Mam problem z podłączeniem dekodera do domowej sieci wifi - modem mediaBOX+ podłączony do modułu TP Link, który zbiera wifi z routera CellPipe 7130. To połączenie już działało, kilka tygodni nie używaliśmy internetowych opcjo na dekoderze, teraz nie daje się połączyć..
Zauważyła to ponieważ wykupiliśmy HBO GO, które najpierw nie działało na smatfonie, ani tablecie.. czekam już tydzień - rada konsultanta: proszę odinstalować i zainstalować aplikacje ponownie.. no ok, zrobiłam to od razu, ale na komputerze też nie działa - wszystko podłączone do tego samego wifi, które na wszystkim innym działa.
Wyłączyłam wiec wifi i o dziwo na 3G,4G aplikacja działa, tylko nie o to mi chodzi, ponieważ za to place dodatkowo;/
Idąc dalej dzisiaj chciałam sprawdzić nc+GO, które zawsze na wifi chodziło bez problemu - teraz ta aplikacja tez nie działa na wifi.
Najpierw telefon do nc+, propozycja z ponownym zainstalowaniem aplikacji, w międzyczasie telefon do dostawcy internetu - Orange, oni tez nie mogą pomóc, bo internet działa, wszystko posprawdzane.
Kolejny telefon do nc+ (bo HBO GO tez tylko do nich odsyła ze wszelkimi problemami), zostałam połączona z tzw. specjalistą, która od razu na mnie z nerwami, ze przecież sama przyznaje ze mi wszystko działa na 3G wiec to nie ich problem i Pani bez pożegania się rozłączyła!..
A problem jest, bo ja potrzebuje podłączyć dekoder do internetu, co już działało.. czy ktoś może miał taki problem, albo może mi jakos pomóc, bo jeden odsyła do drugiego, a ja zostaje bez usług za które płace
(
Zauważyła to ponieważ wykupiliśmy HBO GO, które najpierw nie działało na smatfonie, ani tablecie.. czekam już tydzień - rada konsultanta: proszę odinstalować i zainstalować aplikacje ponownie.. no ok, zrobiłam to od razu, ale na komputerze też nie działa - wszystko podłączone do tego samego wifi, które na wszystkim innym działa.
Wyłączyłam wiec wifi i o dziwo na 3G,4G aplikacja działa, tylko nie o to mi chodzi, ponieważ za to place dodatkowo;/
Idąc dalej dzisiaj chciałam sprawdzić nc+GO, które zawsze na wifi chodziło bez problemu - teraz ta aplikacja tez nie działa na wifi.
Najpierw telefon do nc+, propozycja z ponownym zainstalowaniem aplikacji, w międzyczasie telefon do dostawcy internetu - Orange, oni tez nie mogą pomóc, bo internet działa, wszystko posprawdzane.
Kolejny telefon do nc+ (bo HBO GO tez tylko do nich odsyła ze wszelkimi problemami), zostałam połączona z tzw. specjalistą, która od razu na mnie z nerwami, ze przecież sama przyznaje ze mi wszystko działa na 3G wiec to nie ich problem i Pani bez pożegania się rozłączyła!..
A problem jest, bo ja potrzebuje podłączyć dekoder do internetu, co już działało.. czy ktoś może miał taki problem, albo może mi jakos pomóc, bo jeden odsyła do drugiego, a ja zostaje bez usług za które płace
Komentarz