Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Odblokowanie dopiero po wpływie na konto - porażka

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Odblokowanie dopiero po wpływie na konto - porażka

    Jestem abonentem N+ i płacę dość wysoki abonament.

    Nie dałem się nabrać na promocję i nabić w butelkę poprzez przedłużenie umowy za 1 zł w zamian za wszystkie pakiety. Nawet pomimo tego, że dzwoniły do mnie 4 różne panie - co jedna to bardziej bezczelna, a ostatnia od razu zaczęła sobie pozwalać, trzeba ją było wystopować.

    Zastanawiam się czy nie zmienić telewizji N+ na Polsat, ponieważ tutaj powiewa co najmniej poprzednią epoką. Otóż telewizja N nie odblokowuje zawieszonej umowy na podstawie przesłanego mailowo potwierdzenia przelewu bankowego.

    Każdy dostawca - telefonii, prądu, internetu - zaraz po przesłaniu bankowego potwierdzenia przelewu - odblokowuje usługi, bo traktuje klienta z szacunkiem. Poza tym wiadomo, że przesłanie bankowego potwierdzenia przelewu, które jest sfałszowane - jest fałszowaniem dokumentów, na co są paragrafy.

    Ale N+ nie traktuje klientów poważnie? Może czas na zmiany?

    Kiedyś byłem dumny, że mam najdroższą telewizję w pełnej opcji. Potem ta wpadka z połączeniem N i Cyfry. A teraz muszę czekać, aż łaskawie nastąpi wpływ środków na konto.

    To nie moja wina, że banki to ślimaki i nie potrafią szybciej przekazywać środków, obracając nimi w międzyczasie - krwiopijcy. Ale środki z rachunku zostały mi pobrane, więc chyba telewizja się należy. Może czas skończyć z takim traktowaniem abonentów i wprowadzić zmiany, żeby było normalnie?
    Ostatni raz edytowany przez Bogusborek; 2013-06-10, 18:20.

  • #2
    napisał(a) Bogusborek Zobacz post
    Każdy dostawca - telefonii, prądu, internetu - zaraz po przesłaniu bankowego potwierdzenia przelewu - odblokowuje usługi, bo traktuje klienta z szacunkiem.
    Można pomyśleć, że opóźnienia w regulowaniu należności to Twoja domena - szacunek

    Komentarz


    • #3
      W N z tego co wiem masz możliwość odblokowania sygnału telefonicznie w cenie 20 zl .. . co zapewne wiesz i miales już to odblokowane a teraz wylewasz żale na forum bo nc+ jest złe ..
      WPT+HBO+Cinemax+HHD+6 Canal+ 69,90
      NC+ Universe+ + HBO+6Canal+ +MRS +HHD70,99 ;)

      Komentarz


      • #4
        Witam Panie i Panowie,

        @Bogusborek - procedura mówiąca o skorzystaniu z warunkowego odwieszenia umowy na okres 7 dni jest możliwa do wykorzystania raz do roku.
        jest jeszcze jeden warunkek do spełnienia by móc skorzystać z tej formy warunkowego odwieszenia usługi. Umowa nie może być zawieszona dłużej niż 30 dni.

        Opłata 20,00 zł o której wspomina @stokrotka_2, jest naliczana każdorazowo przy odwieszeniu umowy. Warto też pamiętać, że każde zawieszenie powoduje wydłużenie umowy o czas zawieszenia.

        Komentarz


        • #5
          napisał(a) Monika_nc+ Zobacz post
          Witam Panie i Panowie,

          @Bogusborek - procedura mówiąca o skorzystaniu z warunkowego odwieszenia umowy na okres 7 dni jest możliwa do wykorzystania raz do roku.
          jest jeszcze jeden warunkek do spełnienia by móc skorzystać z tej formy warunkowego odwieszenia usługi. Umowa nie może być zawieszona dłużej niż 30 dni.

          Opłata 20,00 zł o której wspomina @stokrotka_2, jest naliczana każdorazowo przy odwieszeniu umowy. Warto też pamiętać, że każde zawieszenie powoduje wydłużenie umowy o czas zawieszenia.
          Można poprosić o odniesienie się do mojego postu

          http://forum.ncplus.pl/forum/showpos...78&postcount=1

          Komentarz


          • #6
            platnosc karta

            normalnie ręce opadaja...
            dzisiaj sie dowiedzialam ,ze moj kolega placi karta Visa za CYFR.POLS. ,ze jest to usluga od niedawna, ;) ucieszylam sie ze pewnie i ja moge - bo nie mieszkam w Polsce i musze wysylac pieniazki na oplaty , a z pieniazkami roznie a z czasem na
            ich przeslanie jeszcze gorzej , wchodze na NC+ i szukam i szukam i szukam...
            I JEST ..............formularz do wypenienia - WYDRUKUJ I WYSLIJ POCZTA !!!
            masakra !!!!
            tu gdzie mieszkam obecnie płacę sobie kiedy chcę ( bo czasu brak ) ,ile chcę (bo z kasą różnie )
            i za co chcę - kazdy rachunek on line !!! przyzwyczaiłam sie ,bo to wygodne i czekam na te opcje w Polsce ( chyba juz za długo... no ale przeciez sie rozwijamy ,prawda?! hihi ,
            bardzo prosze o opcję ZAPŁAC KARTą -kiedy chcę , bez zobowiazan na konkretna date kazdego miesiaca ... bo czasami płacę za 3 miesiące
            Teraz mam zaległosc w wysokosci 10 zł za ten miesiac i co ???!!! pewnie 'mi wyłączą , bo nie przesłałm pieniązkow -----a pytałam pana w COK o dokładną kwotę na 3 miesiące po migracji.....ehh i będę czekac ,az wpłynie kasa na konto .....to mi odblokują....

            trochę wiary w ludzi....

