Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

HBO GO

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • #16
    scieslak
    obecnie w zakładce /Poszerz swoja ofertę/ jest kolekcja Disney, HBO GO nie jest dostępne. W celu aktywowania oferty konieczny jest kontakt z infolinią.
    Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
    Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


    Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

    Komentarz


    • #17
      napisał(a) Aleksandra_nc+ Zobacz post
      scieslak
      obecnie w zakładce /Poszerz swoja ofertę/ jest kolekcja Disney, HBO GO nie jest dostępne. W celu aktywowania oferty konieczny jest kontakt z infoliniš.
      ​więc nie wszystko da się załatwić w moje nc+,swojš drogš co za problem dodać tš kolekcję,tak jak było kiedyœ
      ​ps.czy cena 10 zł jest sztywna,czy idzie coœ ugrać u konsultanta

      Komentarz


      • #18
        scieslak
        obecnie pracujemy nad ponownym udostępnieniem opcji HBO GO, jak i innych, w zakładce /Poszerz swoją ofertę/. Oferty promocyjne są różne i stale się zmieniają, warto więc skontaktować się Infolinią.
        Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
        Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


        Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

        Komentarz


        • #19
          Witam,
          Proszę o pomoc w sprawie HBO GO. Ponad tydzień temu podpisałem i aktywowałem nową umowę EXTRA+ HBO, w opisie oferty HBO GO w prezencie do 7 miesięcy. Pierwsza Pani na infolinii stwierdziła, iż nie widzi takiej opcji w mojej ofercie i jak chce to mogę rozwiązać umowę, drugi po dłuższej rozmowie coś posprawdzał i stwierdził, że do 5 dni będzie aktywne. Niestety dalej nie jest, zrobiłem więc zgłoszenie na mojencplus, ale tu chyba mam czekać 30 dni w ogóle na odpowiedź. Podczas rejestracji na hbogo.pl cały czas mam komunikat brak abonamentu hbo. Będę wdzięczny za jakieś info czy mam czekać nie wiadomo jak długo jeszcze, czy da się coś poradzić.

          Komentarz


          • #20
            marc1n
            30 dni to maksymalny czas oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji. Udzielenie odpowiedzi wymaga wglądu do konta abonenckiego. Skontaktuj się z nami zgodnie z moją sygnaturą.
            Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
            Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


            Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

            Komentarz


            • #21
              Już tam napisałem 10.01 i jak dotąd cisza...

              Edit 22.01: Dzisiaj dostałem odp, że usługa została aktywowana.
              Ostatni raz edytowany przez marc1n; 2018-01-22, 10:07.

              Komentarz

              Pracuję...
              X
              nc+