Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Problem z podłączeniem turboboxa

Zwiń
Temat został zamknięty
X
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Problem z podłączeniem turboboxa

    Witam, podłączyłam dekoder do routera za pomocą kabla Ethernet. Serwer DHCP jest włączony. Wybrałam konfigurację automatyczną jednak pojawia się komunikat: "Brak połączenia z siecią LAN. Sprawdź połączenie z urządzeniem sieciowym (..)". Próbowałam połączyć się przez konfigurację ręczną, również bez efektów. Proszę o pomoc.

  • #2
    napisał(a) marly Zobacz post
    Witam, podłączyłam dekoder do routera za pomocą kabla Ethernet. Serwer DHCP jest włączony. Wybrałam konfigurację automatyczną jednak pojawia się komunikat: "Brak połączenia z siecią LAN. Sprawdź połączenie z urządzeniem sieciowym (..)". Próbowałam połączyć się przez konfigurację ręczną, również bez efektów. Proszę o pomoc.
    JAK JUZ PODEPNIESZ DO ROUTERA, TO WYŁĄCZ Z PRĄDU DEKODER I PONOWNIE WŁĄCZ do pradu, nie odłączaj routera i kabli, powinien pobrać

    jaki to router?

    Komentarz


    • #3
      Niestety to nie pomogło.

      Sagemcom Fast 2704

      Komentarz


      • #4
        napisał(a) marly Zobacz post
        Niestety to nie pomogło.
        Witam!

        Proponuję podłączyć w miejsce dekodera komputer i sprawdzić , czy istnieje dostęp do sieci. Potwierdzisz tym samym sprawność zarówno routera, jak i kabla ethernet. Jeżeli będziesz miał połączenie z internetem, problem leży po stronie dekodera. Pozostaje przywrócenie ustawień fabrycznych urządzenia i próba ponownej konfiguracji (automatycznej lub ręcznej) dekodera. Kiedy i ta próba się nie powiedzie, będzie to wskazywało na problem z kartą sieciową dekodera. Udaj się ze sprzętem do APSiS (wymiana).
        Pozdrawiam!
        Ostatni raz edytowany przez jjm; 2015-01-29, 10:53. Powód: literówka
        abonent od 01.03.2007r.

        Komentarz


        • #5
          Na komputerze wyświetla się komunikat, że kabel sieciowy jest odłączony. Może warto kupić adapter wifi do dekodera? Czy nie warto, bo to niczego nie zmieni?

          Komentarz


          • #6
            Witam!
            Opisana sytuacja wskazuje na problem z routerem (portem LAN?) lub usterkę kabla. Spróbuj wymienić kabel ethernet. Zakładam, iż w routerze nie masz włączonych zabezpieczeń np. filtracji MAC-adresów?
            Możesz oczywiście połączyć dekoder z routerem za pomocą adaptera Wi-Fi, lecz uważam iż korzystniejszym rozwiązaniem (nie tylko ze względu na koszty) jest stosowanie kabla tam, gdzie jest to oczywiście możliwe.
            Pozdrawiam!
            abonent od 01.03.2007r.

            Komentarz


            • #7
              Firewall jest wyłączony. Spróbuję na nowym kablu, napiszę czy to pomogło.

              Dziękuję za dotychczasowe podpowiedzi.

              Komentarz


              • #8
                Witam.
                napisał(a) marly Zobacz post
                komunikat: "Brak połączenia z siecią LAN. Sprawdź połączenie z urządzeniem sieciowym (..)"
                Również w ten sposób oprogramowanie dekodera reaguje na stan bez podłączenia kabla do gniazda Ethernet. Podłącz dekoder innym kablem, jeśli nie pomoże, podłącz inne urządzenie sieciowe (może być komunikat o braku dostępu do Internetu).
                Negatywny wynik testu wskazuje na problem z dekoderem. Dla pewności uruchom dekoder ponownie.

                Pozdrawiam.

                nOlsbit

                Komentarz


                • #9
                  Działa! Widocznie nie miałam szczęścia do kabli, dopiero na 3 poszło bez problemu, a było tyle kombinowania.

                  Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam

                  Komentarz


                  • #10
                    Wątek zamykam.

                    Komentarz

                    Pracuję...
                    X
                    nc+