Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

HBO GO

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • HBO GO

    Pakiet HBO - wykupiony
    Pakiet HBO GO - wykupiony

    Rejestracja na stronie HBO GO - brak abonamentu HBO

    PARANOJA!!!!

  • #2
    Napisz do nas @ na skrzynkę doradca. Info w mojej sygnaturze.

    Komentarz


    • #3
      Napisałem. Dostałem odpowiedź ze po 24h będzie ok. Niestety NIE JEST OK!!!!

      I chyba już nie będzie OK. Po co oferujecie coś z czym nie potraficie sobie poradzić!!!

      Komentarz


      • #4
        @DarLuk
        nawiązując do przesłanej przez Ciebie wiadomości na skrzynkę doradca, mam rozumieć, że problem już nie występuje?

        Komentarz


        • #5
          Witam

          Otrzymałem telewizję NC+ 02.09.2015, pakiet Start + pakiet HBO. Próbuję jednak zarejestrować się na stronie HBOGO i otrzymuję komunikat - brak abonamentu. Dane z umowy wpisuje poprawnie. Prosiłbym o pomoc przy rejestracji.

          Komentarz


          • #6
            A masz wykupiony HBO GO? Sama opcja dodatkowa HBO nie zawiera w sobie z automatu HBO GO.

            Komentarz


            • #7
              @ Drake31 napisz proszę wiadomość e-mail zgodnie z moją sygnaturą. W treści wiadomości podając dane, które wpisujesz w formularzu rejestracyjnym. Postaramy się pomóc.
              Ostatni raz edytowany przez Monika.W_nc+; 2015-09-07, 22:44.
              Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
              Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


              Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

              Komentarz


              • #8
                napisał(a) Monika.W_nc+ Zobacz post
                @ Pawel85 napisz proszę wiadomość e-mail zgodnie z moją sygnaturą. W treści wiadomości podając dane, które wpisujesz w formularzu rejestracyjnym. Postaramy się pomóc.
                Ale ja pomocy nie potrzebuję .

                Komentarz


                • #9
                  @ Pawel85 dziękuję za czujność Poprawiłam swój błąd.
                  Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                  Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                  Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                  Komentarz


                  • #10
                    Witam mam problem z HBOGo polegający na tym, że Mozilla Firefox 41.0 nie pamięta loginu oraz hasła (gubi go po pewnym czasie). Za każdym razem korzystając z usługi muszę wówczas się logować. W ustawieniach przeglądarki mam włączone pamiętanie haseł do witryn. W wyjątkach zapamiętanych haseł Wasza witryna nie widnieje. Od jakiegoś czasu mam ten problem.... Czy ktoś z Was spotkał się z podobnym? Jakieś pomysły???
                    Kontaktowałem się z operatorem. Konsultant powiadomił mnie, że nie spotkał się z takim przypadkiem. Ja do tej pory też nie miałem takiego problemu. Nie mniej jednak ciągłe logowanie się do usługi na komputerze jest męczące...

                    Komentarz


                    • #11
                      HBO GO dziwne działanie

                      #1
                      Chciałem się dowiedzieć co się stało z Sezonem 3 serialu Figurantka? W HBO GO dostępnym przez komputer i w dekoderze jest S1, S2 i S4, ale S3 gdzieś wcięło.

                      #2
                      Jakoś dziwnie działa HBO GO - np. Figurantka S02E03, zaznaczam odcinek 3, naciskam OK, włącza się odc. 2, wybieram na pilocie Back, dalej zaznaczony jest odc. 3, ponownie wybieram OK i tym razem już poprawnie włącza się odc. 3.

                      Komentarz


                      • #12
                        napisał(a) kapciu75 Zobacz post
                        Witam mam problem z HBOGo polegający na tym, że Mozilla Firefox 41.0 nie pamięta loginu oraz hasła (gubi go po pewnym czasie). Za każdym razem korzystając z usługi muszę wówczas się logować. W ustawieniach przeglądarki mam włączone pamiętanie haseł do witryn. W wyjątkach zapamiętanych haseł Wasza witryna nie widnieje. Od jakiegoś czasu mam ten problem.... Czy ktoś z Was spotkał się z podobnym? Jakieś pomysły???
                        Kontaktowałem się z operatorem. Konsultant powiadomił mnie, że nie spotkał się z takim przypadkiem. Ja do tej pory też nie miałem takiego problemu. Nie mniej jednak ciągłe logowanie się do usługi na komputerze jest męczące...
                        Czy uzywasz programu clean master lub jemu podobnego. Jeżeli tak w ustawieniach zmuen zadanie czyszczenia wtyczki silverlight. W przeciwnym wypadku program ten każdorazowo czyści hasła .

                        Komentarz


                        • #13
                          Nie działają mi filmy z sekcji ostatnio dodane nowa wersja hbo go i przy odtwarzaniu świeżo dodanych filmów wyskakuje komunikat,,wewnętrzny błąd odtwarzacza .Spróbuj uruchomić odtwarzacz jeszcze raz.Dodam jeszcze ,że problem ten występuje w tej usłudze na komputerze na smarfonie wszystkie filmy śmigają.

                          Komentarz


                          • #14
                            Wchodząc na moje.cnplus.pl w opcje poszerz swoją ofertę w kolekcji nc go brak możliwości wyboru hbo go,wcale nie ma tej opcji jest tylko disney,czy u Was jest tak samo?

                            Komentarz


                            • #15
                              [QUOTE=scieslak;n1276328]Wchodząc na moje.cnplus.pl w opcje poszerz swoją ofertę w kolekcji nc go brak możliwości wyboru hbo go,wcale nie ma tej opcji jest tylko disney,czy u Was jest tak samo?[/QUOTE/
                              wiadomo coś w tym temacie?

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X
                              nc+