Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Pytanie odnośnie NC+ GO

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Pytanie odnośnie NC+ GO

    Witam
    Posiadam abonament Superpremium+. Zastanawia mnie jak to jest z tymi darmowymi godzinami. Po rejestracji na stronie większość filmów posiada informacje, że muszę je kupić albo, że nie są dostępne w moim abonamencie. Zatem jak to jest? Co mogę oglądać na NC+ GO w ramach tych 100 godzin?

  • #2
    to co masz w umowie + kanały na żywo które masz w umowie a są dostępne w serwisie nc+go

    Komentarz


    • #3
      Gdzie można sprawdzić "co masz w umowie" bo z tego co mi sprzedawca mówił to to miało być na wszystkie filmy, a nie tylko wybrane.

      Komentarz


      • #4
        w umowie masz na ostatnich stronach wypisane wszystkie kanały

        Komentarz


        • #5
          Nie można nic oglądnąć głos słychać a obraz stoi w miejscu Na poprzedniej ver działał a po aktualizacji do Androida 7,1 takie cyrki .SONY Tablet SGP 771
          Ostatni raz edytowany przez tomkrol; 2017-10-19, 12:30.

          Komentarz


          • #6
            tomkrol,
            odinstaluj proszę aplikacjie i zainstaluj ją ponownie. Uprewnij się przy tym że pobierasz aplikacje nc+ GO Tablet. Proszę o informację czy problem nadal występuje.
            Ostatni raz edytowany przez Aleksandra_nc+; 2017-10-23, 09:18.
            Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
            Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


            Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

            Komentarz


            • #7
              Problem występuje nadal SONY Tablet SGP 771 Android 7.1.1

              Komentarz


              • #8
                tomkrol,
                dziękuję za zgłoszenie. Opisany błąd, dla tego urządzenia, jest nam znany, pracujemy już nad jego rozwiązaniem. Proszę o cierpliwość.
                Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                Komentarz


                • #9
                  Witam, mam ten sam problem z brakiem możliwości użytkowania nc+go na tablecie Sony Z4 SGP 771 z androidem 7.1.1. Głos jest obraz jest zatrzymany, przeinstalowanie aplikacji nic nie pomaga. Proszę o pomoc.

                  Komentarz

                  Pracuję...
                  X
                  nc+