Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

CANAL+ Sport Online

Zwiń
Ten wątek został przyklejony.
X
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • #76
    napisał(a) Paweł_nc+ Zobacz post
    @FreeQ1906,
    z jakiego urządzenia korzystasz? Proszę o podanie modelu i wersji oprogramowania.
    Ja już pisałem wcześniej o tym problemie. Sprawdzane na Sony Xperia Z z Androidem 4.4.2 (firmware: 10.5.A.0.230).

    Komentarz


    • #77
      Otrzymałem informację, że obecnie faktycznie obserwujemy problem z działaniem aplikacji na Androidzie w wersji 4.4.2. Postaram się dowiedzieć, orientacyjnie kiedy można się spodziewać poprawki.

      Za niedogodności wynikłe z tego problemu, w imieniu firmy przepraszam.

      Komentarz


      • #78
        Rejestracja w systemie przebiegła pomyślnie, lecz nie otrzymałem linku aktywacyjnego. Czy ktoś może mi powiedzieć co mogę dalej zrobić?

        Komentarz


        • #79
          napisał(a) popo Zobacz post
          Rejestracja w systemie przebiegła pomyślnie, lecz nie otrzymałem linku aktywacyjnego. Czy ktoś może mi powiedzieć co mogę dalej zrobić?
          Zmienić operatora,ten pracuje nad problemem odkąd usługa się pojawiła...

          Komentarz


          • #80
            Witam,
            a czy ktoś miał taki problem, że po wgraniu nowego oprogramowania do urządzenia, (mimo kopii zapasowej wszystkiego co było na urządzeniu, łącznie z danymi aplikacji) aplikacja krzyczy przy próbie logowania o dodanie nowego urządzenia do listy?
            Przecież mam to urządzenie już dodane... Nie można jakiegoś IMEI porównywać, czy innych numerów określających urządzenie?

            Komentarz


            • #81
              po przedłużeniu umowy i otrzymaniem nowego numeru Abonenta , nie mogę się zarejestrować na canal+SportOnline !!!!!
              Pakiet Superpremium+(6), +Eleven Sports +HustlerHD+ Sporklub+ MR Standard+ nC+GoTV za 138,78PLN do 30.11.2017

              Komentarz


              • #82
                Jeżeli miałeś wcześniej już zarejestrowane konto to możesz się na nie zalogować.
                Jeśli nie miałeś to przy rejestracji wpisz swój numer PESEL, z lewej strony numer abonenta a w prawym okienku 01.

                Komentarz


                • #83
                  napisał(a) Piotrek_nc+ Zobacz post
                  Jeżeli miałeś wcześniej już zarejestrowane konto to możesz się na nie zalogować.
                  Jeśli nie miałeś to przy rejestracji wpisz swój numer PESEL, z lewej strony numer abonenta a w prawym okienku 01.
                  Miałem wcześniej na starym numerze z telewizji n konto tam. I mam teraz komunikat taki Nie jesteś abonentem nc+ i nie masz dostępu do transmisji sportowych oferowanych przez nc+.



                  jak Się rejestrowałem to błąd wyskakuje że żle podane dane .. wpisywałem poprawnie dane tj. Pesel , Nr abonenta nadal to samo .. podałem inny adres e-mail co posiadałem i zarejestrowałem konto..

                  Błąd leży po wasze stronie , bo po przedłużeniu umowy konto powinno być aktywne ..
                  Pakiet Superpremium+(6), +Eleven Sports +HustlerHD+ Sporklub+ MR Standard+ nC+GoTV za 138,78PLN do 30.11.2017

                  Komentarz


                  • #84
                    napisał(a) randalfff Zobacz post
                    Miałem wcześniej na starym numerze z telewizji n konto tam. I mam teraz komunikat taki Nie jesteś abonentem nc+ i nie masz dostępu do transmisji sportowych oferowanych przez nc+.



                    jak Się rejestrowałem to błąd wyskakuje że żle podane dane .. wpisywałem poprawnie dane tj. Pesel , Nr abonenta nadal to samo .. podałem inny adres e-mail co posiadałem i zarejestrowałem konto..

