Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Internetowe Centrum Abonenta.

Zwiń
Ten wątek został przyklejony.
X
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Internetowe Centrum Abonenta.

    Podzielcie się swoimi spostrzeżeniami na temat Internetowego Centrum Abonenta.


    Dzięki niemu macie wiele możliwości, które bywają bardzo pomocne. Wśród nich:
    - możliwość sprawdzenia z jakich usług aktualnie korzystacie,
    - możliwość sprawdzenia bieżących informacji o płatnościach za usługi,
    - możliwość weryfikacji i modyfikacji danych teleadresowych: numer telefonu do pracy, numer telefonu stacjonarnego, numer telefonu komórkowego oraz adresu e-mail,
    - możliwość zresetowania kodu PIN dekodera, z którego korzystacie,
    - możliwość zmiany hasła literowego i hasła cyfrowego,
    - możliwość zamówienia filmu z Premier VOD+.


    Aby uzyskać dostęp do ICA należy wejść na stronę ica.ncplus.pl, a następnie podać numer Klienta i hasło literowe. Pamiętajcie, że istotna jest wielkość liter oraz polskie znaki.

    W razie podania trzykrotnie błędnego hasła, konto w ICA jest blokowane. Aby je odblokować wystarczy napisać do nas wiadomość na adres doradca@info2.ncplus.com.pl. Pamiętajcie o podaniu niezbędnych danych do weryfikacji konta i nicku z forum.

  • #2
    Co tu się dzielić spostrzeżeniami , poza oprawą graficzną nic się w ICA nie zmieniło .

    Komentarz


    • #3
      napisał(a) Monika_nc+ Zobacz post
      Podzielcie się swoimi spostrzeżeniami na temat Internetowego Centrum Abonenta.
      .
      to spróbuj się zalogować!

      Komentarz


      • #4
        napisał(a) Monika_nc+ Zobacz post
        Podzielcie się swoimi spostrzeżeniami na temat Internetowego Centrum Abonenta.


        Dzięki niemu macie wiele możliwości, które bywają bardzo pomocne. Wśród nich:
        - możliwość sprawdzenia z jakich usług aktualnie korzystacie
        Ja na ten przykład nie mam tam zupełnie nic. Ale to nie szkodzi bo wiem za co płacę przydatna byłaby możliwość włączania i wyłączania pakietów dodatkowych.

        Komentarz


        • #5
          no właśnie , przydało by się ............. by każdy abonent mógł samemu aktywować i anulować dodatkowe opcje pakietów i usług typu : HBO , FilmBox , Cinemax , Wimp , Picture Box , Canal+ , itd...

          Komentarz


          • #6
            A czy się tu dzielić? Nic się nie zmieniło od kiedy pamiętam. No chyba że ktoś zapomni swojego nr telefonu to sobie go przypomni o ile go wcześniej podał

            Komentarz


            • #7
              W ICA powinien być wpisana data końca umowy oraz kiedy można ją wypowiedzieć by zdążyć w terminie przewidzianym w umowie.Przedłużanie umowy telefonicznie rodzi zawsze jakieś wątpliwości co do wyżej wymienionych terminów.

              Komentarz


              • #8
                napisał(a) sonikus Zobacz post
                Ja na ten przykład nie mam tam zupełnie nic. Ale to nie szkodzi bo wiem za co płacę przydatna byłaby możliwość włączania i wyłączania pakietów dodatkowych.
                Pamiętam, że kiedys taka możliwość była. Włączyło się HBO 28-ego, wylaczylo 29-ego i za grosze przez kilka dni ponagrywalo i poogladalo. Pakiet wylaczal się na koniec miesiąca, ale często gęsto święcił i do 10-ego następnego miesiąca.
                Ale to se ne wrati...

                Komentarz


                • #9
                  Jestem za włączaniem i wyłączaniem pakietów , no i data zakończenia umowy też by się przydała.

