Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

CANAL+ Sport Online

Zwiń
Ten wątek został przyklejony.
X
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • #16
    Pracujemy nad wdrożeniem aplikacji na urządzenia mobilne, jednek nie posiadamy jeszcze dokładnej dary jej wprowadzenia. Aplikacja bedzie przygotowana na 3 platformy mobilne: Android, iOS oraz Windows Phone.

    Komentarz


    • #17
      No faktycznie, tez wyczytałem, ż będzie aplikacja.
      A co jeśli na komputerze nie chce zainstalować silverlight?

      Powinniście zrobić możliwość odtwarzania inaczej, bez silverlight.

      Komentarz


      • #18
        napisał(a) Jurek_nc+ Zobacz post
        Pracujemy nad wdrożeniem aplikacji na urządzenia mobilne, jednek nie posiadamy jeszcze dokładnej dary jej wprowadzenia. Aplikacja bedzie przygotowana na 3 platformy mobilne: Android, iOS oraz Windows Phone.
        Jaja ja berety, pracujecie na nc+go która nie działa na PC, a jednocześnie pracujecie nad Canal+Sport Online, które nie działa na mobilne. W obu przypadkach brak daty czyli projekt prowadzi nieudacznik, albo nie ma projektu i jak będzie to będzie. Ta ja się pytam jaki jest sens rozwijania de facto tej samej oferty dwutorowo?? A może to oznacza, że nc+go idzie w odstawkę i pełna para poszła w canal+sport online?? Bo rozwoju ich dwóch naraz ja nie rozumiem powiem szczerze

        Komentarz


        • #19
          Nie wiem czemu ubzdurało mi się że będzie tylko Ekstraklasa na tej stronie ale nigdzie nie jest napisane że będą inne transmisje, jak to będzie wyglądać jak ruszą inne ligi czy NBA?

          Czy jest szansa na jakiś konkretny termin kiedy będzie aplikacja na Androida? Tak naprawdę oglądanie na komputerze większości się nie przyda a oglądanie gdzieś poza domem na tablecie czy smartfonie na pewno będzie korzystniejsze.

          Komentarz


          • #20
            napisał(a) LFC Zobacz post
            Tak naprawdę oglądanie na komputerze większości się nie przyda a oglądanie gdzieś poza domem na tablecie czy smartfonie na pewno będzie korzystniejsze.
            Kto mówił o oglądaniu na komputerze ?
            Jestem na weekendzie poza domem i zawsze biorę laptopa ze sobą ......usługę pilotażową już przetestowałem


            ps.zdjęcie z wczorajszego meczu

            Komentarz


            • #21
              Ja z kolei nawet nie mogę utworzyć konta , wszystko pięknie okey wypełniam a na końcu , komunikat że nie jestem abonamentem nc+

              Komentarz


              • #22
                Bo wpisujesz dane zgodnie z instrukcją, która jest złe napisana i wprowadza w błąd.
                Chodzi o numer umowy i dwie rubryki.
                Można się zarejestrować, ale trzeba od ducha świętego wiedzieć co wpisać w te dwie rubryki, bo to co jest napisane na stronie to kłamstwo

                Komentarz


                • #23
                  W tych dwóch rubryczkach wprowadzamy ten sam numer umowy czyli np: 9065148 (zaznaczyło się 2 razy na zielono ramka), tak też zrobiłem , chyba że trzeba inaczej wpisać .
                  Jak to wpisać poprawnie ? Ja wpisywałem numer abonenta a numer umowy to nie wiem jaki mam. Dopiero co przedłużałem umowę i mi przypisali nowe dane więc znam tylko numer abonenta
                  Ostatni raz edytowany przez mefifeniks; 2014-07-20, 12:35.

                  Komentarz


                  • #24
                    napisał(a) mefifeniks Zobacz post
                    W tych dwóch rubryczkach wprowadzamy ten sam numer umowy czyli np: 9065148 (zaznaczyło się 2 razy na zielono ramka), tak też zrobiłem , chyba że trzeba inaczej wpisać .
                    Jak to wpisać poprawnie ?
                    Mi ktos poradzil nr abonenta w pierwszej, nr umowy w drugiej i okazalo sie to skuteczne.