                    Błąd leży po wasze stronie , bo po przedłużeniu umowy konto powinno być aktywne ..
                    Miałem to samo kolego. Przyczyna była oczywista, zmienił się numer abonenta stąd logując się na konto wcześniej utworzone, które było połączone ze starym numerem abonenta wyskakiwało info, że nie jestem abonentem.

                    Rozwiązaniem za pośrednictwem doradców było usuniecie starego konta (to po stronei nc+) i utworzenie nowego przeze mnie. Swoją drogą kolejny przykład absurdu jakich coraz więcej obserwujemy w nc+. Dobrze, że po zmianie numeru abonenta nie trzeba zmieniać dekodera i talerza od satki.

                    Komentarz


                    • #85
                      Mam podobny problem, z tym ze moj nr abonenta nie powinien sie zmienic. Po prostu nie przedluzalem umowy od pol roku. Rowniez pojawia sie komunikat, ze nie jestem ich abonentem.

                      Komentarz


                      • #86
                        canal+ sport online rejestracja

                        Witam.
                        Mam pytanie odnośnie możliwości korzystania z canal+ sport online. A mianowicie jestem abonamentem telewizji z orange. Wśród zakupionego pakietu telewizyjnego posiadam pełny pakiet canal+ HD tj C+ Family HD, C+ Family2 HD, C+ Film HD, C+ Film2 HD,C+ HD, C+ Sport HD oraz nSport+ HD,nSport+,nSport 36, nSport 37. Czy zatem mam możliwość zarejestrowania się i korzystania z programu canal+ sport online? Pytanie moje bierze się stąd iż podczas rejestracji konieczne jest podanie numeru umowy abonenckiej nc+ (nr abonenta oraz nr umowy/kontraktu) a ja posiadam wyłącznie dane z umowy z orange na korzystanie z pakietu tv. Z góry dziękuje za odpowiedź.
                        Pozdrawiam

                        Komentarz


                        • #87
                          skoro chca nr umowy nc+ tzn ze trzeba byc ich abonentem. Ty masz tylko wykupiona opcje Canal+ u innego operatora
                          sigpic

                          Universe+, 6xCanal+ (OP), 3xHBO, 2xCinemax, Pace PVR... 74zł

                          Komentarz


                          • #88
                            napisał(a) Paweł_nc+ Zobacz post
                            Data pojawienia się aplikacji w App Strore, faktycznie uległa zmianie. Obecnie jest to wrzesień/październik. Niestety nie jestem w stanie podać bardziej precyzyjnego terminu. Muszę zatem prosić o cierpliwość.
                            Czy wiadomo kiedy będzie dostępna aplikacja na system iOS? Niestety, ale nadal jej nie ma a już długo to trwa...

                            Komentarz


                            • #89
                              napisał(a) gunner78 Zobacz post
                              skoro chca nr umowy nc+ tzn ze trzeba byc ich abonentem. Ty masz tylko wykupiona opcje Canal+ u innego operatora
                              Niekoniecznie. Kiedyś było tak, że z Orange zawierało się umowę tylko na pakiet podstawowy, a każdy wyżej, to była osobna umowa z 'n'.

                              Komentarz


                              • #90
                                napisał(a) pryhu Zobacz post
                                Czy wiadomo kiedy będzie dostępna aplikacja na system iOS? Niestety, ale nadal jej nie ma a już długo to trwa...
                                napisał(a) Paweł_nc+ Zobacz post
                                Data pojawienia się aplikacji w App Strore, faktycznie uległa zmianie. Obecnie jest to wrzesień/październik. Niestety nie jestem w stanie podać bardziej precyzyjnego terminu. Muszę zatem prosić o cierpliwość.
                                Ponawiam pytanie czy już cokolwiek wiadomo?
                                Dlaczego nadal nie ma aplikacji na iOS?
                                Aplikacja na Android już jest strasznie długo a iOS .... brak słów...
                                Tekst z pomocy portalu:
                                "w App Store (planowana data publikacji - wrzesień 2014)"
                                a tak dla przypomnienia mamy koniec października ....
                                może tam powinno być wrzesień 2015? .... to może przesada ale wypadało by chociaż poprawić tą datę...

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X
                                nc+