pytanie--mam wykupione HBO w NC+ ,,na SMART TV w zakładce HBO GO w zakładce rejestracja podaje swoje dane ,operatora TV i mój numer w NC+ ,.....to muszę mieć wykupione HBO GO ,czy wystarczy że jestem abonentem tego kanału
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
HBO OD/HBO GO
Zwiń
Ten wątek został przyklejony.
X
X
-
Już też mam obie kolekcje HBO i HBO GO, wczoraj najwyraźniej jedna się nie wczytała. Dzięki za odpowiedź.NC+: EXTRA+ /CANAL+ /HBO /CINEMAX /CANAL+ 4K /MAN PACK /ELEVEN SPORTS /POLSAT SPORT PREMIUM /CANAL+VOD /HBO GO /MULTIROOM /NC+GO CP: RODZINNY HD /CINEMAX /CP GO
Komentarz
-
napisał(a) meinteil Zobacz postwitam,
chciałbym się dowiedzieć za ile można wykupić kolekcję hbo w nc go tv?
podkreślam nie hbo go - tylko kolekcja hboJeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.
Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc
Komentarz
-
Co się dzieje z HBO GO? Mam dekoder mediaBox+ i przy odpaleniu materiału wideo film nie startuje od początku, liczniki wskazują obecną minutę oglądania na 0:00 i całkowitą długość wideo na 0:00, nie można przewijać, pauzować, próba zamknięcia HBO GO (białym, okrągłym przyciskiem) skutkuje tym, że na wyświetlaczu zamiast "NC+ GO TV" wyświetla się nazwa ostatnio oglądanego kanału, a materiał z HBO GO dalej leci i żeby tuner wrócił do normalnej pracy, to trzeba go pozbawić zasilania i włączyć ponownie.Ostatni raz edytowany przez Damian_nc+; 2016-04-13, 22:03.
Komentarz
-
@emanuel.adisadebe,
spróbuj zrobić reset dekodera do ustawień domyślnych. Naciśnij setup, wejdź w zakładkę instalacja/ustawienia domyślne/przywróć ustawiania domyślne i zatwierdź ok. Dekoder powinien się wyłączyć i ponownie uruchomić. Następnie ponownie skonfiguruj sieć: setup, wejdź w zakładkę instalacja/ustawienia sieci/konfiguracja automatyczna i zatwierdź ok. Następnie zweryfikuj, czy problem ustąpił.Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.
Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc
Komentarz
-
Dzisiaj próbowałem ogladać film na HBO GO. W tym czasie 6 razy odtwarzanie było przerywane z komunikatem: "Wewnętrzny błąd odtwarzacza". Sytuacja ta występuje głównie w HBO GO, w innych usługach on-line nie ma problemów. Dodam,że połączenie jest kablowe, więc to nie kwestia zakłóceń WiFi.
Przy okazji również z przykrością stwierdziłem, że interfejs obsługi jest tak samo słaby jak był kilka miesięcy temu (gdy zgłaszałem szereg sugestii jego dotyczących), m. in. jedna prędkość przewijania, brak możliwości przeskoczenia np. 5 minut oraz do dowolnego czasu.
Komentarz
-
napisał(a) Damian_nc+ Zobacz post
Dostęp do usługi HBO GO i kolekcji HBO uzyskuje się w ramach wykupienia dostępu do HBO GO, czyli 10 zł miesięcznie, do tego musisz posiadać kanały HBO.
Komentarz
-
napisał(a) meinteil Zobacz post
czyli jeśli dobrze rozumiem za 10 zł dostaję HBO GO i kolekcję HBO.. tak?
Komentarz
-
meinteil, jest tylko kolekcja HBO on demond.Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.
Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc
Komentarz
Komentarz