Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Moduł Wi-Fi, pomoc w konfiguracji.

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Moduł Wi-Fi, pomoc w konfiguracji.

    Witam, posiadam moduł WiFi TL-WR802N i borykam się z jego skonfigurowaniem. Dekoder do którego podłączam to Sagemcom DSI87. Pytanie w ogóle czy na tym module da się podłączyć dekoder? Konfiguruję jako Client, wszystko działa tak mi się wydaje, a na Dekoderze pokazuję że jest błędne IP, ktoś coś doradzi?

  • #2
    Kwiecio,

    na początek prosiłabym o sprawdzenie w Ustawieniach - Informacje o sieci, jaki dekoder ma przydzielony adres IP, maskę podsieci, bramę sieciową oraz DNS.

    Komentarz


    • #3
      Dałem na sztywno (ręczne) w dekoderze jak i module i internet działa, niestety ta opcja quick setup jest jakoś niedopracowana.

      Komentarz


      • #4
        Wszystko działało, aż do dnia w którym zrobiła się aktualizacja dekodera. Da się jakoś wrócić do poprzedniej wersji?
        Dodam, że internet idzie z urządzenia na laptopie.
        Ostatni raz edytowany przez Kwiecio; 2016-11-21, 18:18.

        Komentarz


        • #5
          Kwiecio, sugeruję następujący reset tunera Sagemcom. Wejdź do menu i wybierz /Ustawienia/. Włącz /Diagnostyka/ i otwórz zakładkę /Ustawienia fabryczne/. Następnie wybierz /Przywróć ustawienia fabryczne/. Kod PIN to 0000. Gdy dekoder będzie się uruchamiał, odepnij kabel ethernet i odczekaj, aż tuner się włączy. Wówczas podepnij kabel ethernet. Po chwili dekoder powinien już działać poprawnie.

          Komentarz


          • #6
            Paweł_nc+, dzięki za sugestie wszystko działa po tym zabiegu.

            EDIT.
            Tak, tak działało do dziś, znów nie mam połączenia z internetem. Co jest grane? Moduł cały czas podłączony do dekodera, w ustawieniach sieci nic sie nie zmieniło.

            PS.
            Dziwie się czemu podczas przedłużenia umowy (dodatkowe usługi internetowe VOD doszły) nie zaproponowali dekodera z wbudowanym modułem WIFI, może nie byłoby takich problemów. Czy
            Ostatni raz edytowany przez Kwiecio; 2016-11-23, 14:54.

            Komentarz


            • #7

              EDIT.
              Tak, tak działało do dziś, znów nie mam połączenia z internetem. Co jest grane? Moduł cały czas podłączony do dekodera, w ustawieniach sieci nic sie nie zmieniło.

              PS.
              Dziwie się czemu podczas przedłużenia umowy (dodatkowe usługi internetowe VOD doszły) nie zaproponowali dekodera z wbudowanym modułem WIFI, może nie byłoby takich problemów. Czy o wszystko trzeba się prosić? Teraz podobno już nie ma możliwości otrzymania nowego dekodera.

              Komentarz


              • #8
                Odświeżam.

                Komentarz


                • #9
                  Problem nadal występuje. Resetuje urządzenie i nic nie daję, maska podsieci w ogóle się nie zapisuje cały czas wywala 0.0.0.0.
                  Konsultanci każą wymienić dekoder, nie wie ktoś ile trzeba dopłacić z dekoder z wbudowanym Wi-Fi?

                  Komentarz


                  • #10
                    Kwiecio
                    dekoder możesz wymienić tylko w Puncie Sprzedaży nc+. Nie mam możliwość przedstawienia ofert, dostępnych właśnie w Punkcie. Proszę o udanie się do dowolnego przedstawiciela w celu zapoznania się z warunkami wymiany sprzętu.
                    Aktualna lista Punktów Serwisowych i Salonów nc+, w których można dokonać wymiany dekodera jest dostępna na stronie http://ncplus.pl/oferta/jak-kupic Są one oznaczone jako Punkt serwisowy lub Centrum nc+

                    Komentarz

                    Pracuję...
                    X
                    nc+