Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

ICA - Nie udało się zalogować

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • ICA - Nie udało się zalogować

    Kiedy zostanie naprawiona opcja logowania do ica ? Od tygodnia nie mogę się zalogować.

  • #2
    Witam,
    Wszystko działa.
    Ostatni raz edytowany przez tomek7545; 2016-06-21, 01:31.

    Komentarz


    • #3
      No, niezupełnie. U mnie od kilku miesięcy lakoniczny komunikat "Nie udało się zalogować". Próbowałem z różnych komputerów, z Chroma, z Opery - wszędzie to samo.

      Komentarz


      • #4
        Panowie,

        w związku z występującym problemem proszę o dokonanie ponownej rejestracji. Formularz rejestracyjny dostępny jest pod adresem https://moje.ncplus.pl/user/register

        Zgodnie z polami w formularzu proszę o wpisanie danych:
        - numer PESEL,
        - numer Abonenta - bez myślnika i następujących po nim cyfr,
        - adres e-mail.

        W następnym polu proszę wpisać zdefiniowane przez Was hasło, które powinno składać się z co najmniej 8 znaków. Kolejnym krokiem jest kliknięcie w przycisk ‘Załóż konto’.

        Po rejestracji, podczas logowania, należy wpisać numer PESEL oraz ww. hasło.

        Dajcie znać czy rejestracja przebiegła pomyślnie i możecie korzystać z internetowego centrum Abonenta.
        Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
        Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


        Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

        Komentarz


        • #5
          Witam. Od pewnego czasu nie mogę zalogować się do ICA ("nie udało się zalogować"). Stało się to od momentu kiedy zawarłem z nc+ umowę na telefon (miałem wcześniej TV i internet). Dzwoniłem na infolinię i tam mi powiedziano, że muszę jakiś wniosek do nich napisać i podać nr dowodu osobistego, bo w tej umowie na telefon go nie ma... oczywiście nie można tego załatwić telefonicznie (do punktu mam niestety za daleko), chociaż na poprzednich dwóch umowach nr dowodu osobistego się znajduje.. trzeba pisać jakieś durne wnioski. Jak taki wniosek powinien wyglądać i na jaki adres email miałbym go podesłać?

          Komentarz


          • #6
            Czy w okresie pomiędzy zawarciem umowy na TV i internet, a zawarciem umowy na telefon nie wymieniałeś dowodu osobistego ?
            Odnośnie złożenia wniosku to zapewne chodzi o napisanie prośby do NC+ o uaktualnienie danych na Twoich kontraktach, żeby wszystkie dane były tożsame.
            Najprościej będzie wykonać skan dowodu osobistego z obydwu stron i przesłanie wniosku jak wyżej na adres:

            [ciach]

            Napisz jaki dokładnie komunikat Ci się wyświetla przy próbie logowania do ICA tzn. "nie udało się zalogować" czy "Istnieje już konto na podany nr PESEL ale inne dane" ?
            Ostatni raz edytowany przez Monika.W_nc+; 2016-11-28, 19:16. Powód: Podanie adresu e-mail na forum

            Komentarz


            • #7
              @ vargveum w związku z opisaną sytuacją proszę o udanie się do najbliższego Salonu nc+ w celu aktualizacji danych osobowych. Aktualna lista Punktów jest dostępna na stronie http://ncplus.pl/oferta/jak-kupic
              Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
              Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


              Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

              Komentarz


              • #8
                witam.od dluzszego czasu probuje sie zarejestrowac na moje.nc.plus i nic.z tego wszystkiego to nawet nie pamietam czy sie zarejestrowalam bo przy logowaniu gdzie wpisuje numer pesel i abonenta wyswietla mi sie ze nie udalo sie zalogowac.prosze o pomoc

                Komentarz


                • #9
                  nadal nie działa moje.ncplus chyba czas najwyższy to naprawić
                  ​już działa-dzięki za szybkš reakcję
                  Ostatni raz edytowany przez scieslak; 2016-12-03, 12:12. Powód: naprawione

                  Komentarz


                  • #10
                    Czy ktoś z moderatorów może zabrać głos w sprawie logowania się do ICA ??

                    Komentarz


                    • #11
                      M4rKo,
                      serwis moje nc+ (ICA) działa poprawnie.
                      Do 16 grudnia logowanie odbywało się za pomocą nr PESEL i zdefiniowanego hasła. Obecnie nastąpiła zmiana i przy logowaniu należny podać adres e-mail ( który będzie służył za login) i zdefiniowane hasło.

                      Komentarz


                      • #12
                        Witam , mama podpisala z wami umowe , zalozylem konto w moje nc+ przypisalem swojego emaila - JEDYNEGO ktorego uzywam od lat i nie zamierzam zmianiac i zakladac nowego , teraz zrobilismy CESJE i nc+ jest na mnie , jednak chcac zalozyc konto na moje NC+ nie moge uzyc tego samego emaila bo uzyte bylo fo konta mamy ------ MOZECIE TO zmienic ??? chce logowac sie swoim emailem , matki konto jest zamkniete wiec email powinien byc zresetowany by mozna bylo go uzyc ponownie do NOWEGO klienta czy mnie ... mozecie to naprawic ???

                        Komentarz


                        • #13
                          pacikoski
                          przekazałam zgłoszenie do weryfikacji. Proszę o cierpliwość. Odpowiem gdy tylko otrzymam informację zwrotne.

                          Komentarz


                          • #14
                            Witam, od momentu przejścia z logowania numerem pesel na e-mail nie mogę się zalogować do ICA, wyskakuje komunikat "wystąpił wewnętrzny błąd serwera". Nowa rejestracja była 17.12. Proszę o pomoc.

                            Komentarz


                            • #15
                              pacikoski,
                              po wykonaniu cesji nie zmienił się numer abonenta. Tym samym nie musisz dokonywać żadnych zmian. Logujesz się z wykorzystaniem swojego adres e-mail. Tylko dane w systemie zostały zmienione.

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X
                              nc+