Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Dostęp do ICA

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Dostęp do ICA

    Witam, dwa dni temu (21.11) przedłużyłem swoją umowę z nc+ i zmieniłem dekoder. I od tego czasu nie mogę dostać się na swoje konto. Za każdym razem pojawia się komunikat "Nie udało się zalogować". Wiem z archiwum, że podobny problem został już kiedyś rozwiązany. Prośba więc o pomoc.

  • #2
    Michaliniak,

    spróbuj na nowo utworzyć konto dokonując rejestracji. Formularz rejestracyjny dostępny jest pod adresem https://moje.ncplus.pl/user/register .
    Zgodnie z polami w formularzu proszę o wpisanie danych:

    - numer PESEL,
    - numer Abonenta - bez myślnika i następujących po nim cyfr,
    - adres e-mail.


    W następnym polu proszę wpisać zdefiniowane przez Ciebie hasło, które powinno składać się z co najmniej 8 znaków. Kolejnym krokiem jest kliknięcie w przycisk ‘Załóż konto’.

    Po rejestracji, podczas logowania, należy wpisać numer PESEL oraz ww. hasło.

    Komentarz


    • #3
      Dzięki za pomoc, zrobiłem jak napisałaś i wszystko jest ok. Dzięki.

      Komentarz


      • #4
        Michaliniak,


        super, że się udało. Pozdrawiam.

        Komentarz


        • #5
          Witam . Chciałem się zarejestrować jako nowy użytkownik ale niestety nie mogę założyć konta a przecież wprowadzam wszystkie dane prawidłowo i nic .
          Proszę o pomoc w tej sprawie.

          Komentarz


          • #6
            @laki12,

            podczas rejestracji w moje nc+ numer Abonenta należy wprowadzić w formacie 7 cyfr, bez cyfr kontrolnych po myślniku.
            Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
            Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


            Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

            Komentarz


            • #7
              No tak właśnie wpisuje ale wyskakuje inny komunikat ''Podany numer identyfikacyjny nie jest prawidłowy [PESEL xxxxxxxxxxx].''
              i wymiękam już.

              Komentarz


              • #8
                @laki12,

                najlepiej skontaktować się telefonicznie z Biurem Obsługi w celu weryfikacji danych zawartych na umowie i wprowadzonych w naszym systemie. Może być tak, że numer PESEL nie jest widoczny bądź niepoprawnie wprowadzony na umowie. Również przyczyną może być to, że miałeś wcześniej umowę, która została rozwiązana i dane na obu umowach się różnią. Rozmowa z Konsultantem powinna dać odpowiedź co jest tego przyczyną.
                Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                Komentarz

                Pracuję...
                X
                nc+