Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

NC+ GO Błąd Zlecenia Nagrania

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • piekarz06
    założył(a) wątek NC+ GO Błąd Zlecenia Nagrania

    NC+ GO Błąd Zlecenia Nagrania

    Witam.
    Z góry przepraszam jeśli temat umieściłem w nie odpowiednim miejscu. Mam problem z usługą nc+ go, a mianowicie z nagrywaniem filmów oraz programów przez tą aplikację (program). Nagrywanie materiałów na moim dekoderze (wifi PremiumBox+) działa z pozycji pilota. Czyli mogę zaprogramować nagranie wybranego programu, normalnie się nagra, odtwarza etc. Natomiast nie mogę zlecić nagrania z pozycji przeglądarki internetowej (firefox, chrome) czy aplikacji na telefonie. Zawsze występuje komunikat "Błąd Zlecenia Nagrania". Oczywiście w danym momencie dekoder jest podłączony do sieci LAN, oraz nie jest zaprogramowane żadne inne nagranie. Sprawdzałem również po wifi, problem jest ten sam. Dzwoniłem do serwisu, miły Pan po sprawdzeniu wszystkich opcji stwierdził, że nie wie dlaczego tak się dzieje i polecił mi wysłać wiadomość o usterce z pozycji programu nc+ go, co oczywiście uczyniłem. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Czy dekoder ma jakąś usterkę? Czy coś go blokuje? Nadmienię, że dekoder jest podłączony do sieci i wszystko działa jak należy.......z wyjątkiem nagrywania z programu nc+ GO. Proszę o jakąś pomoc. Pozdrawiam

  • mmaj22
    replied
    Dobry wieczór. Mam podobny problem. Od pewnego czasu nie mam możliwości zdalnego zlecania nagrania za pomocą alikacji NC+Go. Stało się to po wymianie dekodera wifi premium box. Zgłaszałem ten błąd na infolinii lecz narazie problem zostaje nierozwiązany. W międzyczasie 2 razy wymieniałem dekoder, dysk twardy, i wyklczalem
    wraz z infolinią wszystkie możliwe przyczyny. Nadal jednak to nie działa. Szkoda, bo funkcja jest bardzo przydatna.
    Moze na forum ktoś pomoże?
    Pozdrawiam. Marek

    Leave a comment:


  • Aleksandra_nc+
    replied
    uutomek, musisz się z nami skontaktować, konieczny jest restart konta w nc+ GO. Z poziomu forum nie możemy tego zrobić, nie mamy dostępu do systemu.

    Leave a comment:


  • uutomek
    replied
    Witam. Mogę jakieś konkretne wskazówki poprosić.

    Leave a comment:


  • Aleksandra_nc+
    replied
    uutomek, skontaktuj się z nami zgodnie z moją sygnaturą. Sprawdzimy konto.

    Leave a comment:


  • uutomek
    replied
    Również mam ten sam problem. Wszystko działało do momentu zmiany telefonu. Wcześniej miałem do wyboru dekoder główny i dekodery multiroom do nagrywania. Teraz jest tylko główny i za każdym razem wyskakuje błąd zlecenia nagrywania. Wszystkie dekodery przywrócone do ustawień fabrycznych, nie ma żadnych zaplanowanych nagrań, w aplikacji wyczyszczono dane i ponownie zainstalowano. Zarówno z aplikacji jak i że strony nc+go Wyskakuje błąd zlecenia nagrywania

    Leave a comment:


  • Aleksandra_nc+
    replied
    Jon8 skontaktuj się z nami zgodnie z moją sygnaturą. Sprawdzimy konto.

    Leave a comment:


  • Jon8
    replied
    Witam wszystkich,

    Mam podobny problem od kilku dni. Wcześniej wszystko działało i błąd pokazywał się tylko, gdy nagrania się krzyżowaly. Teraz nie da się zlecić nagrania przez smartfona, żadnego.
    Natomiast przez dekoder nie ma żadnego problemu.
    Szkoda, bo funkcja zdalnego zlecenia była bardzo przydatna i często używana.

