Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

ICA - Nie udało się zalogować

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • andrewxxx
    założył(a) wątek ICA - Nie udało się zalogować

    ICA - Nie udało się zalogować

    Kiedy zostanie naprawiona opcja logowania do ica ? Od tygodnia nie mogę się zalogować.

  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Orion045, sposób logowania do moje nc+ uległ zmianie. Konieczne jest abyś wykonał ponowną rejestrację.
    Formularz rejestracyjny dostępny jest pod adresem https://moje.ncplus.pl/user/register
    Zgodnie z polami w formularzu proszę o wpisanie danych:
    - numer PESEL,
    - numer Abonenta – bez myślnika i następujących po nim cyfr,
    - adres e-mail.


    W następnym polu proszę wpisać zdefiniowane przez Ciebie hasło, które powinno składać się z co najmniej 8 znaków. Kolejnym krokiem jest kliknięcie w przycisk ‘Utwórz konto’

    Po rejestracji, podczas logowania, należy wpisać adres e-mail oraz ww. hasło.

    Leave a comment:


  • Orion045
    replied
    Nie mogę się zalogować na ICA z numerem Pesel. Wpisuje prawidłowy Pesel i Hasło i wypisuje Nie udało się zalogować. Dlaczego?Potrzebna mi faktura do zapłaty a nie wydrukuje jej bez zalogowania.

    Leave a comment:


  • Damian_nc+
    replied
    napisał(a) P4nT3R Zobacz post
    Od momentu zmiany procesu logowania z PESELu na e-mail czyli od dnia 16.12, nie mogę korzystać z ICA, jedyne co widzę po zalogowaniu to :
    Wpisz adres e-mail wielkimi literami.

    Leave a comment:


  • P4nT3R
    replied
    Od momentu zmiany procesu logowania z PESELu na e-mail czyli od dnia 16.12, nie mogę korzystać z ICA, jedyne co widzę po zalogowaniu to :
    Ostatni raz edytowany przez P4nT3R; 2017-01-04, 15:41.

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    pacikoski,
    po wykonaniu cesji nie zmienił się numer abonenta. Tym samym nie musisz dokonywać żadnych zmian. Logujesz się z wykorzystaniem swojego adres e-mail. Tylko dane w systemie zostały zmienione.

    Leave a comment:


  • Dziuniek
    replied
    Witam, od momentu przejścia z logowania numerem pesel na e-mail nie mogę się zalogować do ICA, wyskakuje komunikat "wystąpił wewnętrzny błąd serwera". Nowa rejestracja była 17.12. Proszę o pomoc.

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    pacikoski
    przekazałam zgłoszenie do weryfikacji. Proszę o cierpliwość. Odpowiem gdy tylko otrzymam informację zwrotne.

    Leave a comment:


  • pacikoski
    replied
    Witam , mama podpisala z wami umowe , zalozylem konto w moje nc+ przypisalem swojego emaila - JEDYNEGO ktorego uzywam od lat i nie zamierzam zmianiac i zakladac nowego , teraz zrobilismy CESJE i nc+ jest na mnie , jednak chcac zalozyc konto na moje NC+ nie moge uzyc tego samego emaila bo uzyte bylo fo konta mamy ------ MOZECIE TO zmienic ??? chce logowac sie swoim emailem , matki konto jest zamkniete wiec email powinien byc zresetowany by mozna bylo go uzyc ponownie do NOWEGO klienta czy mnie ... mozecie to naprawic ???

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    M4rKo,
    serwis moje nc+ (ICA) działa poprawnie.
    Do 16 grudnia logowanie odbywało się za pomocą nr PESEL i zdefiniowanego hasła. Obecnie nastąpiła zmiana i przy logowaniu należny podać adres e-mail ( który będzie służył za login) i zdefiniowane hasło.

    Leave a comment:


  • M4rKo
    replied
    Czy ktoś z moderatorów może zabrać głos w sprawie logowania się do ICA ??

    Leave a comment:


  • scieslak
    replied
    nadal nie działa moje.ncplus chyba czas najwyższy to naprawić
    ​już działa-dzięki za szybkš reakcję
    Ostatni raz edytowany przez scieslak; 2016-12-03, 12:12. Powód: naprawione

    Leave a comment:


  • esmi80
    replied
    witam.od dluzszego czasu probuje sie zarejestrowac na moje.nc.plus i nic.z tego wszystkiego to nawet nie pamietam czy sie zarejestrowalam bo przy logowaniu gdzie wpisuje numer pesel i abonenta wyswietla mi sie ze nie udalo sie zalogowac.prosze o pomoc

    Leave a comment:


  • Monika.W_nc+
    replied
    @ vargveum w związku z opisaną sytuacją proszę o udanie się do najbliższego Salonu nc+ w celu aktualizacji danych osobowych. Aktualna lista Punktów jest dostępna na stronie http://ncplus.pl/oferta/jak-kupic

    Leave a comment:


  • Marcin_M
    replied
    Czy w okresie pomiędzy zawarciem umowy na TV i internet, a zawarciem umowy na telefon nie wymieniałeś dowodu osobistego ?
    Odnośnie złożenia wniosku to zapewne chodzi o napisanie prośby do NC+ o uaktualnienie danych na Twoich kontraktach, żeby wszystkie dane były tożsame.
    Najprościej będzie wykonać skan dowodu osobistego z obydwu stron i przesłanie wniosku jak wyżej na adres:

    [ciach]

    Napisz jaki dokładnie komunikat Ci się wyświetla przy próbie logowania do ICA tzn. "nie udało się zalogować" czy "Istnieje już konto na podany nr PESEL ale inne dane" ?
    Ostatni raz edytowany przez Monika.W_nc+; 2016-11-28, 19:16. Powód: Podanie adresu e-mail na forum

    Leave a comment:

Pracuję...
X
nc+