                  Komentarz


                  • #10
                    napisał(a) Monika_nc+ Zobacz post
                    Podzielcie się swoimi spostrzeżeniami na temat Internetowego Centrum Abonenta.
                    Faktycznie mamy jeszcze ICA, dawno tam nie zaglądałem bo ostatnio pamięć nie szwankuje.
                    Do domu trafiam sam a do siebie nie dzwonie.
                    To ICA to jest żenada, nie umiecie nawet wykasować możliwości zamówienia filmów do indywidualnego konta. Bo mając biały dekoder chyba nie można zamawiać premier i vod, chyba, że już można.
                    Brak możliwości zamawiania opcji dodatkowych.
                    Brak możliwości wyłączania pakietów i opcji.
                    Brak faktur.
                    Brak końca umowy.
                    Brak możliwości zostawienia nr telefonu w celu waszego oddzwonienia.

                    Nie wiem po co to jeszcze jest, oto moje spostrzeżenia.

                    Komentarz


                    • #11
                      co z nas za ludzie,przecież monika chciała same pochwały za to coś!!!
                      te ICA to jedno wielkie dno i nie będę za was myślał co tam ma być!!!

                      Komentarz


                      • #12
                        Witam,
                        Ogólnie brakuje mi kilku opcji:
                        - możliwość samodzielnego włączenia / wyłączenia pakietów dodatkowych z jednoczesnym uwzględnieniem okresu, w którym mają być aktywne,
                        - informacje o dacie końca umowy oraz dacie końca pakietów dodatkowych,
                        - podgląd faktur z możliwością eksportu do PDF z podziałem na okresy rozliczeniowe i statusem faktury (opłacona / czekająca na opłatę)
                        - czat z konsultantem (tekstowy, głosowy lub wideo). Po zalogowaniu do ICA doradca posiada już dane abonenta,
                        - powiązanie STB z ICA. Przesunięcie do ICA menedżera nagrań STB. Możliwość planowania nagrań i usuwania już istniejących.
                        - podgląd indywidualnej oferty w trakcie okresu utrzymania,
                        - formularz kontaktowy z podziałem na sprawę: kontakt techniczny, reklamacja, zapytanie sprzedażowe

                        Komentarz


                        • #13
                          napisał(a) kameleon22 Zobacz post
                          co z nas za ludzie,przecież monika chciała same pochwały za to coś!!!
                          To mogła zapytać pracowników w ICA, opinie byłyby same pochlebne.

                          Komentarz


                          • #14
                            napisał(a) kameleon22 Zobacz post
                            co z nas za ludzie,przecież monika chciała same pochwały za to coś!!!
                            te ICA to jedno wielkie dno i nie będę za was myślał co tam ma być!!!
                            Niestety Moniko pochwał brak bo nic nowego nie ma. Trudny temat. Na łatwe udzielasz odpowiedzi a w trudnych cisza

                            Komentarz


                            • #15
                              Nie wiem po co to piszecie jak i tak nikt nie ma zamiaru nic poprawiać w ICA. Ten poziom funkcjonalności co obecnie jest w ica od jego powstania (no dodano możliwość zamawiania VOD, bo jest z tego kasa).
                              A co powinno być?
                              1. Możliwość sprawdzenia i wydruku każdej faktury.
                              2. Możliwość zlecenia płatności za fakturę w jakimś systemie płatności online (tak jak na popularnym portalu aukcyjnym).
                              3. Możliwość włączania i wyłączania dowolnych usług/kanałów/pakietów.
                              4. Mozliwość weryfikacji uprawnień, odczytania nr karty, dekodera i możliwość samodzielnego przesłania uprawnień do dekodera.
                              5. Możliwość złożenia reklamacji, wypowiedzenia usług, zapytania itp za pomocą formularzy, czatu, skype itp.
                              6. Podgląd aktualnej umowy, terminu zakończenia czasu oznaczonego.
                              7. Możliwość aneksowania kończącej się umowy na preferencyjnych warunkach (jak w wielu e-BOK telefonii komórkowej).

                              To są zyski nie tylko dla nas, ale i dla was- wiecie jak odciąży to kosultantów? Gdyby ICA działało to może nie było by tylu problemów z migracją, bo każdy by dotał propozycje na ICA i coś sobie wybrał, a dobiero niezadowoleni dzwonili by i nękali.

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X
                              nc+