Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Problem z nc go tv

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Problem z nc go tv

    Po włączeniu wyskakuje komunikat "błąd serwera. Spróbuj ponownie później" Coś mogę z tym zrobić? Pomocy

  • #2
    Borys89
    pojawiający się błąd został już usunięty. Wykonaj logowanie.

    Komentarz


    • #3
      No właśnie że nie działa... Przy każdej kolekcji nc+go tv po włączeniu materiału i góra trzech, czterech minutach pojawia się komunikat jak kolega wyżej napisał... I że mogę skorzystać z innej kolekcji. Mam dekoder Mediabox.

      Komentarz


      • #4
        Aleksandra_nc+ przypomnę źe nie mowimy o nc+go a o nc+go TV - tam nie ma wyloguj

        Komentarz


        • #5
          @Botys89, @Krallson,
          czy przy tym komunikacie pojawia się dodatkowo oznaczenie #PP000? Może to oznaczać że zewnętrzny adres IP jest rejestrowany jako zagraniczny, i przez to jest blokowany.

          Komentarz


          • #6
            U mnie występuje inny problem. Po zmianie wyglądu nc+go na nowy design (zmiana nastąpiła chyba 18 ew. 17 stycznia) chciałem obejrzeć najnowszy odcinek NCIS (sezon 14 odc. 11), ale jest to zadanie iście frustrujące, ponieważ średnio 3-4 razy na minute obraz i dźwięk się przycina, a czasem się zdarza, że obraz robi się czarny i wisi tak kilkanaście sekund, po których wraca. Przed zmianą nc+go wszystko było ok. Płynnie działał każdy materiał przez Was udostępniony. Moja żona oglądała w nowym nc+go "Podzielić M2" i też jej się przycinało. Słaba ta zmiana. W czym tkwi problem?

            Komentarz


            • #7
              sebolmechanik,
              przesłałam tę kwestię do weryfikacji. Proszę o cierpliwość.

              Komentarz


              • #8
                sebolmechanik,
                doprecyzuj proszę, kto jest dostawca internetu?

                Komentarz


                • #9
                  Neostrada z Orange

                  Komentarz


                  • #10
                    napisał(a) sebolmechanik Zobacz post
                    Neostrada z Orange
                    Jaki dekoder posiadasz ? Jeżeli jest to recorder ile anten masz do niego podłączonych ? Czy odłączasz dekoder na noc od zasilania ? Czy masz włączone maksymalne oszczędzanie energii ?
                    Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                    Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                    Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                    Komentarz


                    • #11
                      Dekoder Wifi Premiumbox+ model: NCP-474OSF, do dekodera podłączona jest 1 antena. Dekoder nie jest odłączany na noc, a oszczędzanie energii jest na poziomie normalnym. Poza tym te informacje nijak się mają do opisanego u mnie problemu, bo jedno nie ma z drugim nic wspólnego. Przed aktualizacją nc+go do nowego designu, który nastąpił w tym tygodniu wszystko działało prawidłowo. Po Waszej aktualizacji zaczęły się problemy. Oznacza to, że problem leży po Waszej stronie, a nie po mojej. Nie mogę normalnie korzystać z usługi, za którą płacę co miesiąc. Niestety...

                      Komentarz


                      • #12
                        Wszystko już ładnie chodziło ale od dwóch dni co nie włączę czy to film bajka serial zatrzymuje się na 1 sekundzie i czarny ekran. Nie chce nic odtworzyć. Raz jeden tylko poszła jakaś bajka. Poradzicie coś?

                        Komentarz


                        • #13
                          Dołączam się. Dekoder mediaBOX+, Neostrada od Orange. U mnie nie jest aż tak źle. Da się oglądać, czasem się przycina, natomiast samo odtwarzanie jest w gorszej jakości niż wcześniej, widać pikselozę (przy tym samym stabilnym łączu co wcześniej).

                          Komentarz


                          • #14
                            sebolmechanik,
                            weryfikujemy te kwestie. W celu weryfikacji podłącz dekoder do sieci innego operatora, np. przez hotspot.
                            @Borys89,
                            kto jest dostawca Twojego Internetu?

                            Komentarz


                            • #15
                              @Michałk,
                              nowe oprogramowanie zostało wgrane tylko na dekoder WiFiPremium BOX+. Jeśli problem z przycinaniem się obrazu pojawił się na Twoim dekoderze mediaBox+. Konieczne jest wykonanie resetu dekodera do ustawień fabrycznych i sprawdzenie po restarcie czy problem nadal występuje. Reset wykonaj z poziomu menu dekodera - INFORMACJE o SYSTEMIE i żółty klawisz na pilocie dekodera.

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X
                              nc+