Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Brak usługi

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Brak usługi

    Witam! Opoznilam się kilka dni z zapłatą za kablówkę . , Ale ok oplacilam ja 3 dni pozniej po czym zaniosłam potwierdzenie . Powiedziano mi że kablówka będzie działać po kilku minutach. Ok . Ale jest coś nie tak bo od tamtej pory gdy włączamy dekoder pisze Brak uprawnień !!! Czekam czekam i nic mija 5 dzień a ja z dnia na dzień jestem coraz zdenerwowana cała sytuacja ! Czy ktoś moze mi pomóc ?!

  • #2
    Ale co ma jakąś kablówka wspólnego z tv satelitarną nc +?.
    superpremium(extra,8 canal+, vod canal +,hbo,cinemax,nc + go ) multiroom premiom 99 zł na 2 lata

    Komentarz


    • #3
      Patrycja_ncplus,


      napisz do nas na skrzynkę Doradcy zgodnie z moją sygnaturą. Zweryfikujemy Twoje konto.

      Komentarz


      • #4
        Witam mam mały problem po doładowaniu karty i po wysłaniu mi uprawnień odbieram tylko 4 kanały puls kino polskie regionalny z Warszawy i dziecięcy nie mam żadnych kanałów w hd komunikat brak dostępu(6) posiadam modem ci nr karty to [ciach]
        Ostatni raz edytowany przez Kasia.G_nc+; 2016-12-09, 20:51. Powód: podanie numeru karty

        Komentarz


        • #5
          @Krzysztof2,


          weryfikowałeś czy nie jest to problem z jakością sygnału antenowego?

          Komentarz


          • #6
            Patrycja nc plus co ty chcesz weryfikować płatności w jakiejś kablówce?
            superpremium(extra,8 canal+, vod canal +,hbo,cinemax,nc + go ) multiroom premiom 99 zł na 2 lata

            Komentarz


            • #7
              geniealne

              Komentarz


              • #8
                mam brak programow. odbieram tylko muzyczne. jak z tego wybrnac ? Pomozcie .

                Komentarz


                • #9
                  chris8
                  jaki masz dekoder? Jaki komunikat pojawia się na brakujących kanałach? Jakie masz wskazania siły i jakości ustawień anteny?
                  Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                  Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                  Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                  Komentarz

                  Pracuję...
                  X
                  nc+