Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Brak uprawnień po wyłączeniu opcji dodatkowej

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Brak uprawnień po wyłączeniu opcji dodatkowej

    Mam problem z uprawnieniami do oglądania wykupionej opcji dodatkowej (Eleven, HBO). Po zgłoszeniu wyłączenia opcji powinna ona być wyłączona 1 dnia nowego miesiąca, ale już któryś raz zostaje w NC+GO wyłączona w ostatnim dniu miesiąca na który została wykupiona, co jest sygnalizowane symbolem kłódki i komunikatem "brak uprawnień - wykup opcję dodatkową". Opcja działa bez zarzutu na dekoderze (są uprawnienia) a problem jest tylko na NC+GO (cała reszta programów w NC+GO działa więc nie jest to problem z przeglądarką ani internetem - nie działa też na Tablecie więc też nie jest to wina systemu) .Czy ktoś miał podobny problem?

  • #2
    szmatt,
    konieczna jest weryfikacjia konta abonenckiego. Skontaktuj się z nami zgodnie z moją sygnaturą.
    Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
    Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


    Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

    Komentarz


    • #3
      I znowu to samo. 31-12 nie działa opcja ELEVEN na NC+GO. Szok. Telewizja która w reklamach "twierdzi" że ma najbardziej zaawansowaną technologie nie potrafi sobie poradzić z takim problemem jak wyłączenie opcji przed czasem. Nie pomagają kontakty z infolinią która potrafi tylko przesłać aktualizację uprawnień na kartę (co mogę zrobić sam ale nie pomaga) i każe czekać mówiąc "powinno pomóc do 24 godzin a może Pan przecież oglądać na dekoderze. Mogę. Ale nie po to jest NC+GO żebym dekoder brał ze sobą skoro mogę wziąć tablet.

      Komentarz

      Pracuję...
      X
      nc+