            Komentarz


            • #7
              napisał(a) szerszen21 Zobacz post
              normalnie ręce opadaja...
              dzisiaj sie dowiedzialam ,ze moj kolega placi karta Visa za CYFR.POLS. ,ze jest to usluga od niedawna, ;) ucieszylam sie ze pewnie i ja moge - bo nie mieszkam w Polsce i musze wysylac pieniazki na oplaty , a z pieniazkami roznie a z czasem na
              ich przeslanie jeszcze gorzej , wchodze na NC+ i szukam i szukam i szukam...
              I JEST ..............formularz do wypenienia - WYDRUKUJ I WYSLIJ POCZTA !!!
              masakra !!!!
              tu gdzie mieszkam obecnie płacę sobie kiedy chcę ( bo czasu brak ) ,ile chcę (bo z kasą różnie )
              i za co chcę - kazdy rachunek on line !!! przyzwyczaiłam sie ,bo to wygodne i czekam na te opcje w Polsce ( chyba juz za długo... no ale przeciez sie rozwijamy ,prawda?! hihi ,
              bardzo prosze o opcję ZAPŁAC KARTą -kiedy chcę , bez zobowiazan na konkretna date kazdego miesiaca ... bo czasami płacę za 3 miesiące
              Teraz mam zaległosc w wysokosci 10 zł za ten miesiac i co ???!!! pewnie 'mi wyłączą , bo nie przesłałm pieniązkow -----a pytałam pana w COK o dokładną kwotę na 3 miesiące po migracji.....ehh i będę czekac ,az wpłynie kasa na konto .....to mi odblokują....

              trochę wiary w ludzi....
              Dziękuję za opinię. Przekazałem Twoją uwagę w odpowiedniego miejsce.

              Komentarz


              • #8
                Wpłata na koncie - wpłata dokonana w banku odbiorcy, skan na maila wysłany, faks również a sygnału brak...

                ---
                8267530-01

                Komentarz


                • #9
                  Wystarczy płacić w terminie
                  COMFORT+
                  Multi+
                  EXTRA+
                  HBO
                  Premium Sport &Film
                  CANAL+ VOD
                  netVOD+ konto podstawowe
                  NC+ GO internet
                  Multiroom Premium

                  1-12: 49.90, 13-24: 99.90

                  Komentarz


                  • #10
                    Twoja odpowiedź nic nie wnosi do wątku ani mojego posta więc ... ;)

                    Komentarz


                    • #11
                      Nie byłoby Twojego posta gdybyś zapłacił w terminie
                      COMFORT+
                      Multi+
                      EXTRA+
                      HBO
                      Premium Sport &Film
                      CANAL+ VOD
                      netVOD+ konto podstawowe
                      NC+ GO internet
                      Multiroom Premium

                      1-12: 49.90, 13-24: 99.90

                      Komentarz


                      • #12
                        Informacja z forum:

                        sygnał jest odblokowany po wpływie środków na koncie.

                        Środki są na koncie a sygnału brak.

                        Komentarz


                        • #13
                          Płatności

                          napisał(a) szelegiewicz Zobacz post
                          Twoja odpowiedź nic nie wnosi do wątku ani mojego posta więc ... ;)
                          Jestem abonentem nc+ (wcześniej N ) od kilku lat...nie jest prawdą,że abonament trzeba opłacać gotówką...Ja płacę przelewem internetowym zazwyczaj 17 każdego miesiąca.Jeszcze nigdy nie zdarzyło się aby pieniądze nie wpłynęły na konto po wyznaczonym terminie....a co do zapominania ....na ekranie tv dzień przed terminem wyświetla się przypomnienie o płatności...a jak ktoś to "olewa" to i pózniej są problemy.Czasami zapominamy ,że....prąd....telefon czy gaz to też jest towar za który trzeba płacić w wyznaczonym terminie( zobowiązujemy się do tego podpisując umowę)....

                          Komentarz


                          • #14
                            Jak masz na kartę i zrobisz przelew w środę po południu to zaświeci dopiero w poniedziałek . Bo to nowa generacja

                            Komentarz


                            • #15
                              Pytanie, czy ktoś wie jak długo po zapłacie kartą środki są księgowane na koncie? Normalnie jak się za coś płaci kartą jest księgowane od razu. Kilka godzin temu zapłaciłem i dalej wisi że nie zapłacone. Wie ktoś?

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X
                              nc+