                    Komentarz


                    • #25
                      Problem rozwiązany faktycznie jest błąd w instrukcji w pierwszej rubryce należy wpisać numer abonenta a w drugiej końcówkę 01 i śmiga. Nawet prostej instrukcji nie umieją napisać
                      Ostatni raz edytowany przez mefifeniks; 2014-07-20, 13:09.

                      Komentarz


                      • #26
                        Poszli po rozum do głowy i skorzystali ze starej cyfraplusonline.pl, choć w bardzo okrojonej wersji.
                        Co do błędów przy logowaniu, to też zostało bezmyślnie przekopiowane z Cyfry. Tam na końcu numeru abonenta był jeszcze nr umowy w postaci "-01".

                        Komentarz


                        • #27
                          napisał(a) mefifeniks Zobacz post
                          Problem rozwiązany faktycznie jest błąd w instrukcji w pierwszej rubryce należy wpisać numer abonenta a w drugiej końcówkę 01 i śmiga. Nawet prostej instrukcji nie umieją napisać
                          Akurat instrukcja dla abo z nowym numerem umowy jest dobrze napisana, widocznie nie umiesz czytać ze zrozumieniem - wyraźnie jest napisane że część numeru w pierwszej rubryce, a 01 w drugiej



                          Źle jest napisana instrukcja dla abonentów ze starej enki, gdzie osobno trzeba wpisać numer umowy i numer abonenta, a nie jeden z tych numer ów dwa razy jak sugeruje instrukcja

                          Komentarz


                          • #28
                            napisał(a) connor Zobacz post
                            Akurat instrukcja dla abo z nowym numerem umowy jest dobrze napisana, widocznie nie umiesz czytać ze zrozumieniem - wyraźnie jest napisane że część numeru w pierwszej rubryce, a 01 w drugiej



                            Źle jest napisana instrukcja dla abonentów ze starej enki, gdzie osobno trzeba wpisać numer umowy i numer abonenta, a nie jeden z tych numer ów dwa razy jak sugeruje instrukcja
                            dobrze? chcą numer klienta a kaza wpisac numer umowy. sam sie dlugo zastanawialem skad wziac numer umowy w takiej postaci

                            jakosc transmisji tez nie powala, jakos porownywalna z dobrymi streamami w necie
                            n od 2008
                            Od 05.2013 w nc+: Universe+, 6xCanal+, Cinemax6m: 59zł/12m
                            Od 05.2014: Comfort+, Extra+, 6xCanal+, HBO5m: śr. 53,27zł/15m [5x0+10x79,90]

                            Komentarz


                            • #29
                              Jeden problem rozwiązany , ale pojawił się kolejny z brakiem dostępu ;/ , wyskakuję komunikat że mam kupić wyższy pakiet . Już mi się odechciało korzystać
                              Mam takie opcje i nie mam dostępu , , brak słów:
                              Comfort+
                              MULTI+
                              CINEMAX
                              FILMBOX
                              HBO
                              PREMIUM SPORT &FILM
                              CANAL+ VOD
                              VOD+ PICTURE BOX
                              VOD+ SERIALE+
                              HISTORY HD
                              REDLIGHT HD
                              SUNDANCE HD
                              NETVOD+ KONTO PODSTAWOWE
                              EXTRA+ HB ITI

                              Komentarz


                              • #30
                                U mnie podobnie mam najwyższy pakiet a każą mi wykupić jeszcze wyższy. To jakieś jaja są.
                                Podobnie z HBO OnDemand też nie mam dostępu mimo wykupionego HBO. Każe mi wykupić HBO GO a to przecież co innego.
                                O NC+Go już nie wspomne - niepoprawne dane abonenta.
                                Ostatni raz edytowany przez DarLuk; 2014-07-20, 16:55.

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X
                                nc+