Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

"Wystąpił wewnętrzny błąd serwera"

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • "Wystąpił wewnętrzny błąd serwera"

    Jak w temacie. Informacja wyswietlana po probie logowania sie na konto abonenta. Pytanie 1. czy to awaria konta czy problemy techniczne w NC+?? 2. jak dlugo potrwa usuniecie usterki?? 3. co jezeli termin naprawy przekroczy termin platnosci??
    Odsylam do lektury czatu bo to nie tylko moj problem a BOK delikatnie mowiac na czacie kuleje

  • #2
    Prawdopodobnie jest to chwilowa awaria. Rachunek może Pan sprawdzić również na kanale 190, dzwoniąc na infolinię lub do dowolnego punktu podając swój nr abonenta bądź nr pesel.

    Komentarz


    • #3
      yuji
      serwis moje nc+ działa poprawnie. Nie występują utrudnienia w procesie rejestracji czy logowania. Proszę wyczyścić pamięć przeglądarki z której korzystasz a następnie wykonać logowanie.
      Warto również skorzystać z innej przeglądarki w celu weryfikacji problemu.

      Komentarz


      • #4
        Witam,
        u mnie taki problem od kilku miesiecy a nie da nawiazac kontaktu bez logowania. Ktos zna roziwazanie?

        Komentarz


        • #5
          @pablo90,
          Proszę wyczyścić pamięć przeglądarki z której korzystasz a następnie wykonać logowanie.
          Warto również skorzystać z innej przeglądarki w celu weryfikacji problemu.
          Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
          Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


          Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

          Komentarz


          • #6
            Niestety, wyczyszczenie danych, zmiana przegladarki, ba! nawet zmiana urządzenia nic nie daje.

            Komentarz


            • #7
              Rozumiem, że taki problem techniczny przerasta Państwa możliwości, dziękuje za pomoc i brak mozliwosci realizowania zamowien oraz modyfikacji ofert.

              Komentarz


              • #8
                pablo90, na jakich przeglądarkach próbowałeś wykonać logowanie?
                Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                Komentarz


                • #9
                  Safari i chrome, wersja na komputer, tablet i telefon komórkowy. 6 wariantów 0 udanych prób.

                  Komentarz


                  • #10
                    Czy fakt, że mimo zglszen od kilku miesiecy nie mam mozliwości zarzadznaia swoja ofertą przez ICA jest podstawą zerwania umowy/ reklamacji?

                    Komentarz


                    • #11
                      pablo90, wykonaj reset hasła do konta w moje nc+, a później zaloguj się ponownie.
                      Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                      Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                      Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                      Komentarz


                      • #12
                        Wszystkie te zabiegi, które mogłem wykonałem. Ciągły brak zmiany sytuacji.

                        Komentarz


                        • #13
                          pablo90 skontaktuj się z Infolinią. Konieczne jest usunięcie Twojego konta z moje nc+ tak abyś mógł się zarejestrować ponownie.
                          Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                          Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                          Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                          Komentarz

                          Pracuję...
                          X
                          nc+