    Leave a comment:


  • Aleksandra_nc+
    replied
    Abo
    skontaktuj się z nami zgodnie z moją sygnaturą. W celu dalszej weryfikacji potrzebne będą dane dotyczące umowy i samego konta w nc+GO.

    Leave a comment:


  • Abo
    replied
    Jeszcze raz pytanie do obsługi nc plus bo to co mnie spotyka z tym dekoderem to czysta parodia i kpina z abonenta. Po wykonaniu kilkunastu telefonów do techników oraz wymianie około 10 e-maili włącznie z przekazanie wszystkich danych deka oraz moich operatorów odpowiedzialnych za internet nadal nie mam dostępu do możliwości nagrywania zdalnego - błąd zlecenia nagranie oraz mam nadal brak uprawnień do ofert FOX COMEDY, CC FAMILY ORAZ BBC CEBEBIES poprzez dekoder nc plus go internet. Ponadto podczas dzisiejszej wizyty w jednym salonie i stwierdzeniu ze no w sumie nie mam mam uprawnień do tych ofert oraz ze mi nie nagrywa ale miła pani boi się wziąć dekoder na wymianę i w sumie to ona nie wie czy powinienem mieć dostęp do tych ofert... a najlepszy tekst to ze ona do domu weźmie deka i sobie tam przetestuje bo tak na mniejscu to nie ma pewności...

    Leave a comment:


  • Abo
    replied
    Mam podobny problem - posiadam od tygodnia dekoder wifi premium box i nagrywanie z poziomu dekodera działa ale jak chce coś zaplanować z poziomu aplikacji ncplusgo to wyskakuje mi "błąd zlecenia nagrywania". Nadmienię ze dekoder podłączony jest do neta po kablu i tutaj nie ma problemów, druga sprawa to planowanie nagrań, planowane były z co najmniej 24 godzinnym wyprzedzeniem jak i ponad 24h, próbowane nagrywanie zdalne na rożnych kanałach. Kolejna sprawą jest to że po dwukrotnej konsultacji z technikami miałem resetowany dwa razy dekoder wraz z dyskiem- to nie pomogło. Planowane nagrania nie kolidowały z innymi ponieważ nic nie zaplanowałem z poziomu dekodera do nagrywania...nawet ostatnio odłączano mi dekoder od usługi ncplusgo i podłączano na nowo ale to tez nie pomaga. Ciekawa, ze dodatkowo jak wejdę z poziomu dekodera do usługi nc plus go internet w zakładce moja oferta nie mam dostępu do kilku usług, do których powinienem mieć dostęp a konsultanci rozkładają ręce, że nie wiedza dlaczego z poziomu deka nie mam dostępu do usług do których z poziomu aplikacji np. na telefonie mam. Proszę o pomoc bo już okolo godziny rozmów z konsultantami nie pomogło😕. Aaa resetowane miałem również uprawnienia ale to nie pomogło i nadal mam ograniczony dostęp do usług na dekoderze.
    Ostatni raz edytowany przez Abo; 2018-03-01, 12:23.

    Leave a comment:


  • lpotaczek
    replied
    Dekoder może nagrywać tylko 1 kanał w danym momencie, chodzi więc o to czy nie zaprogramowałeś czasem 2 nagrań o tej samej porze.

    Leave a comment:


  • piekarz06
    replied
    dysk wolny w 80%. Nic nie koliduje z innym nagraniem w tym samym czasie. Nie rozumiem pytania czy nagranie nie koliduje z już isniejącym dysku??...tzn. miałbym nagrywać z nc+go to samo co już nagrałem z dekodera??...bo jak tak to oczywiście nie.

    Leave a comment:


  • lpotaczek
    replied
    Potwierdzam ten sam błąd, po zaprogramowaniu nie pojawia się ani na 4K ultrabox+ ani na wifibox+.

    Leave a comment:


  • Aleksandra_nc+
    replied
    piekarz06 sprawdź czy nagranie nie koliduje z już istniejącym na dysku lub czy jest wystarczająco dużo miejsca na dysku.

    Leave a comment:

Pracuję...
X
nc+