Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

HBO OD/HBO GO

Zwiń
Ten wątek został przyklejony.
X
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • #61
    pytanie--mam wykupione HBO w NC+ ,,na SMART TV w zakładce HBO GO w zakładce rejestracja podaje swoje dane ,operatora TV i mój numer w NC+ ,.....to muszę mieć wykupione HBO GO ,czy wystarczy że jestem abonentem tego kanału

    NBOX CLRA/CARBO
    Comfort Multi Extra-6x canal,3xHBO,cinemax,filmbox,history,soundance .vod seriale,,net vod,vod+....

    Komentarz


    • #62
      Musisz mieć wykupione dodatkowo
      COMFORT+
      Multi+
      EXTRA+
      HBO
      Premium Sport &Film
      CANAL+ VOD
      netVOD+ konto podstawowe
      NC+ GO internet
      Multiroom Premium

      1-12: 49.90, 13-24: 99.90

      Komentarz


      • #63
        Już też mam obie kolekcje HBO i HBO GO, wczoraj najwyraźniej jedna się nie wczytała. Dzięki za odpowiedź.
        NC+: EXTRA+ /CANAL+ /HBO /CINEMAX /CANAL+ 4K /MAN PACK /ELEVEN SPORTS /POLSAT SPORT PREMIUM /CANAL+VOD /HBO GO /MULTIROOM /NC+GO CP: RODZINNY HD /CINEMAX /CP GO

        Komentarz


        • #64
          witam,
          chciałbym się dowiedzieć za ile można wykupić kolekcję hbo w nc go tv?
          podkreślam nie hbo go - tylko kolekcja hbo

          Komentarz


          • #65
            napisał(a) meinteil Zobacz post
            witam,
            chciałbym się dowiedzieć za ile można wykupić kolekcję hbo w nc go tv?
            podkreślam nie hbo go - tylko kolekcja hbo
            Dostęp do usługi HBO GO i kolekcji HBO uzyskuje się w ramach wykupienia dostępu do HBO GO, czyli 10 zł miesięcznie, do tego musisz posiadać kanały HBO.
            Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
            Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


            Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

            Komentarz


            • #66
              Co się dzieje z HBO GO? Mam dekoder mediaBox+ i przy odpaleniu materiału wideo film nie startuje od początku, liczniki wskazują obecną minutę oglądania na 0:00 i całkowitą długość wideo na 0:00, nie można przewijać, pauzować, próba zamknięcia HBO GO (białym, okrągłym przyciskiem) skutkuje tym, że na wyświetlaczu zamiast "NC+ GO TV" wyświetla się nazwa ostatnio oglądanego kanału, a materiał z HBO GO dalej leci i żeby tuner wrócił do normalnej pracy, to trzeba go pozbawić zasilania i włączyć ponownie.
              Ostatni raz edytowany przez Damian_nc+; 2016-04-13, 22:03.

              Komentarz


              • #67
                @emanuel.adisadebe,

                spróbuj zrobić reset dekodera do ustawień domyślnych. Naciśnij setup, wejdź w zakładkę instalacja/ustawienia domyślne/przywróć ustawiania domyślne i zatwierdź ok. Dekoder powinien się wyłączyć i ponownie uruchomić. Następnie ponownie skonfiguruj sieć: setup, wejdź w zakładkę instalacja/ustawienia sieci/konfiguracja automatyczna i zatwierdź ok. Następnie zweryfikuj, czy problem ustąpił.
                Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                Komentarz


                • #68
                  Szczerze mówiąc nie mam ochoty i czasu na robienie resetu tunera do ustawień fabrycznych, a 90% porad z tego forum i z infolinii do tego się sprowadza i co więcej - prawie nigdy niczego to nie zmienia... trudno, nie będę po prostu z tego korzystał.

                  Komentarz


                  • #69
                    Dzisiaj próbowałem ogladać film na HBO GO. W tym czasie 6 razy odtwarzanie było przerywane z komunikatem: "Wewnętrzny błąd odtwarzacza". Sytuacja ta występuje głównie w HBO GO, w innych usługach on-line nie ma problemów. Dodam,że połączenie jest kablowe, więc to nie kwestia zakłóceń WiFi.
                    Przy okazji również z przykrością stwierdziłem, że interfejs obsługi jest tak samo słaby jak był kilka miesięcy temu (gdy zgłaszałem szereg sugestii jego dotyczących), m. in. jedna prędkość przewijania, brak możliwości przeskoczenia np. 5 minut oraz do dowolnego czasu.

                    Komentarz


                    • #70
                      napisał(a) Damian_nc+ Zobacz post

                      Dostęp do usługi HBO GO i kolekcji HBO uzyskuje się w ramach wykupienia dostępu do HBO GO, czyli 10 zł miesięcznie, do tego musisz posiadać kanały HBO.
                      czyli jeśli dobrze rozumiem za 10 zł dostaję HBO GO i kolekcję HBO.. tak?

                      Komentarz


                      • #71
                        napisał(a) meinteil Zobacz post

                        czyli jeśli dobrze rozumiem za 10 zł dostaję HBO GO i kolekcję HBO.. tak?
                        Zgadza się

                        Komentarz


                        • #72
                          dziękuję za odpowiedź

                          Komentarz


                          • #73
                            witam,
                            czy w tv nc+go jest już tylko jedna kolekcja hbo on demond? czy dwie kolekcje hbogo i on demond?

                            Komentarz


                            • #74
                              meinteil, jest tylko kolekcja HBO on demond.
                              Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                              Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                              Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X
                              nc+