Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

TIDAL, WIMP

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • citizen
    replied
    Pani Olu,
    Kiedy będzie usunięta usterka zgłoszona 16 maja?

    Leave a comment:


  • citizen
    replied
    Usterka zgłoszona 16 maja. TO JUŻ 45 DNI JAK NIE DZIAŁA...
    Na tym przykładzie widać jak nc+ "troszczy" się o swoich abonentów, głowa w piasek i tyle.

    Leave a comment:


  • citizen
    replied
    napisał(a) citizen Zobacz post
    Czy doczekamy się wreszcie informacji kiedy usterka zostanie usunięta?
    Dalej brak odpowiedzi

    Leave a comment:


  • citizen
    replied
    Czy doczekamy się wreszcie informacji kiedy usterka zostanie usunięta?

    Leave a comment:


  • citizen
    replied
    napisał(a) citizen Zobacz post
    Mam wrażenie że kompletnie nikt nie zajmuje się tą sprawą, temat zamieciony pod dywan. Totalna ignorancja abonentów.
    Dalej nie działa...

    Leave a comment:


  • citizen
    replied
    napisał(a) citizen Zobacz post
    Mam wrażenie że kompletnie nikt nie zajmuje się tą sprawą, temat zamieciony pod dywan. Totalna ignorancja abonentów.
    I... DALEJ NIE DZIAŁA. BRAWO PLATFORMO NC+.

    Leave a comment:


  • citizen
    replied
    Mam wrażenie że kompletnie nikt nie zajmuje się tą sprawą, temat zamieciony pod dywan. Totalna ignorancja abonentów.

    Leave a comment:


  • citizen
    replied
    napisał(a) Aleksandra_nc+ Zobacz post
    citizen,
    gdy tylko otrzymam informację w tej sprawię. Niezwłocznie zamieszczę je na forum.
    Dziękuję za odpowiedź Pani Olu, ale bardziej chodziło mi o to kiedy usterka będzie usunięta, i dlaczego to trwa ponad miesiąc.

    Leave a comment:


  • Aleksandra_nc+
    replied
    citizen,
    gdy tylko otrzymam informację w tej sprawię. Niezwłocznie zamieszczę je na forum.

    Leave a comment:


  • citizen
    replied
    napisał(a) Gregre Zobacz post
    Jutro minie okrągła, trzytygodniowa rocznica zgłoszenia problemu do tzw. "zespołu wsparcia NC+". Zakładka Moje Ulubione jak nie działała, tak nie działa. Przyłączam się do wypowiedzi citizena, że w czasach sprzed połączenia z C+ klient traktowany był poważniej, powiadamiany po postępach prac nad rozwiązaniem usterki, co NIGDY nie trwało tak długo jak obecnie. Jeszcze tylko przekażcie moje dane Poczcie Polskiej i stracicie kolejnego abonenta.
    Dalej brak konkretnej odpowiedzi, już ponad miesiąc...

    Leave a comment:


  • citizen
    replied
    napisał(a) citizen Zobacz post
    Kiedy w końcu usterka zostanie usunięta? Proszę o konkretną odpowiedź w tej sprawie.
    ??????????????????????

    Leave a comment:


  • citizen
    replied
    napisał(a) citizen Zobacz post
    Kiedy w końcu usterka zostanie usunięta? Proszę o konkretną odpowiedź w tej sprawie.
    ???????????????

    Leave a comment:


  • citizen
    replied
    napisał(a) citizen Zobacz post
    Kiedy w końcu usterka zostanie usunięta? Proszę o konkretną odpowiedź w tej sprawie.
    Czekam na odpowiedź.

    Leave a comment:


  • citizen
    replied
    napisał(a) Gregre Zobacz post
    Jutro minie okrągła, trzytygodniowa rocznica zgłoszenia problemu do tzw. "zespołu wsparcia NC+". Zakładka Moje Ulubione jak nie działała, tak nie działa. Przyłączam się do wypowiedzi citizena, że w czasach sprzed połączenia z C+ klient traktowany był poważniej, powiadamiany po postępach prac nad rozwiązaniem usterki, co NIGDY nie trwało tak długo jak obecnie. Jeszcze tylko przekażcie moje dane Poczcie Polskiej i stracicie kolejnego abonenta.
    Kiedy w końcu usterka zostanie usunięta? Proszę o konkretną odpowiedź w tej sprawie.

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    citizen,
    gdy tylko otrzymam informację w tej sprawię. Niezwłocznie zamieszczę je na forum.

    Leave a comment:

Pracuję...
X
nc+