mnie pozytywnie, a wręcz przeciwnie.

        Komentarz


        • #5
          Wyluzuj bo żyłka może trzasnąć. To tylko telewizja, a nie sprawa życia i śmierci.

          Komentarz

          Pracuję...
          X
          nc+