Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

HBO GO

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • DarLuk
    założył(a) wątek HBO GO

    HBO GO

    Pakiet HBO - wykupiony
    Pakiet HBO GO - wykupiony

    Rejestracja na stronie HBO GO - brak abonamentu HBO

    PARANOJA!!!!

  • marc1n
    replied
    Już tam napisałem 10.01 i jak dotąd cisza...

    Edit 22.01: Dzisiaj dostałem odp, że usługa została aktywowana.
    Ostatni raz edytowany przez marc1n; 2018-01-22, 10:07.

    Leave a comment:


  • Aleksandra_nc+
    replied
    marc1n
    30 dni to maksymalny czas oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji. Udzielenie odpowiedzi wymaga wglądu do konta abonenckiego. Skontaktuj się z nami zgodnie z moją sygnaturą.

    Leave a comment:


  • marc1n
    replied
    Witam,
    Proszę o pomoc w sprawie HBO GO. Ponad tydzień temu podpisałem i aktywowałem nową umowę EXTRA+ HBO, w opisie oferty HBO GO w prezencie do 7 miesięcy. Pierwsza Pani na infolinii stwierdziła, iż nie widzi takiej opcji w mojej ofercie i jak chce to mogę rozwiązać umowę, drugi po dłuższej rozmowie coś posprawdzał i stwierdził, że do 5 dni będzie aktywne. Niestety dalej nie jest, zrobiłem więc zgłoszenie na mojencplus, ale tu chyba mam czekać 30 dni w ogóle na odpowiedź. Podczas rejestracji na hbogo.pl cały czas mam komunikat brak abonamentu hbo. Będę wdzięczny za jakieś info czy mam czekać nie wiadomo jak długo jeszcze, czy da się coś poradzić.

    Leave a comment:


  • Aleksandra_nc+
    replied
    scieslak
    obecnie pracujemy nad ponownym udostępnieniem opcji HBO GO, jak i innych, w zakładce /Poszerz swoją ofertę/. Oferty promocyjne są różne i stale się zmieniają, warto więc skontaktować się Infolinią.

    Leave a comment:


  • scieslak
    replied
    napisał(a) Aleksandra_nc+ Zobacz post
    scieslak
    obecnie w zakładce /Poszerz swoja ofertę/ jest kolekcja Disney, HBO GO nie jest dostępne. W celu aktywowania oferty konieczny jest kontakt z infoliniš.
    ​więc nie wszystko da się załatwić w moje nc+,swojš drogš co za problem dodać tš kolekcję,tak jak było kiedyœ
    ​ps.czy cena 10 zł jest sztywna,czy idzie coœ ugrać u konsultanta

    Leave a comment:


  • Aleksandra_nc+
    replied
    scieslak
    obecnie w zakładce /Poszerz swoja ofertę/ jest kolekcja Disney, HBO GO nie jest dostępne. W celu aktywowania oferty konieczny jest kontakt z infolinią.

    Leave a comment:


  • scieslak
    replied
    [QUOTE=scieslak;n1276328]Wchodząc na moje.cnplus.pl w opcje poszerz swoją ofertę w kolekcji nc go brak możliwości wyboru hbo go,wcale nie ma tej opcji jest tylko disney,czy u Was jest tak samo?[/QUOTE/
    wiadomo coś w tym temacie?

    Leave a comment:


  • scieslak
    replied
    Wchodząc na moje.cnplus.pl w opcje poszerz swoją ofertę w kolekcji nc go brak możliwości wyboru hbo go,wcale nie ma tej opcji jest tylko disney,czy u Was jest tak samo?

    Leave a comment:


  • tektyw
    replied
    Nie działają mi filmy z sekcji ostatnio dodane nowa wersja hbo go i przy odtwarzaniu świeżo dodanych filmów wyskakuje komunikat,,wewnętrzny błąd odtwarzacza .Spróbuj uruchomić odtwarzacz jeszcze raz.Dodam jeszcze ,że problem ten występuje w tej usłudze na komputerze na smarfonie wszystkie filmy śmigają.

    Leave a comment:


  • dartman
    replied
    napisał(a) kapciu75 Zobacz post
    Witam mam problem z HBOGo polegający na tym, że Mozilla Firefox 41.0 nie pamięta loginu oraz hasła (gubi go po pewnym czasie). Za każdym razem korzystając z usługi muszę wówczas się logować. W ustawieniach przeglądarki mam włączone pamiętanie haseł do witryn. W wyjątkach zapamiętanych haseł Wasza witryna nie widnieje. Od jakiegoś czasu mam ten problem.... Czy ktoś z Was spotkał się z podobnym? Jakieś pomysły???
    Kontaktowałem się z operatorem. Konsultant powiadomił mnie, że nie spotkał się z takim przypadkiem. Ja do tej pory też nie miałem takiego problemu. Nie mniej jednak ciągłe logowanie się do usługi na komputerze jest męczące...
    Czy uzywasz programu clean master lub jemu podobnego. Jeżeli tak w ustawieniach zmuen zadanie czyszczenia wtyczki silverlight. W przeciwnym wypadku program ten każdorazowo czyści hasła .

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    HBO GO dziwne działanie

    #1
    Chciałem się dowiedzieć co się stało z Sezonem 3 serialu Figurantka? W HBO GO dostępnym przez komputer i w dekoderze jest S1, S2 i S4, ale S3 gdzieś wcięło.

    #2
    Jakoś dziwnie działa HBO GO - np. Figurantka S02E03, zaznaczam odcinek 3, naciskam OK, włącza się odc. 2, wybieram na pilocie Back, dalej zaznaczony jest odc. 3, ponownie wybieram OK i tym razem już poprawnie włącza się odc. 3.

    Leave a comment:


  • kapciu75
    replied
    Witam mam problem z HBOGo polegający na tym, że Mozilla Firefox 41.0 nie pamięta loginu oraz hasła (gubi go po pewnym czasie). Za każdym razem korzystając z usługi muszę wówczas się logować. W ustawieniach przeglądarki mam włączone pamiętanie haseł do witryn. W wyjątkach zapamiętanych haseł Wasza witryna nie widnieje. Od jakiegoś czasu mam ten problem.... Czy ktoś z Was spotkał się z podobnym? Jakieś pomysły???
    Kontaktowałem się z operatorem. Konsultant powiadomił mnie, że nie spotkał się z takim przypadkiem. Ja do tej pory też nie miałem takiego problemu. Nie mniej jednak ciągłe logowanie się do usługi na komputerze jest męczące...

    Leave a comment:


  • Monika.W_nc+
    replied
    @ Pawel85 dziękuję za czujność Poprawiłam swój błąd.

    Leave a comment:


  • Pawel85
    replied
    napisał(a) Monika.W_nc+ Zobacz post
    @ Pawel85 napisz proszę wiadomość e-mail zgodnie z moją sygnaturą. W treści wiadomości podając dane, które wpisujesz w formularzu rejestracyjnym. Postaramy się pomóc.
    Ale ja pomocy nie potrzebuję .

    Leave a comment:

Pracuję...
X
nc+