Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

decoder zablokowany...

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • decoder zablokowany...

    witam, jestem nowym posiadaczem nc+ i od 3 tygodni walczę z takim problemem jak opisuje.

    mam dwa decodery główny i drugi z usługa multiroom...decodery łącza się poprzez domowa siec wi-fi...po ok 5 minutach oglądania tv w ''małym decoderze'' wyskakuje komunikat ''decoder zablokowany" ( jak na foto)

    diagnozując siec poprzez menu zablokowanego decodera wi-fi widać ze jest problem....
    decoder 1 główny nie ma adresu IP
    decoder 2 mały od muliroomu ma adres IP

    decoder mi wymieniono problem pozostał....dzwonienie na infolinie to strata czasu i pieniędzy.(lepiej w tym czasie coś zjeść i napić sie piwa)

    zrobiłem reset do ustawień fabrycznych obu decoderów podałem hasło do wi-fi i tydzień było spokoju działało.

    oczywiście abonament 79.90zł zapłacony mimo iz muliroom nie działa bo zablokowany decoder...

    doradzi ktoś coś ?
    Attached Files
    zagorzały fanatyk dyscyplinarnie zwalnianych milicjantów

  • #2
    Witam.

    Zakładam,że już sprawdziłeś że w menu DIAGNOSTYKA obu dekoderów są prawidłowe dane (adresy pobrane z routera z Wi-FI). Zastosuj procedurę opisaną w poście: http://forum.ncplus.pl/forum/showpos...82&postcount=3.

    Pozdrawiam.

    nOlsbit

    Komentarz


    • #3
      zrobię tak jak mi doradziłeś. Zam znać wieczorem.
      zagorzały fanatyk dyscyplinarnie zwalnianych milicjantów

      Komentarz


      • #4
        napisał(a) dylan Zobacz post
        diagnozując siec poprzez menu zablokowanego decodera wi-fi widać ze jest problem....
        decoder 1 główny nie ma adresu IP
        decoder 2 mały od muliroomu ma adres IP
        doradzi ktoś coś ?
        Problem jest w tym, że dekoder główny, jak sam napisałeś, nie ma adresu IP. Ustaw mu go ręcznie z menu dekodera.

        Komentarz


        • #5
          jak mam to zrobic ?

          jeszcze tego nie robiłem...
          zagorzały fanatyk dyscyplinarnie zwalnianych milicjantów

          Komentarz


          • #6
            napisał(a) dylan Zobacz post
            jak mam to zrobic ?

            jeszcze tego nie robiłem...
            SETUP -> Instalacja -> Ustawienia sieci

            najpierw spróbuj ustawienia "Konfiguracja automatyczna", jeśli nie zadziała wypróbuj konfigurację ręczną.

            Komentarz


            • #7
              opanowane. trochę inna metodą poprzez zamianę kart dekoderów na 5 minut. teraz IP maja oba dekodery.

              teraz pozostaje mi tylko powalczyć z tym ze nie mam na dodatkowym dekoderze HBO GO jest tylko HBO OD...

              na głównym dekoderze mam oba HBO
              zagorzały fanatyk dyscyplinarnie zwalnianych milicjantów

              Komentarz


              • #8
                W tej sprawie skontaktuj się z przedstawicielem nc+ z tego forum.
                "Jeżeli potrzebujesz pomocy moderatora\przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez skrzynkę e-mail doradca@info2.ncplus.com.pl. W treści opisz problem a także podaj dane do weryfikacji (numer umowy/Abonenta lub PESEL oraz imię i nazwisko właściciela kontraktu). Z kolei w temacie wiadomości wpisz swój nick. Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.
                Pamiętaj koniecznie o zachowaniu ciągłości korespondencji!"

                Komentarz


                • #9
                  już dostałem info. mam zły dekoder....



                  napisał(a) Paweł_nc+ Zobacz post
                  Serwis HBO GO jest obecnie dostępny na dekoderach wifi Premiumbox+, mediaBOX+, turboBOX+, newBOX+. Na tunerach Sagemcom (DSI 83/87 i wifiBOX+) można korzystać z HBO OD.
                  zagorzały fanatyk dyscyplinarnie zwalnianych milicjantów

                  Komentarz


                  • #10
                    ......i kolejny problem znowu dekoder zablokowany...

                    zaraz dzwonie na infolinie bo nie po to płace żeby nie działało, ciekawe co powiedzą na to za na 30 dni muliroomu to 18 dni nie działa...
                    zagorzały fanatyk dyscyplinarnie zwalnianych milicjantów

                    Komentarz


                    • #11
                      Mam ten sam problem dekoder dodatkowy non stop zablokowany.. z informacją że proszę podać kod lub czekać na automatyczną. Ale ile można czekać.. adresy ip wpisane a w diagnostyka nadal nie pokazuje ip przy głównym dekorze co robić? Zmiana kart w dekoderach nic nie dała

                      Komentarz


                      • #12
                        Zadzwoń na infolinię lub podejdź do APS to podadzą Ci kod aktywacyjny do multiroom, wpiszesz go na dekoderze i będzie ok

                        Komentarz


                        • #13
                          A jaki jest dokładny numer na infolinię? Dzięki z góry

                          Komentarz


                          • #14
                            Numer na infolinię to 22 310 47 47.
                            Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                            Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                            Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                            Komentarz

                            Pracuję...
                            X
                            nc+